субота, 11. април 2015.

Make a wish!


-Ne može mene Velika subota sprečiti da slikam, a ne.. Ne mogu, a da ne slikam svaki cvet ili pupoljak na koji naiđem. To je jednostavno jače od mene. Uživajte u slikicama!

























-Evo ga jedan delić od mojih jaja, koji stoji u mojoj sobi. Radila sam na puno načina, a omiljena sam odvojila za sebe. Napravila sam i jedno jaje posvećeno blogu ☺ Nadam se da ste vi već ofarbali svoja jaja. VOLELA BIH DA IH VIDIM. POŠALJITE MI SLIKU NA MEJL: onajesve@gmail.com 




14 коментара:

  1. Slike su sjajne. Saka cast. Ovo jaje na kom pise 'Teodora's small world' je preslatko♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe slike i jaja ♥ Jedva čekam sutra (mislim podrazumeva se šta je sutra). ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Ja tek sada čujem za ovu informaciju u vezi pisanja za Bravo. Žao mi je što je to tako ispalo, ali ako ćemo imati šansu da pišemo, bezna to obzira gde to bilo, drago mi je što to čujem. Nadam se da ću biti obaveštena u dogledno vreme. :D Inače, jaja su preslatka! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Zasto pravis ovakve postove kad ne slikas neato dobro. Mislim ovakve se mogu naci na svim blogovima. Ne slikas kao Tijana, Luna, kapage ili Iva. Nije hejt jer si mi omiljeni bloger. Nemam profil pa ne mogu da te zapratim.
    -Mira

    ОдговориИзбриши
  5. Iste smo po pitanju toga.Svaki cvijet,populjak ili bilo sta drugo sto mi privuce paynju ja moram da uslikam.Divne slike.

    ОдговориИзбриши
  6. Tea prelepe slike :) ♥
    Sta se desilo, ako mogi da znam ?

    ОдговориИзбриши
  7. Izgleda da te proleće baš inspiriše!! :)
    Slike su predivne!! :)

    Novi post! Poseti, komentariši, pa ako ti se svidi, učlani se!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super su ti fotke ispale :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Fantastične slike. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, nominovala sam te za tag: http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/2015/04/the-versatile-blogger-award.html

    ОдговориИзбриши
  11. Jao slike su baš lepe :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!