понедељак, 06. април 2015.

Na kafi kod Teodore-proleće, iznenađenje, A...


-Uhvatila me je neka prehlada, pa ne idem u školu, pa da to iskoristim u pisanju ovog posta, hehe. Promenila sam sliku ovih postova zato što je počelo proleće, obećavam da je ovo zadnji put, a ja sam jedva čekala da dođe, jer mi je dosadila zima, ali sam se i malo razočarala zbog tmurnog i kišovitog vremena. Pre početka želim da vam se zahvalim na 28.370+ pregleda!


-Tokom marta sam dooosta škljocala! Bilo je baš lepo vreme, valjda će tako biti u aprilu. Priroda me je toliko inspirisala, da nisam mogla da izdržim. Sve je procvetalo pred kraj marta. Slikala bih još, ali mi vreme uništava planove. Mada, sigurna sam da će biti još slika prirode, prvom prilikom, samo da se malo vreme poboljša.


-24.marta smo konačno saznali ko je -A! Ustvari, samo smo saznali, nismo videli lice, što je prava ironija. Jedino u PLL se može saznati ko je -A, a ipak ne znaš ko je -A. -A je, ustvari,  Džejsonov brat blizanac, ko gleda seriju zna o čemu pričam. Neki ga tumače kao Bethany Young, ali nastavak sledi kada počne leto. Ispostavilo se da je Mona živa, -A je drži zatočenu, još uvek ga imenujem sa '-A' iako znam ko je. Mona mi je omiljeni lik, tako da sam imala kez na licu dva dana. Sada sam počela sa bratom da gledam seriju 'Doctor Who'. Naučna fantastika, ali sam uz ovu seriju toliko puta pustila suze da je to nezamislivo, i neočekivano.



-Eee, sad! Sigurno ste čuli za 'iznenađenje', što na blogu, što na fejs stranici. Radi se o 'Teodora's small shop'-u. To će biti moja mala online prodavnica, na blogu, i tu ću prodavati razne stvarčice, po pristupačnim cenama. Jedina je Iva pogodila o čemu je reč. ☺ Ovo nema nikakve veze sa Jeleninim blogom, jer sam već i tamo napisala da planiram to već neko vreme. Veliko otvaranje je 1. maja. Prvo ću početi da prodajem, još jedna zagonetka, da pogodite, ono što veoma volim da nosim i što me opisuje, na neki način. Takođe, staviću sa strane anketu da vidim koliko vas bi kupovalo moje stvari, da znam šta da očekujem. Već imam materijal i uskoro počinjem sa radom. Napišite mi i šta biste vi voleli da kupujete.



-Pa, toliko od mene, za danas. Sada idem da gledam neki film, ima još do kraja školskog dana, haha. Sklopila sam jednu novu saradnju, uskoro post o tome. See ya pipl.




18 коментара:

  1. Ovo sa prodavnicom je jako zanimljivo, srecno!!

    wildflowerforest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja tek sada pocela da gledam PLL,i jako je zanimljivo.Mada,mislim da je vama bilo zanimljivije jer znam ko je -A.Ideja za prodavnicu mi je bas zanimljivo,ali ne bih kupovala nista,jer ne kupujem online.:)

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se dieja o prodavnici.Ja bih mozda i kupovala ako nije samo za stanovnike Srbije :\
    Inace ja sam b as mislila da ce ono gore biti serija postova sa vaskrs hah xd.
    Nema veze,super si to gore sredila.Ona gore slika za sa teodorom.... je lijepa,ali bi mozda bilo ljepse da si stavila onu drugu,ona slova gore bi se ljepse vidjela.Ali sve u svemu super post.

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post. Bas mi se svidja ideja o prodaji. Ja bih volela da kupujem narukvice, ogrlice, mindjuse... Ma sve za sta si inspirisana★♥
    Bas mi se dopada slika sa cveticem♥ Mogla bi da postavis neki post sa svim tim fotografijama♡♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideja za tu tvoju prodavnicu, jedva čekam da vidim šta nam to nudiš. Sviđa mi se post! :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. I Barta isto još malo otvara svoju online prodavnicu! Mojoj sreći nema kraja! haha
    Pa... Mogla bi da prodaješ neke svoje DIY projekte poput nekih narukvica koje si sama napravila u sl. Nego, kako se to plaća, i da li šalješ poštom ili kako? Jedva čekam! :)

    Novi DIY post kod mene!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Eh da za onu zagonteku gore.Mislim da bi to mogle biti masnice,jer si nam pravila diy,cini mi se da je to jedna tvoja velika ljubav ahah xd.Ali moguce da grijesim....

    ОдговориИзбриши
  8. Ja tek trebam da krenem da gledam PLL hahahah,sada kada je sve vec otkriveno malo mi je bezveze :D inace,odlican post !!

    MOLIM TE POGLEDAJ MOJ BLOG,KOMENTARISI I ZAPRATI ME

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. WoW! Jedva cekam. Ja sam to mislila da napravim, ali ima iha ha do tad :) Napisala sam sta ces valjda prodavati XD

    ОдговориИзбриши
  10. Drago mi je što počinješ sa 'prodavnicom', svakako ću pogledati šta je ponuđeno, pa ću videti da li bih nešto mogla da kupim. :) Inače, nekako me ne drži pažnja kod gledanja PLL. Pogledala sam dve epizode i nikako da krenem dalje. :D Verovatno sam jedina. :D

    ОдговориИзбриши
  11. Ideja za online prodavnicu ti je super! Da nije resenje tvoje zagonetke neki nakit ??
    Inace super post!

    ОдговориИзбриши
  12. Jao,malo sam se iznervirala kada sam saznala ko je -A. Tokom serije smo sumnjali na sve likove a onda se pojavi neko drugi ko je -A. Jedva čekam nastavak tj. šestu sezonu. ☺ Inače,''Doctor Who'' seriju sam gledala pre i najbolja je ♥♥ Pametno što si počela da je gledaš. ☺ Čestitam na velikom broju pregleda.....biće ih još. ☺ :) ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Odlicna ideja za prodavnicu,ali ja ne kupujem online tako da ne bih kupovala ali imas moju podrsku :)


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Ne gledam PLL ali planiram da pocnem. XD
    Super ideja za prodavnicu.☺

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!