недеља, 01. март 2015.

February favorites


-I kada prođe još jedan mesec eto ga Teodorin post o favoritima. Uvek objavljujem post o favoritima dan pre posta 'Na kafi kod Teodore..' jer mi se to nekako uklapa, ali.. Da ne dužim više već da se vratim na temu posta.

BEAUTY


-Beauty proizvode i nisam baš nešto puno koristila. Ono što bih izdvojila su ova dva balzama za usne. Rosal LipBalm Cherry Lady i Baby Lips Cherry Me. Sada sam sve nešto u cherry fazonu. ☺ Koristila sam ih naizmenično. Možda malo više Cherry me, koji sam kupila na vašu preporuku, jer se lakše razmazuje. Cherry Lady je kremastiji, kao i svi Rosal-ovi balmovi, pa mi to malo smeta, ali predivno miriše i neguje usne.

FASHION


-Već ste videli ove helanke u outfit postu. Ne odvajam se od njih, bukvalno. Baš mi se sviđaju i idu uz većinu stvari. Kupila sam ih u jednom butiku, na etiketi piše 'WOLF'.


-Ova trenerka mi se posebno sviđa zbog  cvetnih detalja. Unutrašnji deo kapuljače je cvetan i na leđima je jedan veliki, ljubičasti 'ADIDAS' znak. Donji deo je obični crni.

RANDOM


-U Tempu sam  kupila kikiriki buter, po Tijaninoj preporuci. Obično ga doručkujem pred školu i moj brat ga O.B.O.Ž.A.V.A.  Ima veoma lep ukus, ali kada ga prvi put probate osetite neki čudan ukus u ustima, što se dešava i ako jedete samo njega, ali već na drugi zalogaj ima prelep ukus kikirikija. U Tempu je oko 250 dinara.


-U Maxi-ju sam naišla na Nescafe-ovu termo šolju i stvarno je super. Drži toplotu do 95 stepeni, a šta god da stavite držaće ga toplim do 3-4 sata. Ja obično nosim mleko, pošto ne pijem kafu, ali možete da nosite šta želite. Košta oko 400 dinara.


-Ovo su neke Pino spajalice, koliko sam mogla da pročitam na internetu. I ne, nisam išla u prodavnicu igračaka, dobila sam ih na nekoj nagradnoj igri. Imam ih već duže vreme, ali sam počela skoro da ih koristim kao obeleživače za knjige.




-Po ceo dan slušam Arianinu pesmu 'One last time'. Spot me je oduševio, jedan od najboljih spotova, posebno kraj.

-Sutra očekujte 'Na kafi kod Teodore..'. U tom postu ću objaviti pobednika giveaway-a, kog ću danas da odaberem preko random.org. Kako vam se sviđa nova pozadina?











21 коментар:

  1. Odličan post! 250 dinara puter? Kod mene je 900, auu.
    Inače preslatke su ove helanke i trenerka. :)♥


    Poseti moj blog : fashionholicyeahh.blogspot.com , giveaway je u toku. :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja imam Pino spajalice,kupila sam ih u Pčelici.
    Odličan post :)
    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Dugo sam se predomišljala oko ovog baby lipsa, ali sad ću ga definitivno uzeti. Odličan post.
    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Super favoriti :) I ja imam Cherry lady i odusevljena sam. Jedva cekam "Na kafi kod Teodore" da objavis pobednika! Inace pozadina je kul :D.

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, potrazicu taj kikiriki uter :)

    http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    http://mylifeisblogandmusic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Skoro sam pocela da koristim Rosal bazame i bas mi se dopadaju. Za sad sam probala od kamilice i onaj roze.
    Kikiriki puter iskreno nikad nisam probala ali planiram da kupim uskoro, deluje ukusno.
    I ta solja je dobar predlog samo sto u mom gradu nema Maxi tako da bih morala negde drugde da potrazim.
    Super post btw. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam skoro isla u tempo i nikako nisam mogla da nadjem puter. U kom si ti odeljku nasla, pored cega je bilo, posto ga ja nikako nisam mogla naci. http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. Sve stvari su bas lepe i dobre.♥

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post! Sviđa mi se nova pozadina! :)

    P.S. Novi post na mom blogu!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ja nikako ne mogu da pronađem kikiriki puter, a baš imam želju, vidim da se sve češće piše o njemu. Sviđa mi se Adidas trenerka. :)
    P.S. Pozadina je odlična. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. odličan post. <3

    http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Pozadina je sjajna. Sviđa mi se post. Ove helanke su strava. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Pozadina je ekstra! Svi Delhaize (valjda se tako piše xD) prozvodi su super i obožava ih! Puter nisam našla u tempu ali sam sigurna da ga ima u Maxiju!

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Ja volim kikiriku buter ali on mnoooogo, mnooogo goji pa ga ne kupujem :)
    Možeš da kupiš Nesquick i da praviš toplo čokoladno mleko ili jednostavno ubaciš u čisto, toplo mleko nekoliko kockica svoje omiljene čokolade, bude suuper :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  15. Super post. Juče sam kupila baš ovaj kikiriki puter i odličan je. Ješću ga verovatno samo za doručak jer, kao što Andrijana gore reče, baš goji tako da je pogodan za doručak da nam da snagu za ceo dan! :D
    Sad zvučim kao neki superheroj sa neke lude reklame za kafu, ali šta ću kad je tako :)
    Lepe su helankice :D

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post! :))

    Posetite moj blog i pratite me;
    http://jovanadiaary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post, svidaju mi se halankice. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Super post! :D
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!