понедељак, 08. јун 2015.

DIY-Deathly Hallows NECKLACE


-Svi znate koliko volim film 'Harry Potter'. Veoma bih želela da kupim jednu ogrlicu iz filma, ali, koliko sam ja upućena, kod nas ih ima samo na sajtu Limundo ili Kupindo. Ja kad sam želela da kupim nije ih bilo ili su bile po ogromnim cenama. Tako ja jednom pretražujem jedan strani sajt i vidim onu Hermioninu Time Turner ogrlicu za samo 2.5 dolara plus sam dobila neke bodove za registrovanje na sajt i to sam mogla da iskoristim, pa bi mi cena, zajedno sa poštarinom, ispala oko 3.5 dolara, što je bilo baš povoljno, ali taman da uradim i poslednji korak i vidim da se plaća preko PayPal sistema, a nije mi se dalo da se registrujem. Priča se nastavlja.... Pretraživajući Pinterest naletim na ovaj najnajprostiji način za pravljenje ogrlice iz šestog dela. Tako dođoh do amaterske ogrlice Relikvije smrti.


-Nekoliko vas je reklo da želi da objavim DIY na blogu, tako da ga evo sada. Paaa, biće vam potrebna samo neka tanka žica. Ok, nije baš samo samo to, ali praktično je to 'glavni sastojak'. Uz nju će vam trebati makaze, ali će raditi samo na tankoj žici, i šta još videćete u nastavku, pošto ne znam kako bih to imenovala, jer može biti bilo šta okruglo.


-Prvo od početka žice napravite trougao veličine koja vam odgovara. Nećete moći odmah da dobijete željeni oblik, ali neka liči bar malo na trougao, a onda po toj istoj linije pravite još puno trouglova, bez prsecanja žice, sve ide odjednom. Krajeve pridržavajte prstima kako vam se ne bi rasturilo.


-Kada vam je dovoljno namotano završite na strani koja će vam biti zakačena za lančić i tu iskrivite žicu na dole, pa počnite da obmotavate 'štapić'. Motajte kao što je prikazano na slici, više puta sve dok ne bude dovoljno, pa pri kraju iskecite žicu i završite.


-Došli smo i do kruga. Za ovo će vam trebati nešto okruglo veličine koliko želite da vam bude krug, odnosno, onoliko koliko će odgovarati da bude tačno unutar trougla i samo malo da dodiruje stranice. Motajte takođe više puta dok ne bude dovoljno.


-Kada završite postavite krug lepo unutar trougla, da 'štapić' bude po sredini kruga, pa isecite žicu na manje delove, a onda počnite da pričvršćavate krug za trougao. Ja sam najpre obmotala donji deo, kako mi se 'štapić' i celokupan trougao ne bi više pomerao, a i da bih obezebedila krug na samom početku da se ne bi sklonio sa sredine.


-Tek kada sve ovo završite moći ćete da lepo oblikujete trougao i napravite oštre uglove.


-Još samo da ga zakačite na lančić i možete da ga nosite. Inače, uživo izgleda mnogo lepše, a na slici i nije baš nešto. Dosta je neobičan. Za ovo će vam trebatii DOSTA strpljenja. Kada sam pravila prvi put zamalo da odustanem, ali sam nastavila i posle dva-tri minuta videla rezultat.


-Danas sam imala i dva poslednja testa ove godine, tako da sam sad slobodna kao ptica, pa ću moći više da pišem. Imam dosta ideja za postove, ali dok to sve ne realizujem zamolila bih vas da mi date neke predloge o čemu bih mogla da pišem narednih dana.  Takođe, uskoro pravim Q&A tako da, postavljajte neka zanimljiva pitanja, samo bez onog gde živim ☺ E sad ja imam pitanje za vas: 

Da li biste želeli ovu ogrlicu kao jednu od nagrada u predstojećem giveaway-u?




