петак, 29. мај 2015.

Live, love, laugh☺


-Nisam pisala pet dana, a osećam se kao da nisam pisala mesec dana. Konačno nađoh vremena da napišem jedan post, a pisaću i za vikend, uskoro je kraj meseca ipak. Ja sam uvek volela one slike sa Pinteresta sa natpisima, pa reših da uradim jedan DIY koji uopšte nije težak i može da uraditi neumetnička duša, kao ja.


-Za početak će vam trebati platno za slikanje i tempere. Ja sam sasvim slučajno ovo platno za slikanje videla kod Kineza  i bilo je blizu 250 dinara, ove veličine.


-Od sada pa nadalje samo se trebate prepustiti mašti i prvo 'razbacajte' razne boje po platnu za slikanje. Stavljajte boje kako god želite i koje god želite. Preporučujem da ne stavljate teget, pošto sam ja pogrešila i ubacila, a umesto nje ubacite neku svetlu boju. Meni su se tempere malo i istrošile, naravno više svetle boje.


-Kada sve te boje 'razbacate' krenite da ih razmazujete i mešate međusobno. Možete dobiti stvarno lepe boje mešanjem dve različite, a takođe ispadne bolje ako radite kružnim pokretima. Ja sam kasnije dodala svetlo plavu, išla sam da kupim, pošto sam je prethodno potrošila. Dakle, kada sve to lepo uradite (i skroz se izmažete, btw ☺) ostavite da se osuši koliko god je potrebno.


-Za kraj možete da napišete neki citat ili neki vaš moto ili štagod slično. Ukoliko vam je ispalo svetlije možete da koristite crnu, mada je meni ispalo tamnije, pa sam koristila belu. Ja sam napisala 'Live, love, laugh', pa sam sačekala da se osuši da bih prešla još jednom, a dodala sam i dve zvezdice, čisto da ne bude prazno sa strane.


-Kada pišete tekst malo će vam se umešati i boje odozdo, ali ispadne lepo. Inspiraciju za ovakve sike možete pronaći i na Pinterestu, samo ukucate 'Canvas'. Ovo je pre svega namenjeno za zid, ali vi možete i nešto drugo da smislite. Koliko ja mogu da primetim već je devet sati, što znači da se bacam na gledanje 'The Carrie Diares', sad to pratim ☺


18 коментара:

  1. Baš kjut ideja,moraću za raspust da napravim <3

    lickaidary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post. :) Ranije sam radila nesto ovako, i lepo je ispalo (zapravo na likovnom ). I tebi je ispalo jako lepo. ♥

    Novi post!
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. ☺
    - probacu za vreme raspusta. :'D

    http://ineslittlecorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Bas je lepo ispalo. Mogla bih da probam da napravim posto se ne cini mnogo teskim.:)

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepo je i stvarno inspirativno. :) Meni su ostale još 3,4 epizode od Kerinih Dnevnika. šteta što je nisu nastavili jer je zanimljiva, a Sebastian je predivan. ♥♥

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepo izgleda!! Probaću verovatno, ali možda budem koristila papir iz bloka ili pola hamera umesto platna :)

    Novi post:
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepo je. ♥♥ Mislim da je lepše sa svetlijim bojama. ☺

    ОдговориИзбриши
  8. Baš je slatkooo, moraću da pokušam da napravim sa svetlijim bojama, pa da zakačim negde na zidu u sobi, može baš super da izgleda. :) <3

    ОдговориИзбриши
  9. Odličnoo!! Jako mi se dopada! Ovo bih mogla da osprobam. Puno ti hvala na divnom postu i na tome što si mi dala inspiraciju!
    P.S. Možeš li mi reći koji si šablon koristila kada si pravila blog?

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super izgleda.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super izgleda, probacu da odradim nesto ovako.

    ОдговориИзбриши
  12. Bas je lepo, samo da ti se tempere ne pocnu ljustiti.

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Izgleda prelpo!Kako sam ja u fazi watercoloringa probacu sa vodenim bojama nesto ovako,pa da vidimo kako ce ispasti :D

    ОдговориИзбриши
  14. Prekrasno izgleda, samo moram pronaći platno, a to će biti teško.

    ОдговориИзбриши
  15. Jao kako je lepo, oduševljena sam. Ne izgleda teško, pa ću sigurno probati da napravim. Ovo bi bila i dobra ideja za poklon :)

    http://anonimnapricalica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!