понедељак, 02. март 2015.

Na kafi kod Teodore- takmičenja, saradnja, proglašenje pobednika...


-Well, februar je u suštini bio dosadan, ali je bilo puno nekih zanimjlivih stvarčica. Uskoro jedan post saradnje sa Tijanom, to će biti naš najveći post saradnje do sada. Dogovorile smo se još početkom februara, ali ja sam genije. Videćete uskoro o čemu se radi. I da. U ovom postu proglašavam ko je pobedio na giveaway-u, namerno sam ostavila za kraj, ali vi, naravno, možete samo da skrolujete dole.



-Prijavila sam se za dosta takmičenja, ali idem samo na tri zato što, po nekom novom pravilniku, ne može da se ide na više od tri takmičenja. Bila sam na Književnoj Olimpijadi i osvojila prvo mesto na opštinskom takmičenju. Falio mi je jedan poen za 20 poena i kada se setim na čemu sam pogrešila. Prošla sam na okružno. Ponekad ostajem do 11-12h učeći. Idete li vi na neka takmičenja?


-Napravila sam neke izmene na blogu. Promenila sam logo na slikama, izgled i potpis. Čini mi se da sam tokom ovog meseca najviše menjala pozadine, tražila sam neku savršenu. Ovaj ciglani zid me je oduševio, a fenjer mi je baš išao uz sve to. Bio je i red da promenim potpis, Sneško Belić je bio suvišan na ovo toplo vreme, a nema ni snega. Kako vam se sviđa novi izgled bloga?


-A sada! Pobednika giveaway-a sam birala preko random.org i želim ostalima da kažem da će biti još puno giveaway-a na blogu, samo nastavite da me pratite. Jedan će biti vrlo uskoro. Čestitam pobednici koju je odabrao  random.org broj 25, a to je

Tamara Nenadić

-Tamara poslala sam ti poruku na mejl da se dogovorimo oko preuzimanja nagrade. Čestitam, još jednom! A vi već sutra, najverovatnije, očekujte novi post i pišite mi u komentar o čemu biste voleli da pišem!










11 коментара:

  1. Cestitke Tamari! Jedva cekam post sa Tijanom :*! I mnogo mi se svidja novi izgled bloga :).

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam Tamari!
    Ja idem na takmičenje iz englosk i izgled bloga je predobar!

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam Tamari! Jedva čekam taj post sa Tijanom. Izgled bloga je suuper! :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  4. Divan izgled bloga,sad svi stavljaju ove lampe,iskreno meni ne smeta :)
    Post je super i jedva cekam post sa Tijanom.

    ОдговориИзбриши
  5. I ja čestitam Tamari. :) Sviđa mi se pozadina i uopšte trenutni izgled bloga! :) Naravno, svi iščekujemo taj post sa Tijanom. :) I ja idem na takmičenje iz srpskog. Prošla sam školsko, 14. sledi opštinsko, videćemo kako će to proteći. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti puno još jednom. Mnogo mi se svidja ova lampica i baš me interesuje kako si je dodala.
    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post! Cestitke Tamari♥

    NOVI POST NA MOM BLOGU ---------> http://bartalove.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post Teodora! Mozes li mi reci kako si dodala lampicu? :)
    Posetite moj blog >>> http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Čestitam pobednici! Idem na takmičenje iz srpskog jezika (gramatika)!

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Izgled bloga je mnogoo lep. Cigle su toliko slatke.♥
    Ja idem na takmicenje iz biologije i hemije.☺

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...