среда, 04. март 2015.

Kako nastaje post

-Ovo je veoma neobična tema za pisanje, ali ću rizikovati. Oni koji nemaju blog  misle da je najlakše iskucati post za manje od 5 minuta, uzeti slike sa neta i objaviti. Sada pričamo baš o tome-KAKO NASTAJE POST i šta je sve važno u postu.


-Prva stvar koja vam treba da biste napisali post je ideja. Rešenje nije da kopirate tuđe ideje za pisanje jer ste onda i sami kopija, a dok pišete post morate da budete u svom mozgu i da budete svoji. Prava ideja je ona koja vam naleti kada se najmanje nadate i ne razmišljate o tome.


-Kao i za ideju važno je i da kada pišete tekst budete svoji. Morate da nađete odgovarajuće reči i da smislite ceo tekst. U postu izrazite svoje mišljenje o nečemu, pišite o svojim idejama i veoma je važno da sve bude pravopisno napisano. Neznam, nemogu i ostale 'pravopisne' reči odbijaju čitaoce od bloga istog momenta.


-Za post je veoma važna fotografija. Morate da pronađete odgovarajuće slike sa interneta, a ne da stavite prvu na koju naletite. Ukoliko ste u mogućnosti da ubacujete svoje fotografije, to je odlično, ali morate da se trudite da slike ispadnu što svetlije i da sve stvari koje slikate lepo rasporedite. Tu je i uređivanje, što nije nimalo lak posao. Kada slikam slike za neki post napravim sto slika koje ne ispadnu kako sam želela, a 101 ispadne odlično.

-Ovo su stvari na koje se najviše treba obratiti pažnja da bi post bio kvalitetan i ovo je ono oko čega se svaka blogerka veoma trudi, pa vi sami procenite da li se post piše za 5 minuta i da li je to lak zadatak. 






16 коментара:

  1. Da true storu :/
    Ali mi volimo blogovanje tako da je sve to meni najmanji problem :)
    Post odlican kao i ideja ☺
    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Veoma si dobro napisala na sta sve treba obratiti paznju ako si pocetnik :D.

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Vrlo originalna tema za pisanje, nikada ranije nisam videla da je neko pisao ovako nešto. Zbog originalnosti, veliki THUMBS up od mene! :D
    Što se tiče svega napisanog u postu, slažem se sa svime što si napisala. Nije lako napisati post, ali ukoliko to voliš i ispunjava te, neće ti biti problem. Ja lično mnogo volim kada na blogu vidim fotografije od autora tog bloga, dakle nije ih našao na internetu, jer to znači da mu je stalo da njegov blog uspe. Pohvala za tebe, jer si se zaista potrudila oko ovog posta, i slike su super :D
    Ova sa lakom za nokte mi je baš zanimljiva! :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  4. Na samom pocetku sam mislila da ce biti lako. Napisati post, uslikati nesto i na kraju sve to sabrati u jednu originalnu ideju koju ce vecina voleti, ali u opste nije bilo tako. Potpuno se slazem sa tobom i svidja mi se tvoja originalnost i odlicni saveti koje dajes. Sve pohvale.

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se sa tobom, oko svega što si napisala. Ja najpre gledam kako neko piše. Da li je to gramatički tačno, da li piše na svoj način ili kopira tuđi stil pisanja itd. Naravno, važno mi je i to kako izgledaju slike itd. I isto tako - uvek kažem da za jedan kvalitetan post prosto mora da se izdvoji više vremena, ništa ne ide tako brzo. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post,stvarno si to baš opisala onako kako je,meni je najgore dok slikam pa ne mogu naci odgovarajuću 'točku' u kojoj slika najbolje ispadne,ali uz malo truda nije teško :-)♥ I ja obožavam kad blogeri sami slikaju,orginalnije je♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo ti je,po meni najbolji post ikad!Jako mi se svidja ideja.Ya sve si u pravu.Inace,jakooooooooo odlican post xD

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Nije svako za blog,kao ni blog za svakoga. Pravopis je najvažnija stavka u pisanju posta. :) Meni kad god stigne ideja za post,napišem ga i tako imam postove za mesec dana a ujedno dolaze i nove ideje. Baš divan post. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Nije svako stvoren da pise i ne zna svako kako to treba raditi. Post ti je jako dobar i nadam se da ce pored nas "bloggera" procitati i neki koji planiraju napravit blog.♥☺

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, mada mislim da si mogla da još nešto napišeš. I ovaj kraj je izgledalo kao da nekome "teraš inat" :D

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Zaboravila sam da napišem: Svaka čast za originalnu ideju! :''D

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post,poseti moj blog uclani se ja sam se uclanila kod tebe :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Slažem se u potpunosti sa tobom. Ja prvo zapazim kako neko piše, odnosno pravopis i to. Ne volim i ružno je kada vidim po blogovima 'neznam, nemogu, nebi' i tako to. :)

    Novi post na mom blogu + giveaway :
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com ❤

    ОдговориИзбриши
  14. Slažem se sa tobom.svi se čude koliko mi treba za jedan post i mislie da za to treba najviše 10 minuta -.-

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super ti je post.Originalan.Potrudicu se da neke od saveta uvazim s obzirom na to da sam nova u blogovanju
    Novi post na mom blogu
    http://mynewblogqueenoffashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Sami mi blogeri znamo kako nije bas jednostavno napisati dobar post,vrlo lepo objasnjeno!

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!