недеља, 19. април 2015.

The Liebster Award (again)

-Da,  već sam jednom radila ovo, ali sam nominovana i pitanja koja su postavljena su veoma interesantna, nisam mogla da odolim. Nominovana sam od strane Bibi (ovde), Milice (ovde) i Marijane (ovde). Hvala na nominaciji!


The Liebster award je nagrada formirana za nove blogere, početnike, čiji blogovi imaju manje od 200 čitalaca. Ovaj tag nam pomaže da se prezentujemo i da jedni drugima pomognemo u cilju promovisanja bloga.

-Prvo trebam da ostavim link bloga osobe koja me je nominovala, zatim odgovorim na 11 zadatih pitanja, nominujem 11 blogerki koje imaju manje od 200 čitalaca, pa postavim 11 svojih pitanja, na koja bi one trebale da odgovore.

1. Šta blogovanje znači za tebe?
-Moj blog je moj mali svet, mesto gde mogu da se sklonim od realnosti i da maštam. Na blogu mogu da pišem o čemu želim. Mogu da se opustim, da se samo osmehnem hejterima. Radim ono što volim-pišem. Upoznala sam dosta drugih blogerka preko interneta i mi se svi međusobno razumemo. 

2. Da li si ikada dobila zlonameran komentar na blogu i kako si reagovala?
-Mislim da bez toga niko ne može da shvati koliki trud i strpljenje mora da se uloži tokom blogovanja. Naravno da jesam. U početku bih odmah odgovorila, pa bi se posle pokajala, a sada i ne odgovaram, jer su to najčešće provokacije. Najbolje je ignorisati. Negativni komentari i hejt komentari samo još više podstiču da radim bolje i da ulažem još veći trud.

3. Tvoji omiljeni blogovi su...
-Ima stvarno puno odličnih blogova, ali izdvojiću 5. Naravno, ja volim puno više blogova, ali da izdvojim najbolje. To bi svakako bili: The glam and glitterTijana's diaryShine perfectionKapege's life moments i Anja's diary.

4. Šminka ili prirodni izgled?
-Prirodni izgled. Od šminke koristim samo labelo ili balzam. Ne želim da upropaštavam lice, imam još dosta vremena.

5. Da li ti smeta ako je neko neredovan na blogu?
-Zavisi. Svakako mi smeta ako ne piše mesec dana, pa napiše dva posta i opet, ili po nedelju, dve. 

6. Kakve blogove pratiš- moda ili lifestyle?
-Sve pratim. I Modu i lifestyle, ali su mi svakako draži oni lifestyle blogovi, jer imaju raznolike teme, a ne samo kako da se obučemo. Naravno, volim i modne, ali ako moram da izaberem, onda su to lifestyle blogovi.

7. Imaš li idola- teen uzora?
-Idol u blogovanju mi je svakako Tamara Kalinić, obožavam je. Od teen uzora, mislim da bi to bile Tijana i Angelina.

8. Kako sebe zamišljaš za par godina?
-Kao devojku koja završava srednju školu, uspešno bloguje, srećno je zaljubljena, juri oko upisa na fakultet u Londonu, ha! Ide na razne blog događaje i obožavam svoje čitaoce, kao danas. ♥

9. Da li voliš školu i kakav si đak?
-Volela sam, dok nisam došla u sedmi. Stvarno je preteško, ali izguraću nekako. Odličan sam đak, od prvog do danas, haha.

10. Šta misliš o ljubavi u osnovnoj školi?
-Ljubav? Mislim da je nemoguće da neko sa manje od 14 godina raspozna pravu ljubav. Svaka čast pojedincima. Ja to potpuno ne prihvatam, pre svega, zato što glume ogromnu ljubav, a ni ne znaju šta je ljubav.

11. Knjige ili časopisi?
-Teško pitanje. Knjige volim da čitam jer uđem u tuđ život i izađem iz svog, a časopise zato što mi dosta  pomažu i u blogovanju i u životu. Ne mogu da izaberem.

12. Gde tražiš pozadinu za blog?
-Pa gde naiđem. Svuda po internetu.

13. Kako je tvoj prvi post?
-Mislim da si htela da kažeš koji je tvoj prvi post? Evoo! Joj, još uvek se sećam kada sam ga pisala, a i onaj posle njega. ☺

14. Za čiji blog si prvo saznala i kako?
-Za Tijanin blog. Kada je još imala onu kolumnu u BRAVO časopisu, pa mi se svidela neka ideja za cveće, pa rekoh da pogledam. Kakva priča ☺

15. Da li voliš da gledaš video blogere?
-Svakako. Volim da gledam najviše DIY videe, ali i ostale.

16. Koju ćeš srednju školu da upišeš ili koju si već upisala?
-Tek da upišem. Prvo sam se razmišljala za medicinsku, porodično. ali želim da idem dalje, na neki drugi fakutet, pa ću najverovatniije gimnaziju. 

