петак, 13. март 2015.

London obsession ♥


-Volim sve zemlje i sve gradove, ali najviše volim London! Opsednuta sam Londonom! Zato sada i pišem ovaj post.  Meni je taj grad toliko savršen i volim sve stvari povezane sa Londonom, a ima ih. Nisam sigurna kako je moja velika ljubav prema Londonu počela. Ubeđujem sebe da su Olimpijske igre, pre nekoliko godina,  zaslužne za to, ali kako god. 


-Omiljeni film mi je 'Harry Potter', i 'Igre gladi', ali sada pričamo o Hariju. Zaljubila sam se u film, sve delove, a radnja se odvaja nadomak Londona, ali i u Londonu. Kada sam čula da su u čast filma napravili Peron 9 i 3/4 i Dijagon Aleju, zaklela sam se da jednom, bar, moram otići u London i obići ta mesta, i potrošiti dosta para na stvarčice za Hogwarts, hihi!



-Listam Pinterest i naiđem na sliku još jedne prelepe Londonske ulice i još nekih zanimljivih stvarčica. Prateći Glam&Glitter sam se uverila koliko je tamo zapravo lepo. Sve ulice, koje sam ja videla, su savršeno uređene i imaju nešto što me privlači. Da ne pominjem Big Ben-a i ostale znamenitosti.


-Počela sam da pravim svoju London kolekciju. Za sada nemam puno stvari, ali su mi na spisku nekoliko stvarčica koje će se vrlo uskoro naći u mojoj London kolekciji. Za sada imam samo ovaj džemper, jednu veću torbu. jednu manju i neseser (idu u kompletu, ali ovu najveću ne nameravam da nosim skoro ☺) i svesku sa Londonskim printom koja me je zadivila. Svaki predmet ima karakteristična obeležja Londona. 

-Ne želim da idem ni u jedan drugi grad, niti bilo koju drugu državu, ali želim da posetim London više od svega i da ispunim svoj san! Malopre mi se okotila kuca i sada imam još dve male kuce koje su nešto naslađe što sam videla! ☺ Počela sam da koristim i twitter skoro, zapratite me: https://twitter.com/loppy231 .

Koji je vaš omiljeni grad/država?





14 коментара:

  1. Da zaista prelep grad,imas ukusa zaista..
    http://feshalafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post! Mnogo mi se dopada! I ja bih volela da posetim London i Hogvorts!
    Novi post na mom blogu:

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jaaoaj Boze post ti je savrsen. London je moj omiljeni grad takodje, opsednuta sam njime.♥♥Cela soba je posvecena Londonu.Toliko bih volela da jednog dana odem tamo da je to neverovatno.☺ Nadam se da ce mi se jednog dana ostvariti zelja.♪

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Možda si pogla još malo da pronađeš neke zanimljivosti na netu što se tiče Londona. Uprkos tome, sjajan post! :)
    I ja sam skoro počela da "twitujem""" :) Zaprati me, i ja ću tebe! :)
    https://twitter.com/Neka_Mala1
    Novi post na mom blogu!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jooojjj mogu da zamislim koliko su kuce slatkee <333. Inace i ja volim London, ali ne bas toliko, volela bih da ga posetim, kao i Pariz i Kaliforniju <3.

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Isti slucaj samnom samo sto sam ja Pariz. Volim ga od 2. Godine ♥♥ i imam svoju Pariz kolekciju koja je KRCATA. Posto ga tata redovno posjecuje imam karte za A. Kulu i neke predstave kao i mnostvo fotografija. Probala sam doosta sturbacks pica kone mi je tata uspijo da donese ♥♥♥ jako volim Pariz.
    Odlican post inacr ^^

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post. Kada bi me terali da biram sigurno bi to bio Brazil. Jos jednom divan post stvarno.

    ОдговориИзбриши
  8. Isti slucaj je i kod mene. Obozavam ga, volim i sam grad, a i sve vezano za njega. Ovog leta cu ga konacno posetiti, tacnije za 122 dana. Nadam se da ces i ti u skorijem periodu. Odlican post :) ❤

    http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post, zelim ti da posetis London jednog dana :)
    Moj grad je definitivno Milano, mada ne zaostaje ni Prag :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Jao, čestitam na kucama. :D ❤ Ja nemam neki posebno omiljen grad. Nikada nisam bila ljubitelj putovanja, valjda zato. :) Ali svakako bih volela da posetim London i Pariz, baš zato što tamo može svašta da se vidi. :) Nadam se da će ti se želja ispuniti. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Post je odlican ! Poseite moj blog,komentarisite i pratite me !

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. London je stvarno odličan grad! Ja sam ga imala priliku posjetiti na 8 dana. Ako te zanima imaš link ispod :'3 Btw. Nadam se da ćeš imati sreće otići u London jer je to stvarno bilo nezamjenjivo iskustvo.

    http://my-world-hanna.blogspot.com/2015/01/moje-putovanje-u-london.html

    ОдговориИзбриши
  13. i ja obožavam London, tj. obožavala sam ga. Napokon su mi roditelji ispunili tako veliku želju da idem u London. No nažalost, razočarala sam se. Bilo je predivno u muzejima i dobar doživljaj, ali grad kao grad - ništa posebno, Ni do koljena Parizu u koji sam također išla. Možda drugi imaju drugčije mišljenje. Ali nekako po meni pust grad, ne zbog ljudi nego daje takav doživljaj.

    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!