понедељак, 13. април 2015.

Nerdy is here!


-Hristos Vaskrese! Znala sam da je Uskrs, u narodu, najradosniji srpski praznik, a sada to stvarno mislim. Pa za ovaj put vam donosim jedan skroz štreberski outfit, ali u isto vreme i nekako girly. Sigurno ste primetili da ovu belu bluzicu obožavam da nosim i da je kombinujem uz razne stvari. Tu su i teksas jakna, helanke i starke sa cvetnim printom, a štreberski look svakako daju ove naočare. Lepo provedite ostatak dana!











-Nadam se da vam se svideo outfit. Danas zvanično počinjem da pravim stvarčice za prodavnicu, do sada sam samo izrađivala 'skice'. Lepo provedite ostatak dana.



17 коментара:

  1. Outfit je prelep! Posebno mi se svidja teksas jaknica :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jesu li to prave naočare za vid ili samo lažnjaci.Ja imam one lažne sa cvetnim dezenom.Starke mi se sviđaju .Nebolim helanke u tom dezenu,ali lepe su

    ОдговориИзбриши
  3. Jako simpatican autfit. Takodje dopada minse i dekoracija, izbor prostora i ostale sitnice ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Presladak outfit ♥ Starke kao neizostavan detalj. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Outfit je super. Prvo kada sam videla sliku pomislila sam da je u pitanju neki outfit sa interneta,a onda sam tek videla tvoj potpis i shvatila o cemu je rec, prema tome, to je za svaku pohvalu♥♥ Imas lep stil :)

    ОдговориИзбриши
  6. Divne slike i divan post !!
    Posetite moj blog,komentarisite i zapratite me ako zelite !

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Preslatko! Teksas jaknica mi se posebno dopada! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoj kako si slatka.Svidja mi se post jako.Ja zelim da kupim sebi ove strebrske naocale i vidila sam ih kod kineza(pa gdje bi drugo bilo hehe),jaknica je *_*.Starke su simpaticne samo sto bih ja onda izabrala druge helanke jer su i one cvijetne a i starke.Ali inace je sve jako kjut i streberski :-)

    ОдговориИзбриши
  9. Outfit je prelep :)
    Starke i jaknica su mi prelepi *-*

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Lep outfit. Veoma mi se svidja tvoj blog, samo tako nastavi!

    ОдговориИзбриши
  11. Outfit je baš sladak i kul. Mnogo mi se dopada! :)

    Novi post: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Bas je slatko. Narocito jaknica, ali iskreno naocare mi se ne svidjaju.

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Fotke su ti prelepe.. Odličan ti je post.. :)

    https://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...