среда, 01. април 2015.

March favorites


-Pisala sam dugo, ali moram da vam saopštim da gasim blog i da je ovo moj poslednji post! Aprilili! Naravno da ne gasim blog, hah, morali bi da se tuku sa mnom oko bloga! Ušli smo u april puni šala, i moram da priznam da sam se danas dobro nasmejala. Uskoro će na blogu biti nešto novo, više informacija o tome saznaćete u postu 'Na kafi kod Teodore...'. Trknite do fejs stranice bloga, možda provalite ☺ 

BEAUTY


-Ovaj Balea balzam sam dobila od Tijane (ovde) i veoma mi se sviđa. Mislim da je čak bolji od Baby Lips Hydrate. Odlično hidrira i neguje. Ovo mi je prvi Balea balzam, ali mislim da će ih biti jošššš!


-Ne znam šta mi je sa BU parfemima. Odjednom mi mama donese neki novi. Nešto dobije, ja naravno uzimam, a nešto i kupi. Ovaj parfem je BU Heart Beat. Miriše na ružu, crveno voće i pomalo se oseća vanila. Ima pravi ženski miris.


-Ova nijansa zelene mi se veoma dopada. Na slici je tamnije nego u stvarnosti. Može se videti da sam već dosta potrošila. Broj je 310, a kupila sam ga u DM-u, bio je na nekom sniženju.

FASHION


-Obožavam ovu kariranu košulju! Zbog cirkona, boje,..ma sve! Pravila sam outfit post sa njom (ovde).

RANDOM


-Ko o čemu, Teodora o hrani, heh ☺ Opet sam ga stavila u favorite, da! Nisam mogla da odolim, jer je stvarno prelep i preukusan. Smislila sam neke idejice za hranu u kojima je glavni deo moj Gospodin Puter! Soon... ☺


-Ovaj President kajmak ste mogli da vidite ovde. Toliko mi se dopada taj mlečni ukus, to je neopisivo. Volim da ga jedem!


-Pre nekoliko dana mi je mama u Beogradu, u pekari 'Hleb˛&kifle', kupila macaronse. Nisam se tooliko oduševila, ali nisu ružni. Sviđa mi se najviše ukus crvenog, zelenog i narandžastog macaronsa.


-Almost forget! Pre mi je Cedevita bila odvratna, ali sada je rado pijem! Ne sviđa mi se od limuna ili multivitamina, samo mi se sviđa sa ukusom narandže.


-I zadnja bi bila ova knjiga, 'Lemurova ljubav'.  mama mi je dugo pričala o ovoj knjizi, njena omiljena. Sasvim sam slučajno naletela na nju pregledajući neke stare stvari. Bila je sva prašnjava, ali i taj problem sam rešila. Knjiga je starija i govori o tome koliko ljubav na prvi pogled može da bude slepa i da bol posle rastanka ipak može da nestane, ali ne zauvek. U početku sam se pitala zašto baš lemurova, saznaćete ako pročitate knjigu. Ipak je glavno da lemur vuče svoje repove.  Je li neko od vas pročitao ovu knjigu?



Da li ste vi probali neki od ovih proizvoda, kakvi su vaši utisci?




11 коментара:

  1. Wow, odličan post! Ja mnogo volim Balea proizvode, uvek me oduševe, kao i Bu parfemi, ja sam jedan dobila za rođendan i prelepo miriše. Što se tiče karirane košulje, sjajjna je. A knjigu Lemurova ljubav nisam čitala, ali po opisu mi zvuči jako zanimljivo. Sve u svemu, odlično! Jiš jedan sjajan post!

    Novi postovi na mom blogu, komentariši!

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam čitala ovu knjigu, ali volela bih. Inače, već sam ti rekla da sam oduševljena košuljicom! :) Takođe volim ovaj kajmak! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Bravo Teodora, odličan post! Jako mi se sviđa tvoja karirana košulja, ja ih takodje obožavam! I B.U. parfem imam, prelep je! Ako želiš, možeš da postaneš čitalac na mom blogu, ja sam se oduševila sa tvojim!
    Pisala sam novi post, o kućnim obavezama, pa ako želiš, ako budeš imala vremena i ako se setiš, ti pročitaj, bez ikakve obaveze.. :) Puno pozdrava, BIG kiss!
    http://anjasavetsamozatebe.blogspot.com/2015/04/kucni-poslovi-zasucite-rukave.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post. Jako je interesantan. I ja obozavam kikiriki puter,mljac. Probala sam ovaj Balea balsam i ocarana sam. Nema nesto jak miris,ali je jako dobar i savrsen za usne♥ Volela bih da procitam ovu knjigu:-)
    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Eh ajmo od pocetka heh xD.
    Balea balzame nisam jos nikako probala,ali ih jaako zelim.Vjerujem i da hocu.Eh da,bas neki dan sam bila u jednom marketu i dok sam cekala da mama nesto uzme ja slucajno procitam puter i okrenem se i vidim njega.Ja ga nisam kupila jer nisam bas bila sigurna,ali posto ga i ti i Tijana hvalite ai vidjela sam ono sa jabukama,moracu da ga kupim.
    Kosuljica je ja jako kjut.I da jako zelim da probam te macaronse.Moracu na ljeto da ih probam,posto putujem.
    Sve u svemu odlican post.
    Moje favorite mozes pogledati na ovoj adresi: http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/2015/03/my-march-favourites.html

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam citala ovu knjigu ali bih mogla.☺
    Obozavam ovaj B.U. parfem..♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post.. Imamo ista labela :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Imam ovaj B.U. parfem koji mi stoji kao ukras napolici. Ne koristim ga. A Cedevita ♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. A ja baš od limuna volim najviše, mada upravo pijem od pomorandže. Inače, jedina mana Cedeviti je što ima doooosta šećera :/
    Sećam se posto u kojem se pojavio kajmak i od tad ga merkam svaki put kad odem u kupovinu i stalno odustane, skup brate :D haha :)

    Ljubim te <3

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!