уторак, 12. мај 2015.

Mini izlet♥


-Danas sam neplanirano sa porodicom otišla na jedan mini izlet. Ne želim da otkrivam mesto, zato što je svega 12km odaljeno od mog sela, ali pošto je u središtu planine retko kada stignemo da odemo. Možda neko uspe da prepozna o čemu je reč, možda je neko bio, zato što je turistički veoma posećeno. Ne može se reći da je selo, jer ima svega nekoliko kuća, zbog prevelike zabačenosti, više kao neko malo naselje. Veći deo zauzimaju veliki ribnjaci. Tamo je sve neverovatno čisto. Takođe se tu nalazi i jedno ogromno veštačko jezero, pa nisam propustila priliku da se malo slikam. Oko jezera je napravljenja pešačka staza. Priroda je toliko lepa i sve je sređeno. Mi smo išli tamo oko pola sedam, ali tek sam sada stigla da ubacim slike.




Ovo je samo jedan mali delić ribnjaka.









-Takođe, više na slike neću stavljati svoj logo. Skoro sve slike će biti moje na blogu, tako da neće biti zabune. Jednostavno, mislim da je slika lepša bez dodatnih natpisa, a i ja nikome ne želim da zabranim da uzme moju sliku, ako mu se sviđa. ☺

14 коментара:

  1. Slike su prelepe. :-)
    - sve mi se svidjaju , pogotovo ove sa cvecem i vodom. ^--------^

    Ne izgleda mi poznato ,ali je divno , mozda nekad odem. :-D

    ОдговориИзбриши
  2. Uuu i ja volim izlete mnogo!!
    Pa da ne znam ni sto iko stavlja te logoe <3

    ОдговориИзбриши
  3. Prekrasne slike :D Mjesto je jako lijepo.

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su prelepe. ♥ Pogotovo prva i druga.☺

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepe su slike,stvarno je to mesto presuper ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepe su ti slike :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se svidjaju slike pootovo to kao vodopad :)

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su prelepe, pogotovo ona s cvećem. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Ne znam o kom mestu se radi, ali prelepo je! Slike su divne, sve si bolja u fotografisanju i na tvom blogu mi se pre svega dopada što se trudiš da postavljaš mahom samo svoje slike! :) ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam bila tamo, definitivno, ali bih svakako želela da ga posetim!!
    Slike su divne!! :)

    Novi post na mom blogu!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман23. мај 2015. 11:53

    Post mi se uopste ne svidja. :/
    Zasto nisi htela da kazes koje je to mesto?
    Zar se stidis svog porekla?
    Ako je tako,ti bi apsolutno odmah morala obrisati blog,ako se vec stidis mesta u kojem zivis.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anonimac, hvala na komentaru! ☺
      Baš se lepo nasmejah, haha ♥

      Избриши

A evo šta vi mislite...