среда, 22. април 2015.

Snack idea: apple-peanut butter sandwich


-Do danas se nikada nisam usudila da probam onaj recept sa Pinteresta i YouTube-a, ali skupila sam hrabrost. Kako obožavam da jedem puter od kikirikija, a i da eksperimentišem, rešila sam da napravim, takozvani, jabuka-kikiriki puter sendvič. Može da bude odlična užina između ručka i večere, a daje energiju. Što se tiče ukusa, bila sam dosta sumnjičava. Nije ružan, ali je potrebno nekoliko zalogaja da bi se navikli na ukus.

-Potrebna vam je jabuka i kikiriki puter. Najpre isecite jabuku na kolutiće i očistite 'srce'. Bolje je da sečete tanje listiće. Zatim uzmite jedan kolutić i namažite puter, pa prekrijte drugim kolutićem. Ja nisam imala one mrvice, ali vi možete ubaciti. 





-Na kraju sam malo dekorisala i dobila lice! Možete i vi da pokušate. Ukoliko pokušate, pišite mi utiske ili pošaljite mi fotografiju na mejl: onajesve@gmail.com




16 коментара:

  1. Odlican post, probacu. :)

    Novi post, nominovala sam te.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja nikako ne uspevam da pronađem kikiriki puter, ali kada uspem u tome, ovo ću sigurno isprobati. Uvek volim da isprobam nešto novo. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Bas je kjut. mislim da cu probati samo sa nekim drugim prelivom :)

    ОдговориИзбриши
  4. Auu, sto su se svi primili na taj trougao haha <3

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Nominovana si na mom blogu!
    link: http://onlyforgirls-ofg.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Deluje jako primamljivo♥ Volela bih da probam.★

    ОдговориИзбриши
  7. Odlicno je ispalo.Super post.♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post, iskreno nisam baš sigurna koliko su ukusni jabuka i kikiriki puter zajedno? :D
    maketheworldbetter9.blogspot.com - baci pogled :-)

    ОдговориИзбриши
  9. Super ideja, probacu kad se budem setila. Ja inace volim pohovane jabuke☺

    ОдговориИзбриши
  10. E da znas da sam jucer cijeli dan razmisljala o tome i da li da probam sada kada sam konacno nasla kikiriki puter,a onda se pojavis ti hehe.
    Probacu to danas.

    ОдговориИзбриши
  11. Izgleda vrlo ukusno, ali mi je malo čudna ta kombinacija.

    -posjeti moj blog, i ukoliko želiš postani član
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Obožavam ovo da jedem. <3


    GIVEAWAY NA BLOGU :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Hm, nikad nisam jela peanut butter, pa mislim da je bolje prvo to da probam, pa ću tek onda ovo s jabukama, jer izgleda ukusno. ☺

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...