26 коментара:

  1. Ovo je predobro,definitivno cu napraviti pod praznicima,slazem se s ovim gore,nadem nesto i onda je cijena stvarno preskupa..♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. :D
    - mozes da pises o idejama za letovanje , sta da radimo na moru , i neke letnje kombinacije... ^---^

    Pitanja; Nosis li protezu ?
    Imas li simpatiju ? ☺
    Sa koliko godina si pocela da pises blog ?
    Omiljeni predmet u skoli ? <3

    Pa mogla bi da bude u giveaway - u. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Fora je ♥ Sviđa mi se!
    Pitanja:
    Omiljene blogerice su ti...
    Omiljeni blogovi su ti...
    Zašto si odlučila otvoriti blog?

    Može da bude :)

    BTW Na mojem blogu je pokrenuta kampanja, možeš se pridružiti ♥
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ogrlica je super. Ogrlicu Time Turner imas da kupis bas preko limunda i kupinda, i cene su manje-vise uredu. Ja sam moju platila 1000, ali moze i manje.
    Evo pogledaj kod mene u postu kako izgleda:
    http://worldarounyo.blogspot.com/2014/11/harry-potter-time-turner.html

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepa je ogrlica,veliki sam fan Harry Pottera.Imam jedno pitanje da li moze ovo da se lepi na neku podlogu.I da ako bih mogla da ti u meilu postavim nekoliko pitanja vezana za intervju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam baš shvatila pitanje... Naravno, što da ne, imaš moj mejl na stranici 'About me' :)

      Избриши
    2. Pa ja sam htela da napravim ali za moj omiljenu grupu ,ali to se lepi na karton.Pa sam na to mislila da li ovakva zice moze da se lepi na na primer karton?

      Избриши
    3. Aa, to. Moze, ali bi moralo nekim jacim lepkom :)

      Избриши
  6. Odlično izgleda!! SViđa mi se ideja za giveaway!! :)

    Novi post!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Diy je savrsen! Mnogo mi se svidja kako ogrlica ispadne,a ujedno je i jako originalno. Probacu, sigurno.♥

    ОдговориИзбриши
  9. Je l' gledas Vampire Diaries?
    Kako bi opisala sebe u tri reci?
    Da li si tvrdoglava? :D
    Omiljeni blogeri?

    ОдговориИзбриши
  10. Divna ogrlica! I ja bih želela jednu. <3
    Pitanja:
    1.Imas li simpatiju?
    2.Volis li školu?
    3.Omiljeni predmet?
    4.Koje ti je marka mobilni?
    5.Opisi sebe u tri reči.
    6.Sta mislis o ,, nepravdi" na ovogodisnjoj Evroviziji sa poenima?

    ОдговориИзбриши
  11. Super je. Volela bih da ovo udje u okviru giveaway-a. ♥ :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Ja obozavam Harry Pottera tako da cu ovu ogrlicu napraviti na raspustu.Prelepo izgleda ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Imas ovde http://mojekrpice.rs/search?q=harry%20potter razne stvari iz Harry Pottera ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Ja nisam fan Harry Pottera, ali ogrlica je preslatka i može da zameni neku koja je profesionalnije urađena. :) Pitanja za Q&A:

    1. Šta te najpre privuče na nekom blogu?
    2. Šta, sem blogovanja, najviše voliš da radiš u slobodno vreme?
    3. Koju knjigu si poslednju pročitala?
    4. Šta planiraš da upišeš posle osnovne škole?
    5. Da li voliš zajedničke postove sa blogerkama, ili ipak više voliš da pišeš sama za sebe?

    ОдговориИзбриши
  15. Pitanja :
    1. Kakvu vrstu knjiga volis da citas?
    2. Narukvica ili ogrlica ?
    3. Omiljeni crtac koji si gledala?
    4. Koji telefon imas?
    5. omiljena aplikacija na telefonu?

    Novi post -----> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Ogrlica je bas super!
    Pitanja:
    1. Sa koliko godina si pocela da pises blog?
    2. Omiljena prodavnica?
    3. Omiljena knjiga?
    Inace imamo isto ime! <3

    ОдговориИзбриши
  17. ZNACI FANTAZIRANOOO! HVALA DO NEBA, I DA ZELIMO NARAVNO U GIWEAWEY.

    ОдговориИзбриши
  18. Imas Harry Potter ogrlice i na sajtu Fandom Shop Srbija. :)

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...