недеља, 17. мај 2015.

Ekskurzija 2015 (part 1)



-Sinoć sam se premorena vratila sa dvodnevne ekskurzije na kojoj sam se prelepo provela, ako izuzmemo užasnu hranu. Imala sam snage samo da uredim neke slike za ovaj post, a do malopre sam spavala. Dakle, prva relacija nam je bio manastir Hopovo na Fruškoj Gori. Ja do sada nikada nisam videla žuti manastir, a veoma mi se svidelo i kako je sređen prostor oko manastira. Tu nas je malo zahvatila kiša, ali je posle bilo okej.





 -Kasnije smo se zaputili u Sremske Karlovce gde smo posetili Sabornu crkvu Sv. Nikole i Karlovačku gimnaziju. Sremski Karlovci su po lepoti odmah iza Novog Sada. Kada smo ušli u crkvu videli smo prelepe ikonostase od zlata, ali mi je slika ispala užasno mutna.


-Veoma mi se svidela i Karlovačka gimnazija, ja bih volela da idem u takvu školu. Kada smo ulazili u gimnaziju pored nas je prošao Igor Starčević sa Visctv kanala. Bio mi je poznat i dok sam skontala ko je, on je otišao. 



-Česma četiri lava se ne može zaobići, a vodič ne može da nam ne ispriča nešto više o njoj. Četiri lava su okrenuta na četiri strane sveta. Zanimljivo je da ljudi kažu da će se svako ko pije vodu sa česme jednog dana vratiti u Sremske Karlovce da tu ostane zauvek. Iskreno, ja baš i ne verujem u te priče, ali sam pila vodu. Videćemo jednog dana ☺



-Jedva sam čekala da stignemo u Novi Sad, jer sam čula da je to najlepši grad u Srbiji. Prvo smo obišli Petrovaradinsku tvrđavu, a ova slika gore je pogled sa tvrđave, kao i ova donja, ali sa drugog mesta. Videli smo čuveni sat na Petrovaradinu. Zanimljivo je što mala kazaljka pokazuje minute, a velika sate. Rekli su nam da je to tako napravljeno da bi i oni više odaljeni mogli prvo da uoče koliko je sati. Svakoga dana se navija ručno.




-I kad smo stigli i u sam centar Novog Sada bila sam oduševljena. Prvenstveno katedralom, a onda i svim ostalim. Kada bih morala da biram grad u Srbiji u kome ću živeti to bi bio Novi Sad. Sviđa mi se stil na koji je sve sagrađeno. Mi smo bili u hotelu Vojvodina, odmah preko puta i imali smo prelep pogled. Žao mi je što nismo ostali tamo još koji dan jer je smeštaj bio super, a sam Novi Sad.


Slikano pred sam odlazak


-Pošto nam je hrana u hotelu bila užas, dosta sam vremena proovela  u McDonalds-u. Najviše sam uzimala hamburger, krofne i milkšejk od jagode. Ko, šta, Teodora je u Mek-u gde god da stanemo. ☺

Park u blizini centra

-Imali smo slobodno vreme, pa smo se zaputili u Zaru, do koje nismo ni stigli. Prvo smo gledali nekog čoveka kako nešto pravi, posle smo svi svratili da uzmemo Arizonu. pa smo išli u DM, gde smo ispunili vreme do kraja. Ja sam uzela Balea balzam sa mirisom karamele i odličan je, a i jedan Aurin She Bunny lak u nekoj roze pastelnoj boji. Ako hoćete radiću recenziju. ☺


-Uveče smo išli u diskoteku i bilo je super. Lepo smo se proveli do dvanaest, a posle nismo spavali uopšte. Dve drugarice su nam se zaglavile u sobi, pa su morali da razvale vrata. 

-Pošto sam podelila ovu ekskurziju na dva dela, ovaj je prvi, sutra ću objaviti drugi, ili drugi dan. 




19 коментара:

  1. Mi smo išli na izlet u Novi Sad, Sremski Karlovci i Fruška Gora. I slikala sam skoro sve isto kao ti. :D <3

    prettyprincess6.blogpost.com

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno je divno , pozelela sam da odem tamo. *----*
    - Yasserstain ide u Karlovacku Gimnaziju , da li si ga videla ? *-------------*
    - ili mozda kada ste bili u Novom Sadu ? ;D

    Super post , jedva cekam drugi deo , stvarno je prelepo. ^---^

    ОдговориИзбриши
  3. Divno mesto, ja Novi Sad obožavam, ali ne znam zašto nikad tamo nismo išli na ekskutziju. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Volim postove ovog tipa ♥ mislim da ti je biko extra i jedva cekam iduci deo :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam ove godine isla na istu ekskurziju, ne mogu da verujem haha! ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su predivne! Komšije, koje su živele odmah u kući do moje, preselili su se u Sremske Karlovce pre 10-ak godina, pa često odlazimo kod njih. I ja sam probala vodu sa česme, više puta prošla pored Karlovačke gimnazije, sedela sam kraj Dunava, bila na predivno uređenom vidikovcu, posetila neka mesta gde su snimane serije po romanima Mir Jam itd. :) A o Novom Sadu da ne govorim, najlepši grad! Kroz godinu i po dana ću imati tu čast da živim tamo, zbog čega sam beskrajno srećna! <3

    ОдговориИзбриши
  7. Mi smo u novembru išli na Kopaonik, usput u Đavolju varoš i tako... Meni je moja ekskurzija ostala u prelepom sećanju (ako se izuzme hrana, haha).
    Super sličice! Drago mi je da si se lepo provela ☺

    Novi post na blogu:
    Girly world

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. Slike su predivne. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Fotografije su divne, drago mi je da si se odlicno provela.:D

    ОдговориИзбриши
  10. Na ista sam mesta i ja bila na ekskurziji. Iskreno,najviše su mi se svideli Sremski Karlovci. ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sami išla u Niš i grad je po meni drugi najlepši grad,posle Novog Sada.Slike su prelepe *-*

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Novi Sad obozavam narucito zbog Mek Donaldsa. Predivne, slike a i post. Ja sutra idem na ekskurziju na Zlatibor :)

    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Novi Sad, kao Novi Sad! Tu sam rodjena i zivim, i najlepsi je! Nadam se da si se lepo provela, ali sam to vec zakljucila. :D Odlican post, i jedva cekam drugi deo. :)♥
    -Natasa
    http://cornerr13.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Znam u kom ste hotelu odseli videla sam ga :) Inace odlican post <3

    ОдговориИзбриши
  15. Jaooo! Ja sam isla tamo na izlet i skoro sve sam slikala isto sto i ti.
    Podt je super!

    ОдговориИзбриши
  16. Divan post. Ja volim Novi Sad jer je tako pun prelepih grdjevina i ljudi.
    Eh kako bih ja volela da sam videla Yasserstaina u Karlovackoj gimnaziji.☺

    ОдговориИзбриши
  17. Moja trodnevna ekskurzija od pre godinu dana je bila slicna kao ova i ja sam bila odusevljena mestima koliko i ti.
    Slike su super ;)

    ОдговориИзбриши
  18. Prelepe slike.. Lepo se provedi :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...