понедељак, 23. март 2015.

5 must have things for spring-with Alex


-Proleće je stiglo, a to je za mene veoma srećna vest, jer su mi dosadili hladni i tmurni dani. Ovaj post sa Alex je dogovoren 'na brzaka', ali mi je drago što nam se ukazala prilika sa saradnju. dakle, ovaj post se odnosi na mojih pet must have stvari za proleće, stvari bez kojih ne mogu da zamislim proleće.


-Obožavam karirane košulje, ali do skoro sam imala samo jednu običnu belu košulju. Skoro sam kupila svoju prvu kariranu košulju! Plava sa cirkonima i nitnama. Košulje se najviše nose tokom proleća i verujem da će tako biti i kod mene.


-Kad smo već kod odeće, ja sam zavisnica od flower printa. I što se tiče odeće i drugih stvari. Po meni, cveće najbolje opisuje i dočarava proleće. Najviše volim kada je šareno i opušteno, ali ne prenatrpano.


-Prvi Baby Lips koji sam kupila je bio baš ovaj, Hydrate. Kupila sam ga samo zbog plave ambalaže, jer mi je plava omiljena boja, ali sam prozvod je mnogo bolji od ambalaže. On mi je najbolji od svih koje sam do sada probala, jer mi usne stalno pucaju i stalno mi je potrebno nešto što će ih hidrirati i omekšati, našla sam svog spasilaca!


-Ovo bi, ustvari, trebalo da budu dve odvojene stvari, ali sam ja morala da ih stavim zajedno. Zeleni lak je za prirodu i za prelepo oslikavanje noktiju u duhu proleća, i cveća, a crveni je tu da malo začini zelenilo.


-Zamalo da zaboravim! Pa ko može, a da barem jednom ne obuje starke tokom proleća. Ja ih obožavam! Za sada imam samo ove plitke, roze, sa cirkonima sa jedne strane, ali ove godine nameravam da kupim još jedan par, najmanje, i to vrlo uskoro. Do tada će me ove sigurno zadovoljiti.


-Alex je svoj post objavila malo ranije, smene u školi nam se ne uklapaju ☺ A sada me zanima:

Koje su vaše must have stvari za proleće?



15 коментара:

  1. Cool post.
    Kosulja je bas slatka. Ja isto trazim kosulju samo teksas.
    Pogledaj moj blog, imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Kao i slike! Mnogo mi se dopada kosulja!

    Komentarisi na mom blogu ako zelis. ;D

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam danas kupila svoju prvu kariranu košulju,hahahaha.
    I ja sam kupila plavi Baby lips prvo zbog amabalaže i odličan je!! :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Kosulja je preslatka. ♥ Takodje koristimo iste lakove! ;*
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post i slike su ti odlicne,moracu i ja da probam Hydrate :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hydrate mi je omiljenii :)
    -odlica post !
    Poseti moj blog,komentarisis i zaprati me.Mnogooo bi mi znacilo !


    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Slažem se za kariranu kušulju. ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post. I ja obozavam karirane kosulje i starke :D

    Pogledajte novi post:
    http://ibelievedreamscometruee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicne slike.Obozavavam karirane kosulje kao i starke♥
    Pratim te preko gfc-a a ako zelis mozes uzvratiti♥
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Divne slike i stvari su ti baš baš prolećne i slatke :)

    ОдговориИзбриши
  11. I meni su must have karirane košulje (već sam rekla da sam tvojom oduševljena ☺), lakovi za nokte u nekim svetlijim bojama, teksas jaknice i naravno starke. ☺

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Obožavam košulje, pa ću morati i tvoju da pohvalim!!
    Odličan post, volim sve stvari kao i ti, samo što imam nekakav običaj da lakiram nokte u skladu sa godišnjim dobom, pa ću samo lakove zameniti nekim svetlijim lakom za nokte roze ili svtlo ztelene boje! :)

    NOVI POST!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Super stvarcice, starke su super,imam slične :D
    P.S.Ako želiš možemo se followati putem GFC-a ili google+.Ako si za, ostavi komentar na mome blogu.;)
    http://nessielicious.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Post je odličan.Sviđaja mi se košulja,prosto sam zaluđena košuljama ♥ i starke su odlične i prelepe. ♥

    Poseti moj blog & pridruži se → lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!