среда, 11. март 2015.

1000rsd challenge with Tijana!


-Tijana i ja smo već rekle da ćemo uraditi još jedan zajednički post, ali sigurno niko nije pretpostavio da se radi o ovom izazovu. Tijana je meni kupila proizvode u iznosu od 1000 dinara, i ja sam njoj, ali nijedna od nas nije znala o čemu je reč, to je bilo iznenađenje. Ja sam bila malo više okrenuta ka šminki, a ona prema beauty proizvodima, ali me je  baš prijatno iznenadila i svi proizvodi mi se sviđaju ♥


-Prva je ova Essence senka. Veoma mi se dopada ova mint boja. Kada se nanosi veoma je svetla, što mi se sviđa, s obzirom da za moje godine nisu prikladne jače boje.  Nije baš postojana, ali sve u svemu je ok.


-Ni Tijana, a ni ja nismo ostale ravnodušne prema Balea-inim balzamima za usne. Ovo me je najviše oduševilo. Intensiv balzam sa arganovim uljem, a sadrži i shea maslac. Miris je predivan, ne bih znala da opišem. Veoma se lako nanosi i nije masnjikav kao neki drugi. Ostavlja veoma blag žuti trag na usnama, koji je skoro nevidljiv na slici.  Za sada nemam šta da zamerim, super je. Hvala Tijana! ♥


-Essence all eyes on me maskara. Četkica ima neku spiralno uvijenu strukturu i veoma je mekana. U crnoj je boji i daje volumen trepavicama. Primetila sam da četkica trepavice odlično razdvaja, nema slepjivanja.


-Ovu so za kupanje još uvek nisam isprobala, ali nameravam, zato što se predivan miris cveća oseća još preko kesice, tačnije, miris jasmina i trešnjinog cveta. Može da traje 10-15 minuta i verujem da je odlična.


-I za kraj imamo dva mini size Balea-ina proizvoda. Ovaj prvi je relaksirajući gel za tuširanje sa mirisom cveća i stvarno miriše predivno. Sve stvari, koje mogu da se mirišu, mirišu predivno. 


-Balea šampon sam imala i pre, ali u normalnoj ambalaži i sa mirisom kokosa. Ovaj je sa mirisom smokve i on, takođe, lepo miriše. Ne sadrži slikon. 

-Uskoro očekujte novi DIY post. Bay...

P.s. Ovo sto vidite na mojim rukama je test iz istorije :)








17 коментара:

  1. Sjajab post! Tijana ti je kupila baš lepe poklone!

    P.S. poseti moj blog, komentariši i učlani se ako želiš:

    mylife11212001.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post i super vam je ideja. Lepe si stvari dobila, kao i Tijana. :)

    Novi post na blogu : fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super. Bas si me nasmejala - test iz istorije haha! Proizvodi su super i ja sam se nekako zalepila za ovaj Balein balzam za usne (sta god) :')

    Novi post je na blogu------→ justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jooj ajd nas dve da radimo! pliiz ahahhah
    Extraa je zaista sve a posebno ova labela!!!

    http://feshalafashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako jako lep post. Svi proizvodi su super.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Puskice aa??Salim se hah xd.
    Post je odlican.Ja koliko vidim svi su poludjeli za tim Baleinim proizvodima za usta pa cu morati kupiti jedan :)
    Ideja vam je jako zanimljiva.

    ОдговориИзбриши
  7. Ja imam jedino senku i odlična je,svi lude za Baleinim balzamima pa ću verovatno da kupim jedan :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post!
    Kako si opisala proizvode, moram i ja izaći da kupim neki od njih!♥☺♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Баш ми је симпатична ваша идеја, подсетила ме је на концепт кутија изненађења, с тим да пријатељи једни другима могу боље да изаберу производе, јер се боље познају.

    ОдговориИзбриши
  10. Sve je prelepo, i sličice su jako lepe. :) Mene su baš zainteresovala poslednja dva proizvoda, u tim malecnim pakovanjima. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Baš vam je super ideja! Super post. Verovatno ću probati neke od tih proizvoda! ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Svaka cast Tijani na izboru haha :D!

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Izbor je odlican! :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Sjaajna idejaa, Tijana ti je kupila super proizvoode :DD :*

    jovanadiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...