субота, 09. мај 2015.

Spring/Summer outfit ideas

-Tokom nekoliko proteklih dana sam razmišljala o čemu da pišem, zato što nisam mogla ništa da slikam, jer mi je 'fotoaparat otišao na ekskurziju'. Da uzme malo odmora. ☺ Vraća se večeras, pa već sutra počinjemo da radimo punom parom.

-U tom silnom razmišljanju mi je palo na pamet da mogu da napravim neke outfit ideje za proleće, odnosno, skoro leto. U poslednje vreme me Polyvore stvarno privlači, pa eto još jednog razloga. Inače, kod mene je pretoplo, skoro kao leti. Ja već uveliko nosim šorceve, suknjice i te stvari koje su više namenjene za leto. Pa da kažemo da je sada neko prelazno vreme.


-Obožavam da nosim teksas šorceve i trenutno sam u potrazi za onim dubljim šorcem, Takođe, možete da obučete neku laganu majicu na bretele, u nekoj svetloj boji, plus japanke. Pre dva dana sam prvi put posle dužeg vremena obula japanke i ne mogu da opišem koliko je dobar osećaj kada su vam noge i stopala slobodna. Naočare, čisto protiv sunca, i malo pin up look-a iz sedamdesetih, bandana traka i punđa. 


-Boho stil je zakon! Jednostavno obožavam. Neka majčica sa boho detaljima upasana u suknjicu u drugačijoj boji, a onda lagani cvetni kardigan. Ipak, sve je u detaljima. Crni šešir svakako dodaje dozu opuštenosti, neki prsten u zlatnoj boji, sa detaljima u drugačijoj boji, a za kraj obične crne sandale. 


-Preko Boho stila, pa do totalne devojčice! Moje prvo pravilo, što se tiče prolećnih outfita, je definitivno: 'Izbegavaj tamne boje!'. Ne može se to postići baš uvek, ali onda napravite neki kontrast svetlijom bojom. Cvetna haljinica, plus cvetna kruna su sasvim dovoljne, ali kada se doda ogrlica inspirisana nečim potpuno drugačijim, plus sladoled japanke(ime :3) i sladoled u rukama- PUN POGODAK! 





19 коментара:

  1. Ja obožavam haljine, teksas jakne i kratke hlače. Naravno i obavezne starke :D Odličan post.

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični outfitovi! Sva tri mi se sviđaju, ali drugi nekako pobeđuje. Sviđa mi se cvetni venac iz treće kombinacije i upravo si me inspirisala za nešto. :) Što se tiče japanki, ja ne volim baš da ih nosim jer mi se samo žuljevi stvaraju. :/

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post, treca kombinacija je bas girly, super bi izgledala uz plitke starke bele boje umesto japanki. Kod mene nije jos uvek toliko toplo za sorc, ili suknju tako da ih jos ne nosim. :)
    Teodora, imam jedno pitanje, zamolila bih te da mi odgovoris. Mozes li da mi objasnis kako si dodala ''pocetna, about me, Teodora's small shop'' ?

    Novi post.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicne kombinacije, posebno mi se dopada treca, obozavam cvetne haljinice. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Super kombinacija :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicne kombinacije, bas si se potrudila. :)

    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo je tako presavršeno. Ja još ne nosim japanke, ali ću ih ovih dana izvaditi iz ormara pa nek' ide život. Najviše mi se sviđa 2. outfit, a japanke iz trećeg žeeeliim. :3

    My Life as Mila

    ОдговориИзбриши
  8. Ideje su predlatke. Najvise mi se dopada druga kombinacija.♥

    ОдговориИзбриши
  9. Sve kombinacije su prelepe, ali ja se najviše pronalazim u drugoj. Obožavam suknjice, mislim da ne bih izlazila iz njih da mogu da ih nosim u školu! ♥ I prva kombinacija je super za leto, samo što ja umesto japanki biram starke. Ne volim baš da ih nosim, sem na bazenu. :D

    ОдговориИзбриши
  10. Stvarno preslatke kombinacije, skroz su u nekom boho stilu koji se meni veoma dopada ali ga na sebi ne mogu zamisliti. Ne znam zasto! :)
    I ja sam takodje u potrazi za nekim savrsenim high waist sorcem, zelim da prekrijem stomacic jer imam malo visak kilograma. :D
    Jaoo, sto se tice vremena - jako je cudno. Vise ne znam ni kako da se obucem, uvek sam u dilemi hoce li mi biti pretoplo ili ipak hladno u necemu. A za skolu ne smem da nosim sorceve i japanke, tako da sam se ogranicila sto se toga tice...

    Giveaway na blogu! ☺
    Girly world

    ОдговориИзбриши
  11. Kombinacije su preslatke.Obozavam i haljine i teksas sorceve,kao i suknje.Nekako mi je najlepsa treca kombinacija.♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ Novi post :-)

    ОдговориИзбриши
  12. The flip flops are so cute!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ОдговориИзбриши
  13. Sve mi se dopada, najvise treca kombinaciaj :)
    Molim te posalji mi pitanje na mom blogu je trenutnoQ&A :)
    Zeli mt ilep dan :)

    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!