понедељак, 18. мај 2015.

Ekskurzija 2015 (part 2)


-Sada na red dolazi drugi deo moje dvodnevne ekskurzije, ili drugi dan. Posle doručka smo morali da čekamo neke devojčice da se vrate iz hitne, pa smo malo poremetili raspored. Kasnili smo dva sata! Kada smo konačno krenuli stigli smo u Suboticu. 



 -Išli smo kod Plave fontane koja prelepo izgleda, kao neki bazeni. Tu smo imali slobodno vreme, koje sam ja, naravno, provela u McDonalds-u sa hamburgerom u ruci i milkšejkom. Morala sam da uzmem jedan i za put ☺



Random zgrada


-Kasnije smo obišli Gradsku kuću u Subotici. Unutra je sve predivno urađeno, ali nisam htela da vam stavim slike, videćete sami ako nekada odete, a nadam se da hoćete, jer je unutra prelepo. Stavila sam samo ovaj predivno urađeni mozaik na prozoru. 


Kuća na Paliću
-Posle Subotice smo išli na Palić i prvo smo posetili Zoo vrt. Predivno je sređen i ima baš puno životinja. Slikala sam svaku po deset puta, ali sam izdvojila meni najslađu, merkata. ♥ Što se tiče ovog cveća dole, trebalo mi je malo vremena da skontam da je to napravljeno u obliku ptice, neki kažu u obliku guske, mada meni ne liči na gusku.





 -Za sam kraj smo otišli do Palićkog jezera. Takođe, i tamo mi je bilo prelepo, ali smo ostali svega 5 minuta, zato što smo već kasnili, a imali smo zakazan ručak u restoranu. Bilo je dovoljno vremena da napravim nekoliko fotografija.



-U povratku smo svratili u Veliku Planu, pogađajte gde! U McDonalds gde sam, normalno, kupila još jedan hamburger i milkšejk i hamburger za put. Oko 21h sam stigla kući. I tako se završila i ova ekskurzija, a sledeće godine idemo na tri dana, verujem da će biti još zanimljivije. Uskoro jedan novi talk post. 



12 коментара:

  1. Ja sam obisla sva ova mesta i iz ovog,a i iz proslog posta,zato sto zivim jako blizu.Sva mesta su predivna *Q*

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam drugi dan ekskurzije prespavala.Uveče nismo spavali tako ddakada god bih ugrabila trenutak bih zaspala XD
    Prelep slike

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su prelepe ♥ Iskreno,na Paliću je prelepo mada kažu da je voda zagađena. ☺

    ОдговориИзбриши
  4. Jao blaogo tebi :) Kako lepi i mirni predeli bas super <3

    ОдговориИзбриши
  5. Bila sam i u Subotici i na Plickom jez. i zaista je predivno .... odlicne slike :)

    Posetite moj blog

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepe slike! :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Baš mi se dopadaju slike,posebno plava fontana,samo,ona životinja je merkat,a ne lemur.

    ОдговориИзбриши
  8. Divne slike ! Ja sam malo pre dosla sa ekskurzije na Zlatiboru. Bice slike i na mom blogu !


    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Blago vama koji idete na ekskurzije, nama su ukinuli za ovu godinu, ali sledece godine idem najverovatnije u Novi Sad ili Nis. Slike su, kao i uvek, divne Teodorice. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Divno, baš mi je drago što ti je bilo lepo u Vojvođanskim gradovima. :) Ja jako volim da idem na Palić, najpre zbog Zoo vrta i divne prirode. :) Slike su jako lepe, kao i u prethodnom postu!

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!