субота, 02. мај 2015.

April favorites


-Onog obećanog DIY posta neće biti, do daljneg, ali će biti nekih drugih DIY postova, ali danas razgovaramo o aprilskim favoritima. Prvo, juče se otvorila moja online prodavnica na blogu. Možete je posetiti na ovom linku. Vratićemo se na favorite.

BEAUTY


-Nemam puno beauty favorita, jer ne koristim puno beauty proizvoda. Prvi bi bio ovaj Colour  Mania Balm, za koji sam već radila recenziju ovde. Nije baš najbolji, ali radi svoj posao. Drugi je ovaj She lak za nokte u plavoj boji koji obožavam. Ima ga u DM-u,  ne znam tačnu cenu.

FASHION


-Obožavam ovu haljinicu, koju ste već mogli da vidite u ovom outfit postu. Predivno stoji i super je za školu, a i za elegantnije prilike.


-Ovu suknjicu mi je sašila krojačica. Materijal je već bio moj, a meni se mnogo sviđa. Obožavam da je kombinujem za školu, postala je jedan od mojih omiljenih odevnih predmeta.


-Cvetne starke i štreberske naočare ste već videli u ovom outfit postu. Starke nisu original, ali ipak prelepo izgledaju. Naočare nisu prave, ali obožavam da ih nosim, zato što su tako kul ☺


-Ah, ta moda. Takođe, imam i dve ogrlice koje obožavam, a prva je stigla od Gđice Kragničice, dok sam ovu drugu sama pravila i baš mi je prirasla za srce.

RANDOM


-Tek sada vidim da sam u aprilu samo jela. Na Andrijaninu preporuku sam probala Cedevitu od limuna i moram da je preporučim i vama i kažem da je prelepa. Ima ukus na limunadu. Takođe, obožavam Nectar marmeladu od šipurka, ali smo juče ispraznili teglicu, pa sam morala da slikam praznu. Sve u svemu, ima prelep ukus.


-Ja ne mogu bez slatkiša. U prodavnici sam videla ove Jellopy CandyWand. Unutra imaju neko punjenje i prelepog su ukusa, postale su mi svakodnevnica. Prvo sam probala ove od jagode, a zatim i od lubenice, koje mi se malo više sviđaju. Probala sam i Cedevita bombone od limuna, šumskog voća i narandže, ali je bilo samo limuna danas. Najviše mi se sviđa od šumskog voća.




-Ko prati MylifeasEva video je da je objavila pesmu i koja kraljica! Bukvalno moj život.

p.s.Kako ste proveli 1. maj? Ja sam bila kod drugarice u vikendicu sa ostalim drugaricama, bilo je super. ♥





19 коментара:

  1. Ja obozavam cedevitu od limuna. <3
    - kao i ove bombonee , mmm . ^___^

    Ja sam bila u Spomen Parku , na Bubnju. xd

    ОдговориИзбриши
  2. Dopada mi se haljina mnoogo! Gde si je kupila??? Bas volim dzem i cedevitu od limuna ♥
    Sve ostalo je jako kul a dopada mi se i ogrlica :)

    ОдговориИзбриши
  3. Haljina je divna. :) Suknja mi se vise svidja jer takav dizajn volim. :) Cedecitu sam probala. :) Tu tvoju svakodnevnicu nisam ali cu pokusati pronaci da kupim. :) Nisam ni jedan proizvod probala. Takav lak sam zelela da kupim, ali sam kasnije zakljucila da mi boja ne stoji. E sada... komam cas ovako cas onako. Nema veze. Starke su cool. ♥ Ni ja nmg. bez slatkisa! :D Takodje pesma je extra. :) :D
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.. Bas mi se sviđa haljina.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Mogu reci da mi se svi tvoji Aprilski favoriti stvarno dopadaju :) Haljina ti je prelepa, kao i ove ogrlice. S-he lakove nikada nisam probala, ali sada cu sigurno kupiti jedan. Cedevita je odavno moja letnja svakodnevica i obozavam je :D

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv post. Cvetne starke imam i ja i baš se lepo kombinuju, a i savršene su mi za ovo doba godine. :D
    Dream catcher ogrlica je preslatka, svaka čast za ručni rad.
    Haljinica je isto prepreslatka, mada ja nisam u tom fazonu ali bi se mojoj sestri sigurno mnogo dopala. :D

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  7. Super post!Prelepe starke!
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Bas mi se dopadaju favoriti. I ja sam april provela prvenstveno jeduci,haha.♥

    ОдговориИзбриши
  9. Presuper post, ja bas razmisljam kakve starke da kupim, pa mozda kupim i cvetne. Inace Evin video je stvarno vrh. :)

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Sve je preslatko! ♥ Ja sam bila kod drugarice, ali smo radili prezentaciju za biologiju, sto je bilo daleko od uzivanja haha. :)

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post!! Nisam u poslednje vreme komemtarisala, ali da znaš da te redovno pratim!! :)

    ОдговориИзбриши
  12. Haljinica je preslatka, a suknjica mi se još više dopada. Uvek sam ih više volela. :) Ja svakog meseca uglavnom najviše favorita imam u polju hrane, pa se trudim da to malo promenim. :D Sve u svemu, sve mi se dopada! <3

    ОдговориИзбриши
  13. Haljinica je bas lepa. Imam iste takve naocare, samo sa dijoptrijom, a nosim ih vise kao foru jer je dioptrija jako mala.☺
    Marmelada je mhhhhh.☺

    ОдговориИзбриши
  14. Predivan post draga, naručito mi se svidjaju starke, haljinica i suknjica, ti si čini mi se u mome stilu ja isto tako volim sportsko-elegantni stil oblačenja.

    Prati me na mom blogu i ja ću tebe
    https://savrsenoalako.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Ispravka prošlom komentaru ti i ja se već pratimo.

    ОдговориИзбриши
  16. Odlično si napravila 'dream cather' ogrlicuuuu. ♥
    Haljinica je prekjut. ☺💋

    GIVEAWAY NA BLOGU → Fashionholicyeahh

    ОдговориИзбриши
  17. Super post! Citamo se hehe. http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Predivan post. Super su ti favoriti, kao i svakog meseca. I meni su april ,,obelezili'' slatkisi :)

    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. Stvarčice su ti super, naravno da pratim Evu i da sam odslušala njenu pesmu, to se ne dovodi u pitanje :D

    maketheworldbetter9.blogspot.com - poseti moj blog :-)

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...