уторак, 14. април 2015.

Work space tour 2015 ☺


-Kada sam birala radni sto za svoju sobu nije bilo baš nekog izbora, ali sam onda ugledala ovaj. Bez obzira na njegovu jednostavnost delova i boje, ja sam odmah zamislila kako  će to izgledati u mojoj sobi i šta će sve otprilike biti na njemu. Zamislila sam svoj savršen mali kutak i radni prostor. 


-Na desnoj strani stola imam ovaj collage ram (ovde), knjigu Danijele Stil 'Ljubav', koja me čeka da počnem da je čitam, telefon i pored rama imam ovu preslatku kutijicu sa papirićima iz Lagune, na sebi ima bicikl.


-Ovde sam morala da koristim blic zato što je iza prozor i sve je mračno na slici. Iznad radnog  stola imam  neku  'tablu', ako se može tako nazvati. Tu imam okačene razne stvarčice.  Šnalice, mašnice, lepljive papiriće, magnete, bubamarice i spajalice koje ja obožavam, koristim ih kao obeleživače. Odmah ispod, pored kutijice sa papirićima, imam jewerly holder, koji sam ja pravila (ovde), ali sada tu držim  washi trake i slušalice za telefon. Onda imam teglicu sa balzamima (ovde) i neku stvar od držača za selotejp (ovde). Pored imam kutijicu sa bubamarama, koje sam zakačila iznad (nisu prave).


-Onda, iznad stola, u pravcu 'table', imam još jedno uzvišenje, ne mogu da kažem pregradu. Tu trenutno držim uskršnja jaja, ali pošto je post slikan juče, držim ih samo još danas, neki cvet, čisto radi dekoracije. ogrlicu, ogledalce. U ovoj kantici držim mašnice, kupila sam je u kineskoj radnji, preslatka je, a u ovoj kutijici držim nakit.


-Odmah ispod, na levoj strani stola, imam nekoliko poređanih sveščica  i novčanik, koji sam čisto onako stavila u okvir rama. Ispod   'uzvišenja', u međuprostoru, mi stoji 'Kutija', tako je zovem, možda se sećate.


-Onda imam jednu pregradicu i tu držim tempere, kutiju u kojoj držim potrebne stvarčice za DIY projekte i drugarica mi ju je 'dizajnirala', baš mi se sviđa, i imam dva filma.


-U fioci, odmah ispod, držim neke svoje Bandana trake i neke stvarčice za kosu, ispod su neke lične stvari. Imam i album za slike, kutiju hanzaplasta  i u jedva vidljivoj kutijici, skroz iza, držim pushpins (ne znam tačan prevod).


-Ispod imam jednu 'dublju' pregradu, gde nema puno stvarčica. Tu su mi neki časopisi, knjige, kutijice, sveće....


-U prostor predviđen za tastaturu imam starije časopise, iz ko zna koje godine, i neke slike.

                                           

-I skroz ispod imam onu kutiju na sovice koju sam vam više puta pokazivala, i tu su mi stvarčice koje sam napravila, ali trenutno ne koristim, bilo da su zimske ili nešto drugo. Korpicu sam sklonila, pa sam časopise stavila na kutiju,  jer je i ne otvaram, a preko njih šešir. U mestu predviđenom za kućište mi stoji ranac.

-Početna slika je celokupan izgled mog radnog stola. Uskoro jedna recenzija, pa jedna skroz neočekivana i nova tema, verujem da će vam se svideti.


Volela bih da vidim kako izgleda vaš radni  prostor, ukoliko ste radili ovakakv ili sličan post ostavite link u komentar!






20 коментара:

  1. Super je post, imas prelep radni sto. :)

    Prijavi se ako zelis.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super je post, imas prelep radni sto. :)

    Prijavi se ako zelis.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sto ti je prelep i savrseno sredjen! Odusevljena sam :)!

    ОдговориИзбриши
  4. Baš je lepo uređeno! Jako mi se dopada tabla na koju stavljaš magnete, mašnice i ostalo. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Baš mi se sviđa kako si sve uredila.BAš je organizovano i ja sam razmišljla da raddim tako neki post,ali samo bi moj bio Room tour,ali kapiram da je to jaaaaaaako dugačak post,pa je bolji video.Šta ti misliš?
    Baš je organizovan i sviđa mi se tvoj radni sto:)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svakako je bolje prikazati to u videu, ali možeš i u postu, ako ne praviš previšee slika već da zahvatiš malo više prostora u jednoj slici.

      Избриши
  6. jako lepo sredjeno !!

    pogledaj moj blog,komentarisi i ako zelis zaprati me

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sto ti je divan, bas mi se dopada kako si ga sredila. Jako je lepo organizovan i uredan.♥

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. Ja sam planirala uskoro da pisem takav post. ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Baš lep radni sto.Ja ću uraditi post,pa ću ostaviti link :) Baš mi se dopada i kako je sređen.

    ОдговориИзбриши
  10. Vau, tako je prelepo i sve uredno, hehe... :) Vidim da imaš i masku za spavanje, da li je koristiš?

    Novi post: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Prekuul ti je radni sto i uredan je.. :)

    http://prettyprincess6.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post. Bas je sladak radni sto. Mozda uradim ovakav post, ali nekada kasnije. :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Super pos.. Baš mi se svidjaju slike.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Super sređeno. :)<3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Najvise volim ovakve postove. Bilo sta sto ima veze sa Room Tour. Lepo uradjeno.♥

    ОдговориИзбриши
  16. Sve je prelepo uredjeno. :D
    - svidja mi se celokupan izgled , veoma simpaticno. ^____^

    ОдговориИзбриши
  17. Bas mi se svidja:
    Ako hoces poseti:http://angelaworld098.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!