недеља, 29. март 2015.

Spring outfits & makeup recommendation


-Jap! Provela sam 3 sata praveći outfite i pronalazeći odevne predmete koje mogu da uskladim uz već odabrani komad odeće! Kako pada kiša trebalo je da pravim outfite za kišno vreme, ali u inat kiši, pravila sam outfite za sunčano vreme, koje će uskoro doći! Ubacila sam i moju preporuku za šminku tokom proleća.


-Volim opuštene kombinacije! To bi, u ovom trenutku, značilo: karirana košulja, blede farmerke i , neizostavne, starke, ali ovog puta bele. Crni, kožni rančić ide kao dodatak.
-Krećemo se ka elegantnijim, ali opet nekim svakodnevnim i devojačkim kombinacijama, za toplije vreme. Ne volim da mi oba odevna komada budu šarena. Ili je gore šareno, a dole jednobojno, ili je dole šareno, a gore jednobojno. Ovog puta je gore jedan cvetni top, a dole bež suknjica. Opet, starke, ja bih izabrala zelenu boju, da malo razbijem monotoniju, ali mogu i baletanke. Što se tiče kose, stavila bih, takozvanu, bandana maramu.


-Ovo bi trebalo da bude elegantna kombinacija, ali starke opet vraćaju na svakodnevnu kombinaciju. Haljinica sa cvetnim printom u donjem delu, a preko može i teksas jakna.  I na glavi cvetna kruna (valjda se tako zove ☺).


-Što se tiče makeup-a, ja se i ne šminkam, samo ujutru stavim Baby Lips, ali sigurno ima vas koji se šminkate. Proleće najlepše definiše priroda, pa ja tako najviše volim kada vidim prirodan izgled, ali ukoliko se već šminkate, najbolje je da sve bude u nude nijansi. Ima puno nude paleta senki. Na ustima možete da stavite bezbojno labelo ili nude ruž.


Koji vam se outfit najviše sviđa, šta biste dodali, a šta izbacili? Nije baš moguće odmah oživeti ove kombinacije, ali, glavu gore, uskoro nam stiže toplo vreme!


16 коментара:

  1. Svaki je lep na svoj nacin,ali ovaj drugi mi stvarno jedino nije nesto.Sminku ne stavljam cesto jer ne zelim da upropastim lice,ali i kad je stavljam stavim samo maskaru,nesto na usta i ponekad,ali samo ponekad eyeliner.

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlične kombinacije :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, prva kombinacija mi je najlepša, skroz je u mom fazonu. :)


    girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Outfiti su prelepi! I ja sam imala ideju za takav post haha :D

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post! ♥

    http://dianadblogging.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Kompbinacije su savrsene. Stvarno se vidi da si potrosila mnogo vremena za post. Svaka cast :)

    http://ibelievedreamscometruee.blogspot.com/2015/03/losing-best-friend.html <--- novii post :)

    ОдговориИзбриши
  7. Svi outfiti su lepi na svoj način. Gde god su starke, tu sam i ja. ☺ Prvi outfit bih nosila za školu (što često i nosim), a drugi outfit mi se mnogo dopada zbog suknjice. ☺

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Lepo :)

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  9. Sve je predivno. 3 sata truda su se isplatila. Nakom sajtu pravis ovakve slike?


    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. odlican post!
    Molim te da posetis moj blog!Mnogooo bi mi znacilo!

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post:-)kombinacije su odlicne.:-)
    Poseti moj blog i tu su 2 nova posta http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Outfiti su predobri. :)
    Post je predobar , vidi se da si se trudila. :)♥

    MOJ BLOG, AKO TI SE SVIDI POSTANI CITALAC (uzvraticu ko zeli); ♥ http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Superiška post. Baš mi se sviđa prvi outfit, moj favorit. Inače, lepo si ovo napisala za šminku. :)<3

    NOVI POST :
    - fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post! Outfits su super! Ne znam koju bih izabrala za najlepšu, jer su sve savršene!
    Sviđa mi se ideja za šminku! :)

    Novi post, očekujem tvoj komentar!! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...