среда, 17. јун 2015.

DIY shorts


-Već dugo planiram da napravim veliki post sa idejama za prepravljanje stare odeće, pa sam u planu imala mnogo ideja i sve spremljene majice i razne stvari, ali znate kakve su mame. Nemoj tu majicu, nemoj ovu, lepa je, ma najlepše je tako... Izgleda da ću morati da pokupujem jednobojne majce iz svog budžeta, ako želim da ostvarim svoj cilj, ali za danas vam donosim jednu ideju kako da preuredite stare pantalone.


-Vi ovde vidite šorc, ali ne znam gde su mi se zagubile slike pre, tako da su ovo bile pantalone, pa sam isekla da napravim šorc, ali sam ga malcki duže isekla, jer ima dublji struk i lepše izgleda. Za nastavak će vam trebati parče čipke, ja sam imala neku malu šustiklu, pa sam to iskoristila, makaze i igla i konac.


-Za početak lepo preklopite šorc po ivici nogavice i isecite trougao, tako da kada se raširi ispadne jedan veći trougao, a to isto uradite i sa drugom nogavicom.


-Kasnije raširite taj isečeni deo lepo i ispod postavite čipku, da vidite kako će izgledati, pa kasnije okrenite naopako i isečite koliko vam treba, ali ostavite centimetar sa svake strane, a onda po tom centimetru počnite da šijete, ali morate da pazite jer može da vam se pokida čipka. Ukoliko neko ima neku mašinu za šivenje kući ili kod bake ili poznajete nekog ko je ima, bolje je da uradite sa njom, jer je tada sto posto zagarantovano da se neće iskidati, ja ću morati kasnije da odnesem da mi lepo urade. Isto uradite i sa drugim krajem.


-Kasnije samo okrenite na pravu stranu i to je to! Kada određujete veličinu čipke za nogavicu obavezno gledajte da se, kada to obučete, ne iskida, ostavite dovoljno čipke.





20 коментара:

  1. Videla sam ovo na pinterestu, jako mi se sviđa. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Zakon izgleda! ♥ Super ideja kako iskoristiti stare hlače i osvježiti ih.

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Aaaa kako ovo kul izgleda! Mnogo mi se sviđa :D
    Volela bih kad bih mogla nešto ovakvo sama da napravim, probaću da nađem stare farmerke i da ih pretvorim u šorc (s tim što će biti problem naći stare taman farmerke) ... :D

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  4. Samo, ako neko nema cipku, mozete u lokalnoj prodavnicu da kupite neku cipku za tortu, to vam je slicno. :D
    Iskreno, meni se ne svidja sto se vidi ovaj konac, ja kad sam probala da napravim ovo, lepila sam super lepkom, da se konac ne bi video. :D

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideja, možda probam!! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Skroz je kjut i ja sam napravila takav sorts

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super je ideja, baš mi se dopada! Ja ću ovih dana da isečem neke stare farmerke koje više ne nosim, pa možda i ubacim nešto na blog. Pokušaću da smislim nešto interesantno što bih mogla da uradim sa njima. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoo, bas je kul, samo bih ja mozda stavila tu cipku kod dzepova, a nogavice zavrnula, ali je svejedno prekjut ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam odusevljena! Prelep sorts! I ja preradjujem majice. Jao! Mozes i to da stavis u shop prodavnicu, ako zelis i mozes :)

    ОдговориИзбриши
  10. Jaoj, i ja svaki put kad pogledam neki DIY video sa odećom poželim odmah to da uradim ali uvek mi bude žao da uništavam garderobu ☺ Ovakav šorc sam viđala po raznim buticima i to po poprilično velikoj ceni, a ustvari ga je veoma lako napraviti! Definitivno piši više ovakvih postova - super su!

    lifeascupcake.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Bas je slatko ispalo, probacu. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Stvarno je predivno. Mogla bih da probam da napravim ovo posto ne izgleda bas tesko. Tebi je jako lepo ispalo!♥

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan DIY, moraću da isprobam.. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post! Svaka čast na ideji! Ja se iskreno ovog ne bih sjetila... Moram ovo probati, jer šorc nije ni prekratak i jednostavno ispadne savršen *------------* .

    Pogledaj moj blog. Ako ti se svidi, učlani se. --------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super ideja! Vidjela sam ovo i ranije, ali nikako da nadem slobodnog i vremena i da napravim. Raspust ce mi definitivno za to posluziti. :)
    Novi post na mome blogu:

    amyfashion18.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Oduševljena sam idejom, sigurno ću i ja to uraditi. <3
    Uzgred super post, kao i blog! <3 :)
    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Odlična ideja. ☺
    NIje uopšte teško samo je potrebno strpljenja.Uzgred tebi je lepo ispalo,svaka čast! ♥

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...