понедељак, 27. април 2015.

PROM outfit ideas+ prom clutch essentials

-Danas kada sam se vratila iz škole me je sačekala vest da je Jelena napravila FAN STRANICU bloga! Presrećna sam, hvala Jelena! ♥ Nikada nisam mislila da neko na mene gleda kao 'uzora'. ♥ Malopre sam odgovarala na neke vaše poruke i mejlove i jako se radujem kada ih vidim ☺

-Malo više kasnim sa ovim postovima za malu maturu, ali nadoknadićemo. Možda je neko već imao malu maturu, pa želim da se izvinim, ali  sigurno ste se snašli i bez mene ☺ Na početku imam nekoliko svojih kombinacija, sve što bih i ja nosila, a na kraju šta biste sve trebali da ponesete u svojoj torbci.

-Pazite i dobro razmišljajte kada birate haljinu za malu maturu, pre svega jer vam ta uspomena ostaje do kraja života, a ne želite da se posle pokajete šta ste obukli. Za malu maturu je bolje izabrati svetlije boje. Meni je užasno ružno i potpuno neprihvatljivo kada vidim nekog na maloj maturi u crnoj i  nekoj tamnoj haljini ili kombinaciji. Ipak je to mala matura.

-Ja obožavam zlatnu boju, a ova haljinica je prelepa, zbog kontrasta između gornjeg i donjeg dela. Kad smo već počeli sa zlatnim, možemo i da nastavimo. Jedna malo šira narukvica i elegantna tašnica super izgledaju uz ovakvu haljinicu. Mislim da je kraj osmog razreda pravo vreme da prvi put javno obujete štikle, pa, da ne bi sve bilo baš zlatno, ja bih ubacila neke bež štikle. Najteže je pronaći šta obući za preko  haljinice, ako zahladni, pa možete ubaciti teksas jaknicu, mada mislim da je vreme super, pa bi bilo suvišno.


-Malo nežnija kombinacija za smirenije damice. Ova haljinica je prelepa, posebno zbog čipkastog dela. Što se nakita tiče, ne morate da preterujete, možete neke diskretne srebrne minđušice, ja bih, naravno, stavila u obliku mašnice, ali sve zavisi od frizure. Neka bež tašnica i bež šikle su pun pogodak.

-Ne morate haljinicu da obučete, možete i da uskladite neke drugačije odevne predmete. Ja obožavam pastelne boje, a kako je moda tokom proleća inspirisana pastelnim bojama, bile bi super za malu maturu. neka ovoga puta boje budu drugačije. Možete neki top, dole neku suknjicu malo iznad kolena, torbicu neke svetlije pastelne boje i skroz drugačije pastelne štikle, u ovom slučaju mint!



-Pošto se radi o maloj torbci, niko sigurno neće nosti neku veliku torbetinu. Ne treba stavljati previše stvari, da se ne bi 'nadula', ali svakako ono najosnovnije. Prvo bi bio telefon, bez njega nigde, ako želite da fotkate, a može i fotoaparat, mada bolje je telefon. Zatim maskara, ruž (sjaj) i senka, ako se šminka pokvari da je popravite, a uz to obavezno maramice. Pakovanje ORBIT žvaka svakako, ne želite da imate užasan zadah dok plešete. Nekoliko ukosnica i gumica, za svaki slučaj, neki mini dezodorans, protiv znojenja, i parfemćič.

-Za danas toliko do mene, nadam se da sam bar malo pomogla osmacima. uskoro jedan DIY projekat kome se veoma radujem ☺


11 коментара:

  1. Super post. Koristiti će mi uskoro :D Roza haljina mi se sviđa *-*

    -posjeti moj blog, nominovana si u natjecanju, pa pogledaj pravila:
    http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Autfiti su preslatki. Treci mi se najvise dopada zbog boja koje su sjajne. Jedva cekam Diy post!♥

    ОдговориИзбриши
  3. Kombinacije su super. ♥ Iako ja jos uvek necu na malu maturu (jos 4 god., da budem precizna) slazem se da treba nositi sto svetlije boje. ♥
    P.S. post na boggu! (POTREBNA POMOC)
    sandrin-kutak.blgospot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sve kombinacije su preslatke! Haljinica sa prve slike mi je najlepša, samo što bih nešto drugo obukla preko. Nekako mi je previše elegantna da bi preko nje obukla teksas jaknicu. Inače, meni je u to vreme, kada sam imala malu maturu, haljinica koju sam nosila bila super. Međutim, od tada je nikada nisam obukla i više mi se uopšte ne dopada. S godinama nam se ukus znatno menja. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Kombinacije su super, i ako meni jos ne trebaju do sledece godine.☺

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Prva kombinacija mi je preslatka, ma da ja nisam bas za stikle

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Superiškaa post. Slatke kombinacije. :) <3


    GIVEAWAY + NOVI POST :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar post.. Sve kombinacije mi se svidjaju :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Bas je lepa prva kombinacija, takvu slicnu ima moja sestra. Ovo drugo sam vise ja ♥
    Treca mi je malo otvorena, a kod nas BUKVALNO svake godine pada kisa.
    Jako lep raspored za torbicu ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Sve su prelepe :D
    Ja sam danas kupila haljinu i slicna je kao ova roza,samo sto je moja cela haljina kao ovaj gornji deo

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!