четвртак, 12. март 2015.

DIY LiPsTiCk


-Oduvek su me privlacili karmini. Posebno me odusevljavaju one neobicne boje, za jedan karmin. Omiljena pevacica mi je Sara Jo i veoma su me privukle boje koje ona nosi. Nisam nigde uspela da nadjem karmine u boji, a da to nije crvena, roze i tako te, 'normalne' boje.



-Za pravljenje vam je potrebna neka stara senka, bilo koje boje, Pantenolova mast, neki tupao noz ili nesto slicno i podloga na kojoj cete praviti. Ja sam koristila kesu za zamrzivac :)



-Prvo odaberi boju koju zelis i vrhom noza prvo usitni, pa izvadi senku na podlogu. Pazi da ti sve bude u jednoj gomili.


-Kada si stavila senku na jednu gomilu preko stavi Pantenolovu mast. Nemoj da stavis puno, ako zatreba kasnije mozes da dodas.


-Pocni da sjedinjavas senku i Pantenolovu mast. Malo ce biti teze, ali vredi truda. Ako zatreba jos masti, dodaj je.


-Kada dobijes kremastu masu, kao na slici, bez ostataka senke ili masti, gotova si! Potrebna je veoma mala kolicina da bi se namazala usta,  a veoma je lepo. 

-Posaljite mi na mejl: onajesve@gmail.com ukoliko pokusate.





17 коментара:

  1. Анониман12. март 2015. 16:16

    Blog ti je užas, kao i ovaj post! Ko još voli plavi karmin! E, stvarno si glupa!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ti se ne sviđa blog, ne moraš da ga čitaš. Mogla sam da kupim crveni karmin, ali nisam. Ovaj post sam postavila kako bi neko, koga interesuje, znao da napravi karmin u nekoj neobičnoj boji. Na osnovu čega si zaključila da sam glupa?

      Избриши
    2. Ja sam napravila ljubicasti karmin. :) Uostalom,ova ideja ti moze posluziti i da napravis crveni karmin,ili roze,a da pritom ne utrosis mnogo novca.Teodora,ideja je super!

      Избриши
  2. Dosta si kreativna ♥
    Super ti je ovaj post ^^

    ОдговориИзбриши
  3. Ja ne volim ovakve boje ali bi bila lrpa roza ili ljubicasta ;-)

    ОдговориИзбриши
  4. Malo si se umazala hihi ☺ Bas je kul ideja ☺

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam o tome pisala pre jeno mesec dana heh :)

    ОдговориИзбриши
  6. Je se ne bih usudila da stavim ovaj karmin kada idem negde, ali je generalno ideja odlična. Mogu da pokušam sa nekom drugom bojom. :D

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Uuu ovo stvarno moram da probam :D

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Dopada mi se ideja.Ali ovo nije vezano za ovaj post ,ali u zadnje vreme postovi su ti prekratki.Nije hejt samo neka budu malo duzi

    ОдговориИзбриши
  9. Već sam pravila ovo, bilo je kod Milene na blogu i baš dobra ideja. :D

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман15. март 2015. 14:09

    Nemoj da se obazires na ovog anonimusa.
    Ja stvarno volim te cudne boje karmina, posebno ljubicaste i plave.
    Jako si kreativna. Svidja mi se tvoj blog.

    pozz

    ОдговориИзбриши
  11. Super ti je ovaj post, kao i cijeli blog. Vidim da se trudiš i postovi su ti zanimljivi, samo nastavi tako, imaš moju podršku. :) Ako želiš pogledaj moj blog i stisni follow http://fdiarybyz.blogspot.com/ <3

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!