недеља, 28. јун 2015.

2 easy tin projects for summer!


-Ne pitajte me zašto svaki DIY projekat za leto za dekoraciju objavljujem posebno, jednostavno, nikako da uhvatim JEDAN dan da sve to lepo stavim u jedan post, mada se nadam da vama to ne smeta, a i meni je lepše iz delova. I gledajući praznu limenku soka, došla sam na dve ideje za dekoraciju, a ujedno i iskorišćavanje praznih limenki soka.


-Za prvi projekat će vam biti potrebna prazna limenka, svećice ili vosak, skalpel, makaze, ukrasni papir (ako to koristite, onda i lepak) ili neka neprovidna washi traka, plus dodatni materijal (u nastavku teksta). Prethodno limenku lepo operite od soka. Prvo skalpelom isecite gornji deo limenke, ali morate da pazite da se ne posečete na skalpel ili limenku. Na donji deo zalepite ukrasni papir ili washi trake otprilike širine 2 centimetara, pa počnite da sečete limenku na 'trake', a da ostavite otprilike 1 centimetar do dna. Sada svaku 'traku' počnite da uvijate na dole, dok ne ispadne kao na zadnjoj sličici.


-E sada je na red došao deo sa dodatnim materijalem. Pošto je ovde, u stvari, u pitanju sveća norate staviti vosak, ali ga prethodno istopiti. Zavisi kako vi to radite. Ja sam u čašicu stavila vosak i spustila i lončić koji je prethodno napunjen VRELOM vodom. Ako tako radite nemojte previše puniti da vam ne bi potonulo. Prvo sam stavila plavu boju, pošto sam takve sveće imala, pa sam uradila jednu liniju narandžastom bojom, ali sve to jedno po jedno, da se ne bi izmešalo. Kada sam stavila prvi sloj voska, ubacila sam fitilje, koje sam prethodno izvadila iz malih svećica, čiji sam vosak rastopila. Pokušala sam da imitiram one sveće iz 'B&BW'-a, sa tri fitilja.


-Kada se kasnije upali izgleda preslatko i unikatno. Ako malo zamažete limenku, lako možete skinuti vosak nekim nožićem, ili čak skalpelom. Ukoliko vam se sviđa dizajn limenke ne morate da stavljate ukrasni papir, sve ostalo je isto.


-E, što se tiče drugog projekta, ceo postupak je totalno isti kao i kod prvog, do sipanja voska. Umesto voska unutra možete staviti nakit i onda to postaje držač za nakit. Izvinite ovde zbog lošijeg kvaliteta slika, već je počeo da pada mrak, a vreme je svakako tmurno. Inače, evo vam jedan slatki pozdrav od mene OVDE.

Ukoliko pokušate neki od ovih DIY projekata pošaljite mi slike na mejl: onajesve@gmail.com , u FB inbox ili me tagujte na twitteru i instagramu kao @loppy231 :)

Giveaway još uvek traje, prijavite se ovde!


18 коментара:

  1. Ideja je izvrsna. Baš mi se sviđa :) Jako je originalno <3

    ОдговориИзбриши
  2. Divan projekat, danas sam baš bacila jednu limenku pepsija, tako da tek od sledeće. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Savrseno! Pravim obavezno! I saljem ti sliku <3

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno. Jao ja imam gomilu ovih limenkica, nemam pojma sta cu sa njima, pa cu sigurno uraditi ovako nesto. Odlican post. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličann projekat, ovo mi nikada nije palo na pamet, a super izgleda!! :) <3

    smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideja. Baš sam je malopre videča na Pinterestu! ☺ Obavezno pravim ♥

    http://milicamihaela.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super idejaa, tebi je lepo ispalo. :)

    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Jako kreativna ideja.Možda ću da probam da napravim,ali ja ne pijem često sokove iz limenke. (Ponekad)
    Jako mi se sviđa to što si originalna. :) ☺

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ja bas volim svećice tako da cu sigurno probati da napravim nešto slicno ovome. Diy je sjajan.;)

    ОдговориИзбриши
  10. Super ideja!Juce,cim sam videla post,pozelela sam da napravim,pa sam jutros kupila materijal.Probacu ovo sa voskom,prvu ideju.Saljem slike cim zavrsim!

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajan DIY!Pokusacu da napravim!

    ОдговориИзбриши
  12. Super DIY. Probati ću napravit.

    http://mywayblogdreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Predivno izgleda. Toga nikad se ne bih setila. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Preslatka ideja ! Možda i probam ! Hvala ti na ideji ! ♥

    Pogledaj moj blog! Ako ti se svidi, učlani se! ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Ovo je baš originalno, dopada mi se! :) ♥

    ОдговориИзбриши
  16. Kako divna ideja. Zaista mi se jako jako dopada i definitivno cu je napraviti , ma 100 %
    Novi post; http://miljana-saveti.blogspot.com/
    Ako ti se svidja blog uclani se. :)

    ОдговориИзбриши
  17. Odlicna idej, moram da uradim ovo sa svecicama!

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...