недеља, 15. март 2015.

TMI TAG!

-Prvo da kažem da sam jedna od novih BRAVO blogera, poslali su mi mejl, a i Tijana mi je sinoć javila. Imaću na njihovom portalu svoju kolumnu i moći ćete da čitate moje tekstove i tamo. Već duže vremena nisam radila tagove, a imam mali zastoj inspiracije. TMI znači Too Much Informations, zato što otkrivam previše informacija.

1. Šta imaš na sebi?
-Trenerke i duks (iz ovog posta).

2. Da li si ikada bila zaljubljena?
-Nisam. Ja sam vanzemaljsko biće. Šalim se, jesam ☺

3. Užasan raskid?
-Ne! Imam 13 godina.

4. Koliko si visoka?
-Nisam se skoro merila, oko 147cm.


5. Koliko kilograma imaš?
-Oko 40kg.

6. Imaš li tetovaže?
-Ne. Uvek mi se to nekako gadilo. Ne verujem da ću ikada uraditi ijednu.

7. Imaš li pirsinge?
-Trenutno ne.

8.OTP (omiljeni televizijski par)?
-Haleb ♥ (Hanna i Caleb)

9. Omiljena serija?
-Slatke male lažljivice, hehe ☺

10. Koliko imaš godina?
-Četrnaesta mi je.

11. Kvalitete koje tražiš kod partnera?
-Rano mi je da o tome razmišljam, ali bi to bilo poverenje i razumevanje.

12. Omiljena izreka-quote?
-Budi svoj. Kratko, ali jasno. ☺



13. Omiljeni glumac?
-Ne znam. Nisam razmišljala.

14. Omiljena boja?
-Plava, sve nijanse.

15. Glasna ili tiha muzika?
-Volim i tihu, ali glasna i brza muzika me pokrene i natera da igram ☺

16. Gde ideš kada si tužna?
-Kod mame u zagrljaj ☺

17. Koliko ti treba vremena da se istuširaš?
-Obično se tuširam dok ne ispraznim bojler, haha,

18. Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutru?
-Oko 15 minuta, a nekada i pola sata.

19. Jesi li se ikada potukla?
-Kada sam bila mala, tukla sam se i sa dečacima.

20. Turn on?
-Ne kontam....

21. Zašto pišeš blog?
-Zato što to volim i to mi je hobi. Kada  bi mi blog postao obaveza, prestala bih da pišem.

22. Strahovi?
-Gubitak voljene osobe, pauci....

23. Šta te je poslednji put rasplakalo?
-Ne  mogu da se setim. ☺

24. Kada si poslednji put nekome rekla volim te?
-Juče, mami ♥

25. Značenje iza naziva tvog bloga?
-Svom blogu sam dala ime nepromišljeno, ali ne želim da ga menjam. To  bi označilo neki mali svet, koji je samo moj.

26. Poslednja knjiga koju si pročitala?
-Trenutno čitam knjigu 'Lemurova ljubav'.

27. Poslednja serija koju si odgledala?
-Slatke male lažljivice, hah.

28. Poslednja osoba sa kojom si razgovarala?
-Moj brat.

29. Odnos između tebe i osobe kojoj si poslednji put poslala poruku?
-Moja sestra Jelena. Idemo zajedno u razred.

30. Omiljena hrana?
-Špagete i kikiriki puter, uvek!

31. Mesto koje želiš da posetiš?
-London!! (ovde)


32. Tvoje poslednje putovanje je bilo gde?
-U Beograd?? ☺

33. Imaš li simpatiju?
-Imam dečka. Zove se Blogger! ♥

34. Kada si poslednji put poljubila nekoga?
-Danas, mamu ♥

35. Kada te je poslednji put neko uvredio?
-Pre neki dan, anonimac.

36. Omiljeni slatkiš?
-Kisele bombone, ako su to slatkiši ☺

37. Sviraš li neki instrument?
-Ne.

38. Omiljeni deo nakita?
-Prstenje i ogrlice.

39. Treniraš li neki sport?
-Pre jesam, ali sada ne.

40. Pesma koju pevušiš?
-One Last Time-Ariana Grande.

41. Da li si je ikada upotrebila?
-Jesam, uz sliku.

-KRAJ!! Umorih se. Uskoro će neki novi post, a vi mi pišite o čemu biste voleli da pišem. 




11 коментара:

  1. Uvćini stvari smo slične.Imam isto 13.Samo sto sam mnogo višlja i deblja od tebe.malo me je zbunilo sto si napisala prvo 13 pa onda 14 .??
    Isto mrzim tetovaže ,a i pirsinge.Takođe i ja volim London.Rekla bih još stvari,ali da ne preteram.A što se tiče sledećeg posta mogla bi da slikaš šta sve koristiš za slikanje.

    ОдговориИзбриши
  2. Super post Teodora! Poseti moj blog i komentarisi:

    adinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitam za kolumnu. Dosta smo slicne :). Ja takodje obozavam PLL, a Hana i Kejleb su mi preslatki, ali bilo bi tesko odlucito izmedju njih dvoje i Ezre i Arije. Zanimljiv post :) ❤

    Poseti moj blog ako zelis: http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Od sada smo koleginice. I ja sam jedna od novih BRAVO blogera. :) ♥ Odličan post! :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Haleb ♥♥ Ovo iz Bethaninog videa? :D Super si. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Mislim da je ono ''Turn on'' ist što na našem ''Šta te privlači?'', sećam se da je to bilo u The Sims 2 kad kreiraš osobu pa kao ima da oderdiš Turn on i Turn off hahha eto neka korist od Simsa :)) Što se tiče bojlera iste smo hahah :))

    Divan post, baš volim da saznajem razne detalje o blogerima :) <3

    Kapege life moments :)


    ОдговориИзбриши
  7. Super Tag. Cestitam za to sto si postala Bravo Blogger.♥

    ОдговориИзбриши
  8. I ja sam takođe jedna od BRAVO blogera, veoma se radujem zbog toga :)
    Super post <3

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post, Teodora! Mnogo smo slične! Ja se isto mnogo plašim paukova, a i za tuširanje smi iste!
    Novi post na mom blogu:

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...