понедељак, 11. мај 2015.

Teodorina kuhinja: Teodora's strawberrie pancakes


-Za današnji post sam planirala nešto potpuno drugo. Prvo je to trebao da bude DIY post o dekoraciji sobe, ali me maler prati još od jutros, tako da pravljenje tih dekoracija za sobu nije uspelo. Kasnije sam došla na jednu drugu ideju, da pravim predloge za zdravu užinu, ali moj brat nije mogao da izdrži, pa je pojeo sve jagode, ostavio mi je svega desetak, što nije bilo dovoljno za to što sam naumila, Sada sam rešila da napravim koju palačinku za celu porodicu i pred sam kraj su mi za oko zapale jagode. 



-Dakle, došla sam na ideju da napravim sopstvene palačinke sa jagodama. Iskreno, do sada to nigde nisam videla, ali sigurno postoji neki drugačiji recept, no da se vratimo mi na moj recept, koji se nalazi pri kraju posta. I nemojte da mislite da sam neka 'Palačinka devojka', zato što mi skoro svaki recept ima nekakve veze sa palačinkama. Sve se desi skroz spontano. Verovatno zato što se uz palačinke mogu kombinovati dosta sastojaka. 




 -Pre svega će vam trebati smesa za palačinke koja se sastoji od: 2 jajeta, čaše mleka, čaše vode, brašno prema gustini (oko 6 šoljica, ali može i više) i kašičica ulja. Što se brašna tiče, bolje je da bude gušće, radi lakšeg oblikovanja, ali nemojte preterivati jer možete pokvariti celu smesu. Sada je potrebno staviti smesu u tiganj, u manjoj količini i oblikovati je, ali pre toga obavezno podmažite tiganj. Kako bi vam bilo lakše, sklonite tiganj  sa ringle dok oblikujete, kako vam se ne bi zapeklo, jer tek trebate da stavite tanko iseckane jagode. Kada ih stavite gledajte da vam 'potonu' u smesu, a možete i malo da ih pritisnete spatulom za okretanje. Kada sve to uradite ostavite na 250 stepeni, pa kada se jedna strana ispeče okrenite na drugu, pazeći da se jagode previše ne zalepe ili izgore. Kada ste ispekli sve palačinke, stavite u tanjir i prelijte medom, zato što je jagoda malo kisela, a med sladak. Ja sam veoma malo meda stavljala, takođe, između svake palačinke. Eto ga! Vi možete da  dodate nešto drugo preko, vaš izbor.



-Nije što je moj recept, ali je stvarno ukusno. Ja volim da jedem ovakve stvari, a nadam se da će se svideti i vama. Ukoliko pokušate pošaljite mi sliku na mejl: onajesve@gmail.com i kažite mi kako vam se sviđa. Pokušaću da popravim one DIY projekte za dekoraciju, valjda ću uspeti, uskoro očekujte novi post. ☺


-Umalo da zaboravim da vam kažem nešto važno! U petak i subotu idem na ekskurziju. Idem u Vojvodinu: Novi Sad, Subotica, Fruška Gora i ostala mesta. Volela bih da se upoznam sa nekim od vas, pa ako neko živi u tim mestima, izuzev Jelene R. jer smo se već dogovorile, neka mi se javi na mejl: onajesve@gmail.com ili na FB stranicu bloga OVDE da se dogovorimo. Naravno, samo ko želi, nikoga ne teram. Ne znam baš ni koliko ću slobodnog vremena imati na raspolaganju u tim mestima, ali će se valjda naći vremena za par rečenica i jedan  ZAGRLJAJ! ♥



11 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. ^--^
    - mislim da necu pokusati , jer ne znam nista o kuvanju. xd

    http://ineslittlecorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Jao bas deluju mocno ♥ Ja cu probati ako mi mama da :)

    ОдговориИзбриши
  4. Izgleda predivno. Moracu da probam da napravim. Bas bih volela da te upoznam, ali nazalost sam iz Beograda:\♥

    ОдговориИзбриши
  5. Njami, deluju preukusno. Bravo. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Baš je ukusno, moraću da probam :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман12. мај 2015. 00:40

    Jel obilazite Opovo?

    ОдговориИзбриши
  8. Deluju stvarno ukusno! :) Ja sam iz Vojvodine, ali između Novog Sada i Subotice, tako da nema izgleda ćete se možda duže zadržati negde drugde. :) Nema veze, biće prilike da se možda jednom upoznamo. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Sigurna sam da je preukusno jer sam već jela takvu kombinaciju. Poprilično je osvežavajuća sa palačinkama. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...