петак, 06. март 2015.

Prijemni ispit i srednja škola

-Uskoro će maj i osmaci će morati da polažu prijemni ispit i odaberu srednju školu u koju žele da idu. Ja imam još godinu dana do toga, ali je tu moj brat, a verujem da vas ima još, pa ću zato dati neke savete za učenje, koji mogu pomoći i mlađima, i odabir škole.


-S obzirom da ćete morati da obnovite sve od petog razreda ne čekajte više nego krenite sa učenjem, ukoliko već niste. Verujem da svi osmaci imaju zbirke za prijemni i ako svaki dan uradite  bar po 5 zadataka iz svake zbirke biće super.
-Ukoliko imate neke nejasne stvari možete da pitate nekog da vam pomogne  oko toga, a možete da platite i neki privatan čas. Ja radim sa bratom svakog dana oko sat vremena, pošto  sam ja bolji đak, pa mu pomažem malo.


-Imate razne načine za učenje. Ja najčešće samo čitam, da bih kasnije znala da prepričam kao priču iz srpskog jezika, ali ponekad podvlačim markerima. Možete da koristite lepljive papiriće i  na njih izvaličite najvažnije. Nekima je najlakše da snime svoju lekciju i onda preslušavaju po nekoliko puta, probajte, ukoliko niste. Za matematiku i sve što ima veze sa brojevima moraćete da uključite mozak i da učite!

-Dok učite postavite razuman cilj i najbolje je da učite kraće, ali u više perioda. Kasnije tokom dana ponovite lekciju. Ukoliko više volite da učite preko interneta postoji sajt mala-matura.com na kome imate sve lekcije, sažete.
-Što se tiče izbora srednje škole, najbolje je da prvo vidite koliko poena ćete imati na prijemnom ispitu, pa onda odredite gde želite da upadnete. Ukoliko imate dovoljan broj poena za školu koju već prethodno želite da upišete onda nema razmišljanja. Upišite ono što VI želite, a NE DRUGI!

-Moguće je da naredna 2-3 dana neću pisati, pošto imam takmičenje i još neke problemčiće.


14 коментара:

  1. Odlični saveti! :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti mnoogo za ovaj post
    Meni sad ovo sve sledi!!!:-(
    Nego koju bi ti volela skolu da upises?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ću, najverovatnije, mdicinsku, ali imam još godinu dana. ☺

      Избриши
  3. Super post i sjajni saveti


    http://mynewblogqueenoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Imam ove tri zbirke i vežbam stalno. Ne mogu da učim samo čitajući već moram i da pišem najvažnije stavke. Ti si sedmi ili osmi razred? :)

    ОдговориИзбриши
  5. Bas lep i dobar post.☺ Srecno na takmicenjima.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, kao i blog!

    Volela bih da pogledaš moj blog i da kažeš svoje mišljenje za njega, mnogo bi mi značilo! ♥

    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Joj blog ti je stvarno super stalno ga citam i pratim te.♥
    Znacilo bi mi kada bi pogledala moj blog i rekla svoje misljenje!♥
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super saveti, Tea :*! Ja imam jos dve godine do prijemnog, ali svejedno je korisno za ucenje :D

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Zamalo da napišem isti komentar kao Sonja! :D
    Odličan post! :)

    Novi post na mom blogu!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super mi je ovaj tvoj post, pročitala sam ti i dosta ostalih i zaista ti je super blog :) bilo bi mi drago da uđeš na moj: http://fdiarybyz.blogspot.com/ i stisneš follow ako ti se sviđa :) Hvala unaprijed <3

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!