уторак, 21. април 2015.

Spring wardrobe organizing tips


-Kako je zima prošla, a temperatura raste, morala sam malo da sredim svoj orman i da u 'deo za korišćenje' ubacim neke  laganije stvari. Najpre odvojim zimske i prolećne/letnje stvari. Zimske odložim, a ostalo ostavim za korišćenje. Naravno, u obzir dolazi samo neki lagan džemperić, kada nas vreme iznenadi.


-Uvek mi je orman bio neuredan zbog onih ogromnih stvari. Naime, ukoliko držite u svom ormanu posteljinu ili tako neke veće stvari možete da ih urolate. Prvo, zauzima mnogo manje prostora, Drugo, sve stvari se ne rasture kada želite da uzmete određenu stvar i možete da ređate jednu na drugu rolnu.


-Više volim da vidim da su stvari okačene na ofingere, nego spakovane jedna na drugu. Naravno, nemaju svi ormari toliki prostor, ali ukoliko imate mogućnost uradite to! Stvari se ne gužvaju, možete da ih ređate po bojama, mnogo lepše izgleda. Takođe, tašne i marame možete da okačite na ofingere, kako ih ne biste tražili svaki put kada negde idete.


-I zadnje. Sitnije stvarčice, kao što su čarape, možete da držite složene u kutijama. Možete da držite i kaiševe, urolane, neke sitnije stvari, zavisi od toga šta držite u svom ormanu.



-Valjda sam vam bar malo pomogla oko sređivanja ormara. Juče sam slikala ovu sliku i oduševila sam se kada sam videla ovo. Naime, to je dekoracija u izlogu jednog butika. Uzeli su biciklu i ukrasili je cvećem, a potom zakačili štikle na nju. Prelepo!





9 коментара:

  1. Uff cekala sam to 5 meseci ;-)
    Samo sorcic majicica i to je to ;-)

    Pgledaj moj blogic na njemu je prolecni autfit: loversdiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Uglavnom je moj ormar slicno sredjen. Isto volim da mi je sve na ofingerima, i carape i kape i tako drzim u kutijama.☺

    ОдговориИзбриши
  3. Moj ormar je takođe slično sređen. Neke stvari su mi na ofingerima, a neke su poslagane jedne na druge. Čarape isto držim u kutijama, mislim da je tako najbolje. :) Izlog je predivan, baš mi se dopao čim si ubacila sliku na Instagram. :*

    ОдговориИзбриши
  4. I ja obožavam da mi stvari vise na ofingerima jer ne moram da kada izvučem jednu stvar rasturim celu hrpu.

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Bas sam danas počela da sređujem garderober i skoro svih tvojih saveta se pridržavam. Zanimljivo šta su uradili sa biciklom. :D

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideja za post! Pomogle su mi tvoje ideje :)!

    ОдговориИзбриши
  7. Super je.. Stvari su nam slične raspodeljene samo što ja čarape držim u fioci
    Nominovala sam te za nešto, pogledaj o čemu se radi
    http://suzanas1.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award-tag.html

    ОдговориИзбриши
  8. Imamo slicne nacine za sredjivanje ormara. Nazalost moj ormar nije pogodan za ofingere, ali se trudim da kada naslazem odecu jednu na drugu to ne izgleda kao da je pala atomska bomba, hehe.♥

    ОдговориИзбриши
  9. Tako je i moj plakar slično sredjen :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!