субота, 23. мај 2015.

Teodorina kuhinja: 2 healthy smoothie for summer ♥



-Više ne obećavam postove, jer ću postati kao Yasserstain. Možda ću morati malo da smanjim pisanje, zbog škole, naravno. Nemam da popravljam ocene, ali je sada najbitnije da ih zadržim. Uskoro će raspust, a ja ne mogu da dočekam, nastavnici počinju da me nerviraju (kao da do sada nisu), a i uskoro počinje leto i zvanično, što znači nove letnje postove!

-Ko me prati na Pinterestu sigurno je primetio da mi se tabla naznačena za hranu sve više puni raznim voćnim salatama i raznim stvarčicima, to je verovatno zato što sam počela da jedem kao luda, pa kako onda da ne napišem neki post o tome? Tamo definitivno preovladavaju jagode, pošto je sezona, a i jagode su mi omiljeno voće.

-Već neko vreme isprobavam razne smoothie-je, od raznog voća, ali sam izdvojila moja dva favorita kao predlog za zdravu užinu ili doručak, a može biti i poslastica tokom dana, više u nastavku posta i naravno, ukoliko probate pošaljite mi sliku na mejl: onajesve@gmail.com , na Fb stranicu ovde ili me tagujte na instagramu @loppy231 . Nisu ništa specijalno, samo najobičniji recept, ali eto!



- Za ovaj prvi smoothie od jagoda, za jednu porciju, će vam trebati jagode, naravno, čaša jogurta, manja kašičica meda i šećer. Ja nikada nisam imala neku tačnu meru, sve je do ukusa. Procenite koliko bi vam jagoda trebalo, ja sam imala veće, šećer stavite po ukusu, ako volite slađe više šećera, a ako volite više kiselo onda manje. Sve to lepo stavite u blender ili secka i smutite, ako nešto nedostaje lako ćete dodati. Ne preporučujem da probate mikserom, zato što neće dobro usitniti jagode, pa čak i da ih seckate pola sata. Samo vam preostaje da sipate u čašu i lepo dekorišete. Voila!


-Drugi smoothie je od banane i biće vam potrebne, za jednu porciju, dve banane, pola manje kašičice meda i čaša jogurta. Ovde vam neće trebati šećer jer su banane već dovoljno slatke, ali vi ukoliko baš želite možete da dodate, mada ne preporučujem. Ukoliko volite da vam bude ređe možete dodati malo mleka, a ako volite gušće, onda ništa ne dirajte. ☺ Možete da ubacite još nešto po svom izboru, i u prvom smothie-u naravno, na primer, neko koštunjavo voće ili nešto slično, vaš izbor. Kada sve to lepo smutite, to je to!


Šta više volite, jagode ili banane?

-Uskoro Jelena i ja objavljujemo jedan veoma zanimljiv zajednički post, ali više o tome tada, jedva čekam!

22 коментара:

  1. Анониман23. мај 2015. 18:12

    Smoothie...stalno smoothie. Dosadni ste vise sa tim. Nadji novu ideju a ne da ponavljas sa drugacijim receptom. Dosadno je

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znas sta? Mnogo si smesan. xD Smoothie su nesto najlepse,nemoj da mi ih vredjas! ;) Mnogoo,ali mnogoo si smesan.Smesniji od Milana Stankovica iz Pinkovih zvezda xD

      Избриши
  2. Ja obožavam jagode, one su definitivno moje omiljeno voće. Banane jedemo tokom cele godine, pa dosade. :D Probaću nešto od ovoga, do sada nisam pravila smoothie sa jogurtom, uglavnom pravim sa mlekom. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super su slike. Ja preporucujem grcki jogurt za smoothie jer nije kiseo :D

    ОдговориИзбриши
  4. Njami, izgledaju preukusno. :)

    ninaw123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jagode ili banane , tezak izbor. :'D
    - volim oba. ☺

    ОдговориИзбриши
  6. Njamii. Post je predivan, bas si mi otvorila apetit. Izbor izmedju jagoda i banana je za mene bas tezak, ali kada bih morala da biram, hajde, neka bidu banane.♥

    ОдговориИзбриши
  7. Njamiii ^^ Obozavam smoothie! Definitivno cu probati! ♥


    selenatorwoeld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Njammm!! Ovo izgleda preukusno! Jagode su uvek moj izbor hahah :) Sigurno ću probati! Odličan post! :)

    http://anonimnapricalica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Njamm.. Moram da probam :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. jagodeeeee <3 Odlican post !

    Poseti moj blog,molim te.Ima jedan jakoo korista post !Svi trebaju da vide :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam apsolutno luda za smoothiima i ovo ću sigurno probati. <3

    P.s - gdje uređujes slike?


    kako popraviti ocjene na kraju šk godine: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Već godinu dana se rešavam da napravim smoothie i još uvek nisam. Prvi recept je divan s obzirom da ja obožavam jagode,ali i drugi jer takođe obožavam banane. ☺☺

    ОдговориИзбриши
  13. Obožavam smoothie. Do sad nisam jela s jagodama, ali ću probati ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Aww kako volim ovako lepo servirano sa ovakvim divnim sastojcima. Od jagode sam vec probala, a ovaj od banane izgleda prelepo. Sigurno cu probati....

    ОдговориИзбриши
  15. Obe kombinacije su preukusne, mada ja za leto vise volim ovu sa jagodama, nekako me vise osvezi. :D

    ОдговориИзбриши
  16. Slike su odlične, a ako moram da biram između banana i jagoda biram jagode, jer banane mogu da jedem tokom cele godine.

    ОдговориИзбриши
  17. Ništa drugačije od Angelininog recepta. Ponavljate se stalno! Izvini, ali tako je. :)

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман25. мај 2015. 20:12

    'ako volite slađe više šećera, a ako volite više kiselo onda više'
    Ova recenica nema smisla. -_-'
    Pazi sta pises,budi uredna,i ne kopiraj!
    Kao i Kata rina,i ja sam kod Angeline videla isto!

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман25. мај 2015. 21:40

    Nije ljubav stvar,da bih ti je vratio ☺

    ОдговориИзбриши
  20. Predobro!
    Otkad sam probala ne prestajem da pijem xD
    Vise volim od banane ali ni jagoda nije losa ... :D <3

    P.s.
    Super si samo tako nastavi!!! <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...