петак, 26. јун 2015.

DIY Pineaplle Pillow


-Jutros sam dosta poranila, pa sam rešila da se posvetim DIY projektu koji sam juče započela, ali je tmurno vreme sve pokvarilo, pa da ga završim. Prva asocijacija na leto mi je ananas. Valjda zato što ga obožavam. Razmišljala sam o nekim dekoracijama za leto i naletela na belu tkaninu, pa sam u glavi odmah zamislila jedan jastuk sa motivima ananasa. Kada sam ubacivala slike, neke sam slučajno obrisala, tako da nemam sliku celog jastuka.


-Trebaće vam neka tkanina, svetlije boje najbolje, a ako imate belu onda odlično, crtež anansa, kao na mojoj slici, možete slične da pronađenete na internetu, pa precrtajte, zatim tempere, sunđerčić ili četkica, lepak, skalpel, lepljiva traka, makaze, vata ili neka vuna za jastuk, i neki karton ili neki časopis.

-Kada ste precrtali ananas na papir veličine koje želite da bude na jastuku počnite skalpelom da sečete nacrtane delove ananasa. Za ovo će vam trebati dosta strpljenja i malo više vremena, ali ja mislim da se isplati. Kada sve to isečete, trebalo bi da izgleda kao na drugoj slici, ustvari je to šablon. Pazite da ne isečete ili iscepate ostale delove ananasa.

-Tkaninu isecite koliko želite da vam jastuk bude velik i kog oblika, ali ostavite bar po centimetar sa svake strane, kako biste mogli kasnije da zalepite, a možete i da šijete, ako to više volite. Možete odmah ako želite, zalepiti tri strane jastuka, a možete i kasnije. Karton ili časopis stavite ispod prvog parčeta tkanine, odnosno onog koji će biti glavna strana jastuka, kako vam ne bi tempera prešla na drugi deo. Lepljivom trakom pričvrstite papir da se ne pomera, ali da kasnije možete da ga skinete za sledeći ananas, bez cepanja. Sunđerom počnite stavljati boje, ali pazite da ne pocepate papir. Ja sam mešala boje, jer izgleda mnogo lepše, pa sam za prvi ananas koristila žutu, plavu i zelenu, a za drugi narandžastu, ljubičastu i zelenu. Kada završite sa jednim anansom, pažljivo skinite vaš šablon i sačekajte da se prvi ananas osuši, da biste uradili drugi, ili koliko već želite, vaš izbor.

-Kada vam se sve potpuno osuši, prekrijte deo sa ananasima nekim platnom i samo malo ispeglajte, bez dugog zadržavanja. Okrenite oba dela jastuka tako da im glavna strana bude unutra i zalepite sve strane, s tim što ćete četvrtu stranu malo ostaviti, pa ubacite vunu ili šta već, ali naravno, prvo okrenete na pravu stranu, pa samo dolepite.


-Ja sam želela da dodam još neki detalj, pa sam na ivice zalepila trake, koje sam prethodno izrezala. Uhh, cela matematika. Kao što rekoh, treba dosta truda i strpljenja, ali sam ja prezadovoljna mojim rezultatom. Drugi ananas mi se malo razmazao, ali ne baš puno, tako da mi se i dalje sviđa. A ja bih volela da vidim vaše rekreacije! Ukoliko napravite ne zaboravite da me tagujete na twitteru ili instagramu kao @loppy231 , ili mi pošaljite na mejl: onajesve@gmail.com , ili u inbox FB stranice! 

Prijavite se za giveaway, ukoliko niste, OVDE! ☺


24 коментара:

  1. Ajme predivno *--* probat ću

    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/ - KAKO NAPRAVITI TUMBLR SLIKE S BFF

    ОдговориИзбриши
  2. Baš obožavam sve što ima veze s ananasom ovog ljeta. Mislim da ću isprobati :) ♥

    ОдговориИзбриши
  3. O Božee, prelepo je. Pravim ovo čim stignem. *-*♥

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican DIY, moram ga isprobati u skorije vreme ;)
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Dopada mi se vo,ja sam mislila da radim neki print na majci,ali ne znam čime.a ne bih volela da tempere prilikom pranja otpuste.

    ОдговориИзбриши
  6. Baš je ekstra! Moraću da probam ovo, samo da nađem neke bele jastuke. :D Javiću ti kada (ako) budem uradila. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ideja je fenomenalna !! Odlican post :)

    Pogledaj boj blog i uclani se ako zelis ... ja na tvoj jesam !

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Savršeno. Taman da otera kišu. Odličan post i slike su prelepe takođe. Sigurno ću probati.
    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  9. Jako mi se dopada ova post,jer inace volim ananase.Tmurno vreme i meni kvari dosta toga.
    Novi post kod mene perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Joj preslatko izgleda. I meni su prve asocijacija na leto ananasi. DIY cu sigurno isprobati. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Ideja je genijalna! Ovo ljeto sam OPSJEDNUTA s ananasima, tako da ću morati napraviti *O* ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Predobar DIY. Pokušat ću napravit definitivno.

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/ <--- posjeti ako hoćeš♥

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post! I ako sam skoro počela da pratim tvoj blog, moram reći da je baš interesantan...♥
    Moram probati, to je sigurnoo.

    Molim te poseti moj blog, mnogo će mi značitii ^---^
    http://stranicamogzivota.blogspot.com/ <--------- link :))

    ОдговориИзбриши
  14. Super DIY! Sviđa mi se kako ti je ispalo. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Odlicna ideja! Jako mi se dopada. I meni je ananas jedna od asocijacija, kada pomislim na leto. Ali zato kad pogledam kroz prozor i vidim oblacno nebo,odmah se zapitam koje je to godisnje doba. Jesen ili leto?...
    Kako bilo, jastuk je prelepo ispao, zaista mi se bas svidja. I dobro je sto si koristila tempere, jer njih skoro svi imamo kod kuce, a ne one boje za tkaninu kojima je cena prilicno visoka,koliko sam ja mogla da vidim. :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  16. Ja sam oduševljena time kako izgleda na kraju! Svakako treba i strpljenja i vremena, ali ako ga imaš, onda savršeno ispadne! :) Odlična ideja!

    ОдговориИзбриши
  17. Vauu ja ne verujem. Imala sam istu ideju, samo uradjenu na malo drugaciji nacin :O
    Super ti je ispalo :D

    ОдговориИзбриши
  18. O boze, ovaj diy mi je tako savrsen. Stvarno, svaka cast. Moracu da probam da napravim.♥

    ОдговориИзбриши
  19. Jooj preslatko! Ja bih radije napravila neko srce. Jednostavnije je. Mislim da treba da probas sa bojama za tkaninu posto ce se tempere nakon pranja skinuti. Veliki pozdrav lepoticee <3333

    Novi post na mom blogu:
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. Jako je lep ovaj DIY!Ustvari nije lep,nego savršen! ♥*O*

    ОдговориИзбриши
  21. Super post.:)) Pogledajte i zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Sjajna ideja ! *--* Uopšte mi nije jasno kako si se ovoga sjetila ! Zaista predivan post ! Svaka čast na kreativnosti ! ♥

    Pogledaj moj blog . Ako ti se svidi, učlani se . ------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!