четвртак, 26. март 2015.

Office spaces ideas from Pinterest

-Obožavam da pinujem, a posebno radne prostore i ideje za sobe. Ujedno dobijem inspiraciju kako mogu da uredim svoju sobu, a i šta mi  nedostaje. Najviše pažnje posvećujem radnom stolu i prostoru oko radnog stola. Od jednobojnih, preko pastelnih, pa do potpunog šarenila.

















-Ima baš dosta slika, ali su sve prelepe i nije se moguće odlučiti. Dajte mi neku ideju za sledeći post, znam šta bi to moglo da bude, ali uvek volim da čujem o čemu biste vi voleli da pišem. A mene zanima:

Koji radni prostor se vama najviše sviđa?

p.s. Directioneri žao mi je zbog Zayn-a. 


7 коментара:

  1. Анониман26. март 2015. 16:31

    Odličan post, nego da ti dam savet, u buduće piši malo opširnije, biće lepše. Mnogo mi se dopada tvoj blog i vidim da se veoma trudiš, samo tako nastavi, imaš moju podršku!

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Omiljeni su mi 5. od pozadi i poslednji. Na tvom blogu bih volela da vidim više recenzija i neki autfit. Odavno nisi pisala recenziju. Može i Lazy friday routine!

    NOVI POST JE NA BLOGU:
    http://justforgirrl.blogspot.com/2015/03/tromesecje-kako-nauciti-lekciju.html

    ОдговориИзбриши
  3. Razumem te u potpunosti, i ja volim da pinujem radne prostore i to mi je jedna od najpretrpanijih tabli na pinterestu :D
    Odlican post :D

    ОдговориИзбриши
  4. Jao ne znam koja je soba lepsa.♥
    R.I.P 1D (iako ih nikad nisam volela)
    Poseti moj blog, imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Svi su prelepi, ne znam koji bih izdvojila. Uvek mi daju inspiraciju da i sama nešto dodam ili promenim, ali najviše volim one prostore gde se okolo nalaze knjige, gde je sve šareno i gde ima mnogo stvarčica. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Pa, najviše volim kada je radni prostor dosta osvetljen i to prirodnim svetlom, pa mogu reći da mi se najviše dopada 4. slika tj. radni prostor na toj slici! :)
    Inače, svi su prelepi!! :)

    Novi post!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. U poslednje vreme sam i ja opsednuta Pinterestom, tako da te potpuno razumem :D.

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!