петак, 20. март 2015.

Kako ja pravim svoje fotografije+saveti!


-E ovako. Prvo da vas pitam jeste li gledali pomračenje Sunca danas oko 11? Ja jesam, nastavnik je doneo neko specijalno staklo. Toliko je bilo kul, preko tog stakla pomračeni deo Sunca je izgledao zeleno. Nije se baš videlo bez stakla, a  i ne sme da se gleda bez specijalnih naočara ili tog stakla, može da se oslepi.

-Jedna od najbitnijih stvari u jednom postu, na jednom blogu, je fotografija. Koliko sam primetila većina njih na blogovima ima svoje slike, a neki uzimaju slike sa interneta. Što se tiče slika sa interneta samo se trudite da izaberete što bolje slike. Sada konkretno pričamo o tome kako ja pravim svoje fotografije, šta mi se ne dopada, ali i šta mi se dopada na fotografijama.

-Većina poznatijih blogera slika dobrim i skupim kamerama, ali ne možemo to svi da priuštimo. Ja od kada sam započela ovaj blog slikam telefonom, tačnije Samsung Galaxy Core I8260, to je bratovljev telefon. Ukoliko nemate kameru, koristite kameru na telefonu, ali neka bude neka bolja, kako slika ne bi bila mutna. 


-Ne volim tamne fotografije ili one koje su slikane uz pomoć blica. Ja sam pre nekoliko puta tako slikala, ali mi se uopšte nije svidelo. Fotografije je najbolje da slikate onda kada je kod vas Sunce najjače sija. Ukoliko pak i ne stignete da slikate u toku dana, nikako ne slikajte noću, ostavite za sutra. Ja u svojoj sobi imam jedan veliki balkonac i onda sklonim zavesu, upalim svo svetlo i postavim podlogu na kojoj slikam. Najbolje je da iz jednog pravca bije veštačka svetlost, od lustera ili sijalice, a iz drugog prirodna svetlost. Ako upalite samo sijalicu previše će se videti i biće 'veštačko', a prirodna svetlost ne može sama toliko da osvetli.


-Da bi vam fotografije bile bolje, potreban je i dobar editor. Skoro sam otkrila Fotor editor. Meni je on bolji od PicMonkey-a. Ima veoma puno efekata, fontova, sličica.. Tu možete da prosvetlite slike, i ispadne sjajno. Kada želite da sačuvate, postoji i opcija da se slika sačuva u najvećoj mogućoj rezoluciji. Izvuče najbolje iz slike, ali ne može baš ni da bude skroz blistavo ako imate lošu kameru. Naravno, ne treba preterivati sa editorima, važno je da slika ne promeni ceo smisao. Ja najčešće dodajem samo logo i malo prosvetlim.


-Kod fotografije je takođe važno da nađete pravi fokus i  ugao iz kog će se ono što slikate najbolje videti i pokazati sve bitne detalje. Slikajte bukvalno iz svakog ugla, dok neka slika ne ispadne savršena...

-Valjda sam vam bar malo pomogla, a moguće je da sam nešto i ispustila. Možda neću pisati sutra i prekosutra. Sutra imam okružno takmičenje iz srpskog jezika, a prekosutra iz geografije, držite mi palčeve. 

p.s. Ove godine idem sa školom na more, već sam počela da planiram put, haha. Bićete obavešteni, ako neko ide na isto mesto, možda se upoznamo ☺








23 коментара:

  1. Bas mi se dopada post :D


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

  2. Lepa ideja za post. Samo sto je najbitnije da se ta vestacka svetlost ublazi. Bio to blic ili ne moramo ga prekriti platnom ili papirom. Fokusiranje je najbitnija stvar! Jer ako neodredim fokus fotografija izgleda brljavo. A ja se trudim da ugao iz kog slikam bude sto bolji. Taklodje nije sve u pic monkeyu ima nesto i u drugim editorima

    Ja sam pocela pisati postove skola fotografije ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se sa tobom,sad imam nov telefon i imam rezoluciju i slike su baš lepše ako se uporede poslednje 2 recenzije i nekoliko prethodnih.
    ja sam napravila svoj mini-studio,haahaha XD

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Srećno na takmičenjima. :) I ja takođe poboljšavam sliku na Pic Monkey-u. Inače,super saveti,samo bi mogla da povećaš slike. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ideja je lepa.Ja sam pročitala stvarno cool savete za slikanje.I počela sam da ih primenjujem.Takođe koristim Fotor Editor.Pošto imam Ivu nafb gledala sam neke njene slike i znači wow kako je slikala.Pravi fotograf.A inače u zadnje vreme više blogera obraća pažnju na slike.

    ОдговориИзбриши
  6. Dobra ideja, verujem da će mnogima pomoći, jer često primećujem da se na nekim novootvorenim blogovima postavljaju vrlo mutne i loše slike. Inače, srećno na takmičenjima! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post :-)
    Poseti moj blog i uclani se http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Ja recimo slikam na ciisto belom zamrzivcu pa onda uzmem stono ogledalo odbijem svetlost i slikam!
    Zid iza je jako kjut pa tu slikam ;-)
    http://feshalafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Slažem se sa svime što si napisala. Prirodna svetlost, dobra kamera i pravi ugao odakle se slika su glavni za dobijanje lepe i naizgled profesionalne slike. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. I mi smo danas pobegli sa časa, i baš pomoću tog stakla posmatrali Sunce. Bilo je baš zanimljivo. Inače odličan post! :*

    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlicni saveti, jako su ti dobre slike, ne izgleda kao da slikas obicnim telefonom.
    I ja sam gledala pomracenje. Koristila sam onu masku za varenje i gledala. Mesec je prekrio sunce skoro do pola. Inace ne sme da se gleda u sunce a ne samo danas.☺

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post !
    Poseti moj blog,komentarisi i prati me.Mnogo bi mi znacilo!

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Dobri saveti. ☺
    Ideš sa školom na more!! Blago tebi, šta bih ja dala da nas vode na more.
    Jedan naš drug je poneo to staklo pa smo gledali pomračenje, bilo je baš super. ☺

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post!!
    Srećno na takmičenjima!! :)

    Postavljajte mi pitanja Q&A!!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Sjajna ideja za post, i sjajni savetii.
    Srecno na takmicenjuu :)

    http://ibelievedreamscometruee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Super saveti. Baš dobar post. Mislim da će mnogima pomoći. ☺♥

    Novi post - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Veoma zanimljiv post i super saveti :-)

    Posetite moj blog ako želite: throughthereality.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Ja još nisam postavljala neke svoje slike, tek treba da počnem. :D
    Super su ti ispale slike, s obzirom na to da slikaš telefonom.

    http://iliveinfictionalworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. Super je post. :)
    mozda ce pomoci.
    POGLEDAJ MOJ BLOG I POSTANI CITALAC,MNOGO CE MI ZNACITI; http://miljanadimitrijevic.blogspot.com/ ♥

    ОдговориИзбриши
  20. Super mi je post :D :D Pratim te na GFC, pogledaj moj blog i prati i ti mene ako želiš ;) :)
    http://milasindinka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Stvarnoo super I ovaj ove ideje jako pomazu! Super stvarnooo! 😉

    Pratim te na G+ I ti zapratii mn 😉
    http://girlwithstyle1.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!