17. Koji ti je omiljeni film?
-''Harry Potter'' i ''Hunger games''. Stvarno mi nije jasno, kako je neko imao toliki mozak da smisli sve to tako savršeno.

18. Gde pronalaziš inspiraciju?
-Na raznim sajtovima, kao što je Pinterest ili Tumblr, ali i u svakodnevnom životu.

19. Da li imaš kućnog ljubimca?
-Imam dosta ljubimca, ali mi ne žive u kući. Imam, samo da izbrojim... sedam mačaka i šest psa. Ne pitajte me ništa!

20. Da li bi volela da letiš?
-Daa! Gledajući Harija ♥ Samo mi treba 'Nimbus 2000', a može i 2001. 

21. Bez čega ne možeš?
- Bez svoje porodice. Nikada je ne bih menjala ni za šta, jer ih volim najviše na celom svetu. ♥

22. Da li si zavisnica od nečega i čega?
-Od blogovanja, definitivno. 

23. Da li si luda za slatkišima?
-Daa! Obožavam slatkiše, svih vrsta i ukusa. Nekima izgleda čudno, jer se uopštene gojim.

24. Koje je tvoje omiljeno jelo?
-Pa jelo..  Špagete! Volim one obične, samo sa kečapom, a volim i zapečene makarone sa sirom.

25.. Voće ili povrće?
-Volim i jedno i druugo, ali ipak malo više voće. 

-Slična pitanja sam stavila u jedno, nisam ponavljala. Sada je red da ja postavim 11 pitanja i da nominujem isto toliko blogerki.

PITANJA:
1. Zbog čega si napravila blog?
2. Opiši sebe u tri reči...
3. Jedan omiljeni blog i zašto?
4. Da li si ikada želela da otvoriš YT kanal?
5. Šta ne voliš kod ljudi?
6. Sa kojim blogerima bi volela da imaš zajednički post?
7. Sa kojim blogerima bi volela da se upoznaš?
8. Tvoji hobiji?
9. Da li voliš da fotografišeš?
10. Da li se šminkaš svakodnevno?
11. Omiljena knjiga?

Nominujem: 

-Nadam se da ćete svi uraditi ovaj TAG. Ako je neko već radio, nisam videla.Paa! Jutros sam sklopila saradnju sa Purity Box-om. Dogovaramo se, uskoro ćete videti o čemu se tačno radi. Sada idem da pravim kolače, bay ♥


13 коментара:

  1. Hvala Tea na nominaciji,stvarno mi znaci ♥ :)
    Ti me uvek nominujes,predobra si stvarno! Super si odgovarala,bas zrelo! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je što pratiš i voliš moj blog, jer je i meni tvoj svakako među najdražima. Ovaj tag baš volim da čitam poslednjih dana, a tvoji odgovori su divni! Oko mnogo toga se slažemo! :) ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na nominaciji. Uskoro ću odgovoriti na ova pitanja.
    Tvoji odgovori su super, uživala sam čitajući! :)


    Novi post na blogu, recenzija ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljiv psot :D
    I ja se sećam kada sma pisala svoj prvi post

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post,uradicu sigurno.Hvala na nominaciji :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Pa posto je sad odkrikavanje novih blogova pogledajte moj:

    loversdiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala Teodora <3

    Koliko imaš pasa?? :O
    Daj meni jednog :)

    Kapege life moments :)



    ОдговориИзбриши
  8. Da htela sam da napisem koji. I u mojoj porodici je medicina zastupljena (jedan mi je deda grobar, ironija). IJa sam osmi razred, a licno mi je sedmi bio najlaksi, a svima najtezi.
    Drago mi je što si odgovorila na pitanja

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala što si odgovorila na moja pitanja!! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala sto si odgovorila na moja pitanja,bas sam uzivala citajuci tvoje odgovore! BAS SI ZANIMLJIVA!!♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala sto si odgovorila i na moja pitanja. Bas sam uzivala cirajuci, JAKO SI ZANIMLJIVA! ♥

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...