недеља, 08. март 2015.

Sunday!


-Kod mene je sneg još uvek nesiguran, pa zato pada, pa stane. Potrebna mi je sunčana i topla nedelja, ali su za to šanse veoma male. U poslednje vreme strašno uživam u mlečnim proizvodima. Zdenku nisam jela još od kada sam bila mala, pa me je privukla u prodavnici. Sa kajmakom je sličan slučaj, a za Arioznu nema razmišljanja, i to kada je od borovnice. Sada ću vas malo smarati slikama, a vi mi napišite da li ste probali nešto od ovoga i kako vam se svidja.






-Ova zelena boja me je oduševila. Uživo je još svetlija.







-Juče sam bila na takmičenju iz srpskog jezika(gramatika). Osvojila sam drugo mesto, ali, nažalost, ne idem dalje.  Vrlo uskoro očekujte post saradnje sa Tijanom, bye... 

p.s.Srećan vam 8.mart! ♥







19 коментара:

  1. Divan post!Nisam nikada ovo probala,nazalost.Ahahah sta je meni,jesam mlecne proizvode.Arizonu nisam,ali mi je takoo primamljiva,i zelijm da je probam.I ja sam isla na takmicenje iz srpskog (twins),zao mi je sto nisi prosla,ali bice jos prilika:*

    Bilo bi mi veoma drago ako bi pogledala kampanju na mom blogu,i ucestvovala,ako mozes:

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jaooo i ja obozavam zdenku!! mmm <3
    Poseti moj blog http://feshalafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Lepe slike i post :)
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepe slike. :) Ovaj kajmak je prelep dok ovo ostalo nisam probala. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Nema veze, procices dalje sledece godine.☺
    Ja obozavam zdenku i kajmak i slaninu *_*.♥ Arizona je nesto kao ledeni caj jel da? Posto to kod mene nema da se kupi.
    Pogledaj moj blog, imam novi post i recimi tvoje misljenje.✌ ✌
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti, i tebi srecan 8. mart i sve najlepse <3! A za takmicenje nema veze, uvek postoji sledeca godina ;).

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post kao I uvek♥Probala sam vecinu ovih namirnica I odlicne su!
    Poseti moj blog I koemntarisi,molim te nova sam.
    http://samojestrane.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post kao I uvek♥Probala sam vecinu ovih namirnica I odlicni su!
    Poseti moj blog I komentarisi nova sam♥

    ОдговориИзбриши
  9. I ja isto volim Zdenku :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post i vrlo lepe slike. Nisam probala Arizonu ali sam je videla u dm-u pa ću je nekad možda uzeti :)
    Zdenku uvek imam kod kuće, ali retko jedem, ne znam ni ja zašto. Ovaj kajmak je skroz super haha, ali ne volim često da ga jedem jer mislim da je nezdrav. Više volim ella sir :)

    Novi post na blogu --> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  11. Zdenku obožaaaaavam! Ovaj kajmak još nisam probala xD Ja sam pre nedelju dana prvi put probala ovu Arizonu i nikako mi se nije dopala :O Ne znam zašto, otpila sam gutljaj i prosula. Ambalaža je divna ali ukus mi se nije svideo. Probaću neki drugi ukus, možda promenim mišljenje :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  12. Moracu da probam ove Arizona cajeve, deluju bas zanimljivo.
    Blog ti je super. :D

    http://iliveinfictionalworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post, pravi nedeljni. Cestitam na drugom mestu i zelim ti da na svakom takmicenju budes uspesnija i bolja. Jos jednom post ti je divan i slicice su preslatke.

    ОдговориИзбриши
  14. Predivne slike. Pravi nedeljni post! :D

    http://runa-luna-blog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Ja do sada nisam uspela da pronađem Arizonu, a baš bih volela. :) Inače, volim ovaj kajmak, posebno kada ga stave sa pršutom u sendvič, u pekari blizu škole. :D Žao mi je što nisi prošla, ali biće prilike i za to, sigurna sam. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post! Ne vlim mljeko kao ni mlječne proizvode x'D Znam čudan sam...

    http://my-world-hanna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Super post! :)
    I ja sam bila na takmičenju iz srpskog! :D

    Novi post na mom blogu!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!