среда, 18. март 2015.

Flower inspired DIY room decor idea


-Još samo nekoliko dana do proleća, a ja mogu da kažem da ga jedva čekam! Dosadili su mi ovi zimski, tmurni dani i nadam se da će proleće biti sunčano. Volim cveće. S obzirom da ono jasno naznačava da je proleće  blizu, ništa me nije moglo sprečiti da napravim ovo...slovo, da ga nazovemo, haha ☺

Potrebno ti je:
-veštačko cveće (u više boja)
-karton, najbolje beli
-lepak
-makaze
-lenjir
-olovka


 -Prvo na kartonu nacrtaj slovo koje želiš, i kako želiš, pa ga zatim izreži. Ne sme da bude širine veće od cveta, ali ni previše malo.


-Zatim cvet odvoji od stabla. Iseci makazama onaj plastični deo dole, da bi bilo ravnije.


-Počni da lepiš cveće. Ukoliko imate više boja slobodno stavite, što šarenije to bolje. Ja sam imala samo dve, pa sam ređala prvo roze, pa plavo....


-Kada se sve lepo osuši zakači gde ti je volja. U poslednje vreme ne volim da gledam svoja prazna vrata, pa sam zakačila tamo ☺

-Inspiraciju mi je dalo i cveče u mom dvorištu, evo sličice ☺
p.s. Je l' primećujete pčelu na prvoj sličici?







16 коментара:

  1. Odlicno je.:-)
    Pogledaj moj blog http://everytteens.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18. март 2015. 16:22

    Teodora imas dobar blog, ali kod tebe me nervira sto KOPIRAS TEME od Tijane. Vidim dodala si tviter samo par dana posle Tijane takodje si i razne teme uzela od nje. Kao na primjer autfit post i post o ispitu. Mislim ti svaki post izneses na svoj nacin, ali su teme Tijanine. A Tijana jos uvek voli tvoj blog eto dala ti je i valjda bravo blogera, a ne znam kako kad je kopiras. Takodje uzela si post Sunday od Kapage :) Bez ljutnje <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što si napisala, ja sve teme iznesem na svoj način. Ja imam nekoliko stvari da kažem, ali neću i trpim sve zato što mi je Tijana drugarica i ja nju poštujem. ☺

      Избриши
  3. Ovo je super način da se dočeka proleće. Baš u prolećnom duhu. :)

    Pogledaj moj blog i prijavi se ako ti se dopada. :)
    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan DIY! I meni su vrata potpuno prazna tako da moram ovo da napravim ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepo je ispalo! Baš unosi neku radost u sobu, sigurna sam ☺

    Novi post na blogu --> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo je slatko ispalo.I ja isto ne vjerujem da je tako malo ostalo do proljeca.Kako sam izracunala dolazi u subotu pa tako da cu iskoristiti ono sa balonima i zeljama.Jana je to pokazala u svom videu <3

    ОдговориИзбриши
  7. Tea,idem po tvome blogu da listam DIYeve kako bi mi soba bila cool posle krecenja!

    ОдговориИзбриши
  8. Super ideja, izgleda divno! :)

    Pišite mi pitanja za Q&A
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Upravo pravim ono slovo i ubila sam se lepeci. Svi su mi prsti od lepka. XD Inace bas je slatko (Na onoj prvoj slici kad sam je videla mislila sam da je to pravo cvece).

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post, a DIY je bas sladak i sigurno cu ga probati. Sve pohvale. http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!