четвртак, 02. април 2015.

April is here!



-Već smo ušli u april, a ja već primećujem ogromnu razliku! U aprilu se nekako sve rascveta. toplije je, vidi se da je proleće stvarno tu. Nekako je april jedan od mojih omiljenih meseci u godini. U poslednje vreme sam toliko inspirisana prirodom, pa moram i da je slikam. Ovog puta sam otišla malo dalje od svog dvorišta. Uživajte!








-Sećate se ovog posta? Iz njega je ova prva slika. Na drugoj slici je prikazano isto mesto i isti pupoljci, samo rascvetani ☺










Koja slika vam se najviše sviđa?




26 коментара:

  1. Slike su predivne

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sve slike su predivne! :)

    Novi post na mom blogu + Q&A: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Lepe slike :)
    Ne shvatam: March is here? Zar nije april??? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ups! Očigledno sam se pogubila u martu, hah. Ispravila sam :)

      Избриши
    2. Bravo Ivo! :)
      Imas predobro oko hah,to cak ni ja nisam primetila,a tek Teodora :) ♥
      Ali opusteno Tea,svako gresi.

      Избриши
  4. Predobro slikas,stvarno su predivne slike *-*<3

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Divne su sve, videla sam neke i na instagramu. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Tek sad sam provalila da nisam uclanjena u tvoj blog. Evo odmah cu haha. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su ti odlično ispale.. Post je odličan :)

    ОдговориИзбриши
  8. Predivne su slike! Takođe obožavam april, ali mi ipak nije omiljeni mesec kao tebi. :)
    Inače sve mi se sviđaju slika, možda bih mogla kao jednu od najlepših da izdvojim ovu poslednju! :)

    Novi post!!! xD
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepe su stvarno slike. I ja april obozavam.♥

    ОдговориИзбриши
  10. Super post. Sve slike su sjajne,ali je meni najlepsa poslednja. Svaka cast<333

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Zaista sam uživala gledajući ove slike, divne su. :D
    Proleće je veeeelika inspiracija.

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Divne slike. Zaista treba imati ''oko'' za dobru fotografiju. Sjajna si. ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post. Najlepše slike su mi after-before :-)

    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=921571205316444882#editor/target=post;postID=7445638517224406487;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname

    ОдговориИзбриши
  14. Proleće je tu, ali vreme nam baš i ne ide na ruku. Verujem da će se to u nekom narednom periodu promeniti. Ja sam nekako više za maj, to mi je jedan od najdražih meseci u godini. :) Sve slike su prelepe, ova poslednja mi se posebno sviđa! :)

    ОдговориИзбриши
  15. Slike su stvarno prelepe ! Definitivno imas umetnost u krvi !

    ОдговориИзбриши
  16. Sve slike su sjajne , bravo. <3
    Pogledaj moj novi post i com znači mi svačije mišljenje. :)
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Kako nisam komentarisala? Aaaa moj telefon je kriv.
    Inače, odličneee slike! Baš mi se sviđa post! <3

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Sve slike su predivne! Proljeće mi je omiljena sezona, baš zbog cvijeća i zato što sve izgleda kao da se budi iz sna :) xx Maja
    Moj blog: http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. Sve slike su fantasticne!
    Ne mogu ni jednu izdvojiti. ♥

    NESTO NOVO ; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥
    KOMENTARISITE. ♥

    ОдговориИзбриши
  20. I just love April !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Slike su sjajne! Bas mi se sviđa post, a izgled bloga je sjajan. Pratim te.. Uzvrati ako želi?
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Sve slike su divne,ne znam koju da izaberem ali zaista su sve divne i ceo tvoj blog me podseca na prolece na cvece,divim ti se.I tvom radu i originalnosti,super si mi<3

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...