понедељак, 30. март 2015.

DIY watercolor feather pen+ the versatile blogger award


-Ovo definitivno nije jedan od mojih uspešnih DIY projekata, ali sigurno ima vas 'umetnika', pa eto jedne ideje kako da ulepšate bilo koju olovku. I da! Mama mi je u Beogradu kupila makaronse, aaa, uskoro stižu, jedva čekam da probam!


Potebno ti je:
-vodene boje (ja sam imala tempere)
-četkica
-olovka
-papir
-makaze
-washi traka



-Boje, ukoliko koristite tempere, morate lepo razblažiti u vodi. Nacrtajte prvo jedan deo pera, pa drugi. Ostavite prazan prostor u sredini. Onda pustite mašti na volju i dodajte druge boje, koje želite. Ja sam koristila još plavu, zelenu i ljubičastu.


-Zatim isecite to 'pero' i sa strane napravite izreze. Meni se nije baš posrećilo. ☺


-Kao što rekoh, meni nije najbolje ispalo. Washi trakom ga zalepite na gornji deo olovke. Ne, ne pitajte me za washi traku, to je ono na šta vam liči da jeste.


-To bi bilo to! I dok sam ja pisala ovaj post moja mama je stigla i donela mi  makaronse! Nisu baš onakvi kako sam očekivala, ali su okej.  Kupila je u pekari 'Hleb&kifle', pakovanje od 450 dinara. 



-Ali da pređemo i na drugi deo posta. Od strane Anje, sa bloga Anja's diary sam nominovana za the versatile blogger award. Hvala na nominaciji!


Versatile Blog Award se dodeljuje svim blogerkama koje na svom blogu imaju kvalitetan sadržaj i koje pritom imaju dobar stil pisanja. Svi nominovani moraju da napišu 7 činjenica o sebi i da nominuju 7 drugih blogova.

7 činjenica o meni:
-počela sam da koristim Tumblr
-obožavam slatkiše
-imam jednu novu kucu Mazu
-ove godine idem na more sa školom
-najbitnija stvar na svetu mi je porodica
-ne volim zavidne ljude
- obično krećem u školu pet minuta pre i trčim


Nominujem:






21 коментар:

  1. Ja makarunse non stop jedem ima kod nas u Crnoj Gori na svakom cosku.
    Preslatko izgleda olovka <3

    ОдговориИзбриши
  2. Super postic Teice. Olovka ti je divno ispala. Makaronsi su pree *-*

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma kreativno, baš mi se sviđa. ☺

    http://pozelitemisrecu.blogspot.com/2015/03/a-bile-smo-najbolje-drugarice.html

    ОдговориИзбриши
  4. Veoma lepo i kreativno :)

    http://lamiastoria018.blogspot.com/2015/03/stiglo-nam-je-prolece.html

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno si ukrasila olovku, mnogo mi se svidja, cak sam na prvoj slici pomislila da je pravo pero u pitanju dok nisam videla ostale slike. Obozavam Makaronse, cesto ih pravim kod kuce, a prave sam jela u Francuskoj, preukusni su. ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala na nominaciji,odlican post jako mi se dopada.

    ОдговориИзбриши
  7. Iskreno ti hvala sto si me tagovala ♥
    Usput,ja bas mislim da si lepo napravila ovu olovku,i bas je super primer za sve nas! :D

    ОдговориИзбриши
  8. DIY je kreativan, olovka ti je dobro ispala. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Svaka cast, kako sam smotana meni bi od tempera pukao papir.

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post !!
    MOLIM TE POSETI MOJ BLOG :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Baš želim da probam makaronse, izgledaju tako lepo, ali čujem da nisu ništa posebno, više su propraćene velikom pažnjom jer kod nas ne mogu baš svugde da se pronađu. Inače, ovo baš slatko izgleda, jednostavno je, a opet simpatično. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Baš mi se sviđaju ti makaronsi. Čim otkucam ovak komentar trčim da napravim to 'pero' ! :)

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican DIY. Olovka podseca na Harry Pottera i zato cu morati da je napravim. Samo sto cu je celu oblozite crnim kolaz papirom ili necim i ako uspem da napisem H.P. Poslacu ti sliku ako nesto uradim☺
    Inace sam "jakooo kreativna". Hahaha.♥

    ОдговориИзбриши
  14. Dobra ideja,cool izleda ;)

    P.S. novi post na mom blogu :)
    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  15. O super ideja, definitivno ću probati *--*


    dekoracije sobe, novi post: http://perfectionisboringblog.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post i veoma je kreativna ideja. :)
    Ja sam probala macaroons u Ušću i lepi su ali ništa specijalno.


    Novi post na blogu --> girlyworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Odlična ideja, moram da probam. ♥ Čestitam za nominaciju.. Iii, gde ideš na more? ;'--*

    ОдговориИзбриши
  18. Odlična ideja, moram da probam. ♥ Čestitam za nominaciju.. Iii, gde ideš na more? ;'--*

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!