субота, 25. април 2015.

But first, elegant!


-Pre nekoliko dana sam kupila ovu predivnu haljinicu. Došla je sasvim neočekivano. Ustvari, sutra idem na venčanje, pa sam rešila ovako da se obučem. Ovo je moje najelegantnije izdanje do sada! Elegantnu notu svakako daje već predstavljana kragnica sa stranice Gđica Kragničica. Pošto nije baš najnajtoplije vreme obukla sam i ovu belu košulju, koja je izuzetno tanka, a ovo što sam obula je nešto slično baletankama, ali ne znam kako se zove. Ova torbica je najelegantnija torbica koju imam.








p.s. Za šest dana se otvara moja mala onlajn prodavnica. ☺ Budite prvog maja, u petak, tačno u 17:00h na ovom linku: http://teodorassmallworld.blogspot.com/p/blog-page_31.html




11 коментара:

  1. Autfit je divan. Bas za svadbe. Najvise mi se dopada ova kragnica. Stvarno sam zaludjena njome. Moram sto pre da kontaktiram devojku koja ih izradjuje.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Haljinica je baš slatka, potpuno je prilagođena tvojim godinama! Ne sviđa mi se kada se mlađe devojčice opredele za neke haljinice koje im ne pristaju. Kragničica je preslatka! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Haljinica je divna, a i ti si preslatka. :)

    Novi post!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se svidja haljinica! Jedva cekam otvaranje prodavnice ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Outfit je predivan, haljinica je preslatka. :) A te baletanke za koje ne znaš da li se tako zovu, mislim da su mokasine. ☺

    ОдговориИзбриши
  6. Haljina je prelepa. ^-----------^
    - kragnica je isto prepreslatka. <3

    ОдговориИзбриши
  7. Haljina i kragnica u preslatke :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Prelep ti je outfit. Mnogo mi se dopada kako haljina pada. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. I haljina i torbica su uistinu prekrasne :) I love it.

    Posjeti moj blog, novi post-->
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Lep outfit,mada me baš i nije oduševio. Naravno,za svadbu bi trebalo bili elegantno obučen. ☺ Sviđaju mi se baletanke ♥

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...