субота, 18. април 2015.

Gđica Kragničica ♥


-Obožavam da otkrivam nove, originalne stvari i ljude koji se njima bave. Jednom sam slučajno naletela na Gđicu Kragničicu i oduševila sam se kada sam videla čime se bavi. Reč je o izrađivanju kragnica, koje na neki način spadaju u nakit. Kada sam pitala za saradnju, istog dana mi je stigao odgovor da prihvataju i da izaberem jednu kragnicu. Ja sam izabrala ovu belu kragnicu sa natpisom i šarama, a u nastavku malo više o Gđici Kragničici.



-Gđica Kragničica je počela sa radom 13. decembra 2013. godine. Tim čine jedna prelepa devojka Ana i njen brat. Na pitanje zašto baš kragnice i kako je došla na tu ideju, rekla je da je želela da pravi nakit, ali ne kao svako drugi, nego drugačiji, pa joj je na pamet palo da može da se bavi izradom ogrlica- kragnica sa štampom. Stranici je više posvećenija Ana, a njen brat ima važniju ulogu u izradi. Imaju dosta novih modela, a vi obavezno lajkujte stranicu  Gđica Kragničica, gde možete naručiti neku od prelepih kragnica. Za sve informacije se obratite na stranici.








p.s. Pogledajte stranicu 'About Me', dodala sam neke nove stvarčice. ☺

15 коментара:

  1. Čula sam ranije za Gđica Kragničica i zaista sam oduševljena. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitam na saradnji :-)
    Kako kreativnih ljudi ima,meni ovo nikad ne bi palo na pamet :-)
    loversdiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Pre slatko je!! :)
    Nominovala sam te za jedan tag!! :)
    Pitanja i pravila pročitaj na mom blogu!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kragnica je preslatka! Moram pogledati tu stranicu, jako si me zainteresovala. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Joj, kragnica je prelepa! Obožavam originalne stvarčice kao što je ova!♥☺

    http://itsyourworldno1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Kragnica je stvarno preslatka! Pogledat cu tu stranicu. :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Jao kako je lepa!
    Moraću da naručim neku *-*


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Kragnica je tako slatka. Čestitam za saradnju. Primetila sam da imaš predivnu kosu.

    P.S. Nominovala sam te za The Liebster award.
    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan ti je post.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Čula sam za nju već. Predivno je!

    Novi post: jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo tako slatko izgleda, do sada nisam videla ništa slično. Baš mi se dopada. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, kao i blog!

    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Preslatka je kragnica, i može se super iskombinovati i dati neki poseban šmek kombinacijama. :)

    Novi post na blogu, recenzija ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!