понедељак, 04. мај 2015.

Na kafi kod Teodore-online prodavnica, saradnje...


-Najviše mrzim kada planiram ovaj post i onda kada sednem da napišem zaboravim šta mi se dešavalo u proteklih mesec dana, setiću se već dok pišem. Imam predosećaj da mi se mnogo toga dešavalo, ali nikako da se setim šta.


-Pouzdana stvar koje mogu da se setim je ta da se na mom blogu otvorila mala online prodavnica. Otvorila se prvog maja. Za sada su u prodaji samo mašnice, ali uskoro će biti još stvarčica, a ja bih veoma volela da čujem šta biste vi voleli da kupujete. Na OVOM linku možete da pogledate sve što se nudi i tu imate uputstva za poručivanje! Biće stalno nekih popusta, a i poklončića!



-Tokom apprila sam sklopila dosta saradnja, a i obnovila. Najaviću vam jednu, a to je saradnja sa PurityBox-om. Oni rade slično što i GlamBox, ali su svi proizvodi prirodni. I ne, nismo se dogovorili da ja pišem recenzije za njih na mom blogu, već nešto drugačije, videćete uskoro. Takođe ćemo Jelena Rogić i ja raditi zajednički post, videćete uskoro.


-Devetnaestog aprila je blog imao više od 1400 pregleda. Ova slika je slikana ranije, ali do kraja dana je bilo više od 1400. Ne mogu da vam opišem moju neizmernu sreću kada sam videla tu brojku. Za nekoga je to možda malo, ali meni je mnogo. Takođe želim da vam se zahvalim na 35.000+ pregleda na blogu, što je još jedna ogromna brojka za mene. Imam više od 150 čitalaca. Takođe, preslatka Jelena je napravila fan stranicu bloga OVDE, a to je nešto što nisam mogla ni da zamislim. Stalno dobijam vaše predivne mejlove i poruke! HVALA VAM PUNO ŠTO ME PODRŽAVATE!


-Zbog vaše ogromne podrške sam rešila da vas nagradim! Uskoro organizujem jedan giveaway, počela sam da spremam nagrade, verujem da će vam se svideti. Reći ću vam sve na vreme, ne brinite. Zato, pratite moj blog!

-Sada bih volela da mi odgovorite na pitanje: 

Šta najviše volite kod mog bloga i kod mene?





15 коментара:

  1. Sjajno sto si sklopila saradnju sa PurityBox-om jer mislim da su sjajni. ☺☺ Kod tvog bloga mi se svidja izgled ali i sami postovi. Gramatiski lepo napisani i dobro smisljeni. Napredujes dosta i nastavi tako. ♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam na svemu!! :)
    Mislim da si napravila malu greškicu. Napisala si 19. maja. Mislim da bi trebalo 19. aprila. Ali nema veze, jer si zaista odlična blogerka!! :)

    Novi post kod mene!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post :)
    Kod tebe mi se svidja sto si tako njezna i plemenita, a kod bloga jer je kvalitetan i u njega je ulozen trud ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! :D Kod tebe mi se svidja jer si razumna i nezna, a kod blogga jer je originalan a i mnogo si se trudila. ♥
    Wow toliko pregleda za jedan dan!? :O Svaka cast. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com
    Novi post ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. :) Kod tvog bloga mi se najvise svidja sto si bas originalna, i ideja oko prodavnice na blogu je sjajna, imas super postove i redovno ih postavljas.♥ Drago mi je zbog tvog uspeha, veliki pozdrav!♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Blog je jako originalan, i to cijenim <3 Zato sam se i učlanila :) Meni je 200+ pregleda dovoljno, a ti imaš 1400+. To samo dokazuje kakva je kvaliteta postova <3

    Novi post na blogu!
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Divan ti je post, jako sam srećna zbog tebe jer je protekli mesec za tebe bio jako pozitivan. Svaki mogući pregled i komentar zaslužuješ u potpunosti! Sviđa mi se tvoj dizajn bloga, način pisanja kao i sličice :-)
    maketheworldbetter9.blogspot.com - poseti moj blog :-)

    ОдговориИзбриши
  8. Post je super. :'D
    - volim to sto si zanimljiva , jednostavno je prekul kad citam tvoj post , ima puno interesantnih stvari. (;

    Volela bih da prodajes neke kutijice u kojima ces staviti nekoliko malih poklona , LoomBands cvetice , narukvice , neku porukicu , figuricu .... :D

    Drago mi je sto ti je mesec bio pozitivan. <3

    ОдговориИзбриши
  9. Svaka cast na velikom broju prikaza! Kod tvog bloga najvise mi se dopada kreativnost i lep stil pisanja. Svaka ti cast na tome, samo takonastavi!♥

    ОдговориИзбриши
  10. Ono što ja najviše cenim, jesu lep stil pisanja i gramatički ispravni postovi. Pošto to imaš, već si odradila pola posla. :) Šalim se, sviđa mi se što redovno pišeš postove i što se trudiš da budeš originalna. :) Generalno, imaš super blog i zaslužila si i broj pregleda i ostvarene saradnje. :)

    ОдговориИзбриши
  11. 19. maja? Pa sad je peti. Verovatno si pogresila, nema veze. Cestitam na toliko pregleda. ♥

    GIVEAWAY je na blogu: onmywaybyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  13. Cestitam na toliko pregleda!! ^_^
    Kod tvog blogq mi se mnogo svidja izgled i to sto redovno objavljujes postove koji su sjajni ! :-$

    Prettyprincess6.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!