уторак, 05. мај 2015.

Kada mama iznenadi! ♥


-Pa ko još ne voli picu? Pa normalno, svi je volimo! Danas me je mama iznenadila jednom preukusnom picom, još iz najbolje picerije u gradu. Pica spada u onu 'nezdravu' hranu, ali ja volim da jedem sve. Život je kratak, zašto poštovati po pravlima? Takođe, našao se i  hladan sok od pomorandže. Pa za mene nema lepšeg. Više volim ceđenu pomorandžu, ali i ovu iz tetrapaka takođe! Iskreno se nadam da će vam poći voda na usta!









Nema je!

-Uzgred! Želela sam da vas pitam da li neko ide na Potter Maniu u Beogradu 17. maja? Možda ću ići ☺

13 коментара:

  1. Nesto za Hari Potera valjda :$
    Ne znam stvarno. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam picu. :D
    - u kojoj piceriji je kupila picu , ukusno izgleda ? ^__^

    Mnogo sam udaljena od Beograda , ne idem. :(

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ne volim ni picu i voćne sokove. Ja ne idem mada mi je blizu haha. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam picu :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Pizzaaa.... <3 <3 Obožavam picu! :)
    Ne idem na Potter Maniu. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Njami, i mene su bas pre neki dan roditelji iznenadili sa velikom porodicnom picom, ima li sta bolje? :)

    Znacilo bi mi da pogledas moj blog.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Aa picaa haha
    Nije mi baš pošla voda na usta, jer nisam baš gladna,ali skoro!! haha
    Ne, ne idem! :/

    Novi post kod mene!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман07. мај 2015. 21:27

    Mislim da bi trebala da poradiš malo na izgledu bloga tačnije na širinu, jer ti je polje sa gadžetima široko koliko i polje za post. Definitivno trebala da proširiš polje gde ti se nalazi post jer slike izgledaju premalo, a i teže je za čitanje. I poradi na sadržaju bloga jer sam sigurna da nekima stvarno nije zanimljivo da gledaju slike pice.

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...