петак, 27. март 2015.

The beauty of spring


-Koliko sam puta ponovila koliko volim proleće? Bezbroj. Priroda me je toliko inspirisala, posebno cveće, da nisam mogla da izdržim, a da ne slikam svu tu lepotu u svom dvorištu. Veoma sam ponosna na sebe, zbog svojih fotografija. Nisu sjajne, ali kada se prisetim kako do pre nekoliko meseci nisam znala ni da je PicMonkey besplatan... To je bila apsolutno nebitna informacija. Dakle, škljocala sam sve dok nije počela kišica da pada. Kada biste znali gde sam se sve penjala za pojedine slike. Slika na kraju je od pre nekoliko dana, ali sam je ipak stavila, jer mi se veoma sviđa. Uživajte!















17 коментара:

  1. aaaaaaaaaaj i ja volim proljeće,to je moje omiljeno godišnje doba :D
    i da vezano za slike ,fenomenalne su!!!! stvarno imaš dara :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  2. Wow! Prelepe slike! Ovo cveće je slično kao i u mojoj bašti.
    Novi post na mom blogu, komentariši:

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo lepe slike. Svidja mi se nova pozadina na blogu. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne slike. Sjajan post. Verovatno si se penjala na drveće da bi uslikala pojedine slije , zar ne? :D

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Lepe slike.Baš mi se dopadaju.Kod nas je danas padala kiša.Ovo nije hejt.Ali prethodna pozadina mi je bila lepša,ova mi je malo tamna.Ali tvoj ukus

    ОдговориИзбриши
  6. Basta ima lepo cvece, a Teodora jos lepsi dar za slikanje ♥♥
    Prekjut su sve fotografije

    ОдговориИзбриши
  7. Lepe su ti slike.. Post je dobar :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sve slike su jako lepe, mada mi se najvise svijda stablo i trava.♥
    Lepa ti je pozadina tacno se uklapa uz post kao i vreme koje nam sada dolazi.♥

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepe slikee *-*
    Molm te da posgledas moj blog.Mnogoooo bi mi znacilo !

    girlsstuffblogg,blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Teodora stvarno su predivne slike! Najviše mi se dopada poslednja fotografija. :)

    NOVI POST >>> http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Prelepe slike. :)<3

    Novi post :
    - fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super su slike!!
    Inspirišu me! xD

    Novi post, očekujem tvoj komentar!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...