четвртак, 09. април 2015.

Easter eggs colouring ways

-I samo da znate da je ovaj post namešten na automtsko objavljivanje, sada je 11:02. Razlog je to što smo svi zaboravili da uplatimo internet, pa ćemo to obaviti sutra, t.j. danas, ali dobro.
-Mama i ja obično farbamo jaja na Veliki  petak, ali se ponekad desi da farbamo i na Veliku subotu. Poslednjih godina nismo mnogo eksperimentisali sa načinima bojenja, moja mama mi je bila baš bolesna i nije mogla toliko da se zamara, a i meni je pomalo bilo i dosadno, bilo mi je dovoljno što sam se mazala običnim bojama. Sada su stvari drugačije, pošto sam već porasla, i sada je mama samo pomoćnik u kuhinji. Uskrs nije jedan od mojih omiljenih praznika, ali mi je farbanje jaja postalo zabavno.

p.s. Odmah upozoravam da je ovo jedan veoma dugačak post!


-Od kada znam za Uskrs i za svoju baku, ne sećam se da postoji godina da je ona farbala jaja na neki drugačiji način od ovog. Uberite neke biljke, lepo ih rasporedite na jaje i stavite u neku staru providnu čarapu. Lepo zavežite i pustite u boju. Kada izvadite jaje i skinete biljku imaćete preslatku šaru listića na jajetu.


-Za ovo će malo proraditi i markeri. Uzmite jaje, marker u bilo kojoj boji i počnite da crtate. Pustite mašti na volju. Za ovo je potrebno dosta strpljenja, posebno za 'neumetničke' duše, kao što sam ja.


-Pa nemaju baš svi raznobojne markere, ali se mogu koristiti i tempere, za iscrtavanje nekih lepših oblika i šara. Možete čak i da naslikate nešto, napišete, šta god želite, isto važi i za markere.


-Ovo je jedan od mojih omiljenih. Uzmite gumice za tegle ili one tanke gumice za kosu i obmotajte oko jaja u različitim smerovima. Negde možete da stavljate po dve, zavisi kakvu šaru želite. I kada izvadite i sklonite gumice dobijete prelepe linije na jajima.


-Uvek sam volela da lakiram nokte, ali super je što nam to može pomoći i kod jaja. Biće vam potrebna destilovana voda, ona nije skupa, ima je u prodavnicama, i lakovi. Prvo u destilovanu vodu iskapljite lakove koje želite i onda čačkalicom napravite šare. Kasnije samo umočite jaje u to i ono će pokupiti ceo taj sloj. Voula! Predivna, umetnička, raznobojna jaja!


-Glitter, glitter! Šta kažete na šljašteća jaja? Ja kažem što da ne!Samo uzmite šljokice i lepak i prepustite se magiji... (Okej, dok ovo pišem, to je kao ono iz filmova kada neka vila kaže  ono šušteće i tiho: Magic.... Nije vam to trebalo :P ) Možete da uvaljate celo jaje, možete da pravite neke šare, samo je bitno da sve iscrtate lepkom i uvaljate! Pazite da ne uvaljate celu kuću, meni se to veoooma često dešava ☺


-Ovo nikada nisam probala, kao ni većinu ovih stvari, ali sam po pitanju ovog sumnjičava. Probaću da napravim, probajte i vi, ali ne garantujem. Biće vam potrebne kesice za sok za rastvaranje. Rastvorite ih u malo vode i sipajte na jaja kako želite, pa ostavite da se osuši. Valjda će uspeti!


-Sada gledate sliku i pitate se kako je ovo moguće? Kako je neko toliko lepo iscrtao sve te šare!? U pitanju su tkanine i mislim da je ovo fenomenalno. Uzmite tkanine, najbolje su svilene, ali nemamo ih baš puno, pa mogu i druge. Obmotajte jaje i zavežite, kao sa biljkama, pa spustite u vrelu vodu i sirće. Standardni proces kao kod bojenja jaja, samo što ne dodajete boju.


- Ukoliko želite ove prelepe cvetove biće vam potrebna salveta sa tim šarama i belance od jaja. Prvo odvojite jedan sloj salvete i pažljivo makazama isecite ono što želite da zalepite na jajetu. Stavite to na jaje i premažite belancem od jajeta.



-I poslednji, omiljeni, način. Meni je ovo toliko unikatno da moram da napravim. Koliko su samo ova jaja preslatka.Uzmite različite boje i poprskajte ih na jaje nekom starijom četkicom za zube. Izgleda super.

-Nisam mogla da se odlučim za jedan način, pa sam se odlučila da ću probati sve pomalo. Ovi načini su veoma laki i nisu skupi. Nijedan način ne zahteva više od 100 dinara. Ukoliko nsite znali, ali sigurno jeste, evo ga jedan savet kod farbanja jaja: Kada se jaje osuši premažite ga uljem ili margarinom kako bi se sijalo. Ja ću svoja jaja objaviti na svom Instagramu, ali  ja bih volela da vidim vaša jaja, zato mi pošaljite sliku na mejl: onajesve@gmail.com . Očekujem vaše slike!






13 коментара:

  1. Sjajno Teodora! :)
    Moram da priznam da je ovo super,i definitivno cu sve probati,ne bas sve ali neke sam zapisala da moram,bas kao i ti. :) Super ti je ovo sa jajima,i nisi kopirala druge,trazila si svoje ideje.
    Super post! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo sa gumicama sam radila prosle godine, super je ispalo! ♥

    onmywaybyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se dopada post !!
    poseti moj blog,komentarisi i uclani se ako zelis :)
    ima novi post --->> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sličan post je na mom blogu. I ja sam prosto oduševljena kakve se sve fotkice i ideje mogu pronaći na pinterestu i we heart itu. :)

    Novi specijal post ---> http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlične su ti ideje :)
    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam postove sa idejama za farbanje jaja jer sam svake godine u frci i zurbi sta da uradim. Najvise se mi se svidja ona ideja sa gumicama za teglu.♥

    ОдговориИзбриши
  7. Preslatko! Kao što kaže Angelina, na raznim sajtovima mogu da se pronađu tako lepe fotografije. Do ove godine i nisam bila preterano zainteresovana za otkrivanje novih ideja za farbanje jaja, ali od ove godine me nekako sve to više interesuje. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Jako mi se dopada post. Sve ideje za ukrašavanje jaja mi se dopadaju. Moja mama najviše voli da ukrašava jaja sa biljkama.
    Najviše mi se dopada ideja sa ukrašavanjem jaja sa gumicama za teglu. <3

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Ideje su sjajne. Sigurno cu probati da realizujem vecinu njih. Najvi se mi se dopada ideja sa sljokicama na pojedinim mestima, sigurno cu probati tako da ukrasim par jaja posto sam vec kupila sljokice♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Svidja mi se post, ideje su dobre a slike prelepe. :)

    Imam novi post, komentarisi ako zelis i uclani se u moj blog!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post
    Poseti moj blog,ako ti se svidi uclani se
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlične ideje stvarno! Mnogo volim tvoj blog da čitaam ♥

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...