среда, 15. април 2015.

Colour Mania Balm recenzija


-Dok sam prelistavala Oriflame katalog za oko mi je zapao ovaj Very Me proizvod, uvek idemo na oko, zar ne? Reč je o Colour Mania Balm-u. Nisam se oduševila, jer sam očekivala više od jednog ovako hvaljenog proizvoda. Svaki sadrži 4.5 grama i ima ih za oko 200 dinara u katalogu, ali nisu vredni te cene.


-Ima ih nekoliko u ponudi, a ja sam uzela Pink Menthol. Što se tiče mirisa, miriše na mentol, ali čini mi se da nije samo mentol. Ustvari, zeleni deo miriše na mentol, a rozi deo na jagode, čini mi se. Miris je opuštajući i lagan. ambalaža mi se svidela spolja, ali mi se nije dopalo to što se veoooma teško otvara. Morate vući veoma jako poklopac, ako želite da otvorite. Evo ovako, kada sam naslonjena na sto, ceo sto se zatrese kada ga otvorim. I kada otvarate i kada zatvarate čuje se onaj klik. 


-Negu i boju sam namerno ostavila za kraj. Kako sam ja shvatila, unutrašnji deo (zeleni) hidrira i neguje usne, a spoljašnji deo (rozi) daje boju usnama. Kada sam ga prvi put namazala, čim sam ga dobila, imala sam neverovatan mentol osećaj, ako shvatate. U početku sam više osećala da su mi usta još više ispucala, nego da su hidrirana, ali se vremenom to počelo menjati i sad osećam da se hidriraju. Boja nije nešto jaka. Ima nagoveštaj sedefaste boje. Dakle, jedva je vidljivo na usnama, možda čak i nevidiljivo. 

Ambalaža: 7
Efekat: 8
Miris: 10
Boja: 6

Imate li vi ovaj proizvod i kakvi su vaši utisci?

-Sutra, a možda i prekosutra, zavisi kako me nebo posluži, hehe, očekujte jedan skroz neočekivan post. Uzgred, počela sam da čitam knjige na engleskom, da bi još bolje naučila engleski, a trenutno čitam, naravno, knjigu ''Harry Potter'' ☺





19 коментара:

  1. Ima moja drugarica i ona je rekla da nije nista posebno. Bas si lepo uradila recenziju. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Ja imam isti ovakav ali mene miris podseca vise na lubenicu...inace proizvod ne vredi 200din po meni jer se ne oseca neka razlika na usnama

    ОдговориИзбриши
  3. Da li se vidi zelena boja na ustima?
    Nasmejala kada si napisala da se ceo sto zatrese i da očekujemo neočekivani post! hahah

    Novi post! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam ga isto narucila,samo sam narucila Orange Zest(narandzasti) i mislim da postoje samo dva iz ove kolekcije.Meni se moj svidja,pogotovo pakovanje i okej mi hidrira.Sto se tice otvaranja,ne otvaram bas tako tesko,meni se otvara kao i svako drugo labelo. :)Miris mi je divan,na narandzu mirise i unutra mi je zuto,a okolo narandzasto.I meni ne ostavlja neku boju,ali nije mi to toliko bitno.Jako mi se svidja tvoja recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  5. Recenzija je divna. Kako si ga opisala mogu primetiti da bas i nisi zadovoljna? Meni se cini kao bas simpatican, po izgledu, naravno. Pakovanje je jako lepo.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Sta je ovo ispod sa macaronsima? <3 Haha, salim se, odlicna recenzija!

    ОдговориИзбриши
  7. Baš si lepo i ddetaljno uradila recenziju.Ambaaža je baš lepa *-*


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Bas mi se svidja kako si uradila recenziju. Na prvi pogled sam pomislila da si odusevljena, ali izgleda da nije tako.☺

    http://livelovelaughofficial.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlična recenzija. Nemam ga, ali je ambalaža predivna. Ne znam da li da ga uzmem s obzirom na tvoje utiske. :))

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Super si uradila recenziju. Ja nemam balzam, ali pakovanje me je prosto ocaralo koliko je lepo !

    http://svetjednedevojcice.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam ga probala do sada. Mislim da i neću, očigledno nije ništa posebno. Radije ću kupiti neko provereno dobro labelo. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Bas lepo sto si iskrena i sto kazes pravo misljenje u recenzijama!
    Ja koristim neko labelo sa jagodom ves duze vreme i sasvim mi je okej!
    http://loversdiy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Ja za ove balzame čujem prvi put jer Oriflame i ne pratim baš. Ali pakovanje je lepo kao i ideja balma, ali meni se ne sviđa, mislim da ga ne bih naručila.

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Taj labelo još nisam probala ali probaću ga.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Drago mi je sto si bila iskrena. U pocetku mi je izgledao slatko, ali sada mislim da je bolje uzeti neki balzam koji ce bolje raditi svoj posao za sličnu cenu. Odlična recenzija i lepe slike kao i uvek.

    ОдговориИзбриши
  16. Ako kažeš da miriše na mint onda je sjajno ♥♥

    ОдговориИзбриши
  17. Odlična recenzija zaista! :)

    NOVI POST :
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!