петак, 13. фебруар 2015.

Valentine's day with Teodora- Last minute VDay popcorn mix


-Na Dan zaljubljenih me najviše podsećaju jagode. Kod nas je u ovo doba godine veoma teško da se nađu sveže jagode, pa sam pomislila da bi mi poslužile i one smrznute iz super marketa, ali za ono što sam ja želela se ispostavilo da su isuviše meke. 


-Uvek sam gledala jutjuberke kako prave one mixeve sa kokicama, ali se nikada nisam usudila da probam, pa se ovo ispostavilo kao savršena prilika. Napravila sam moj mix za Dan zaljubljenih.


Potrebno ti je:
-kokice
-iseckane jagode
-otopljena crna ili bela čokolada
-posuda


-Kao što rekoh, smrznute jagode iz super marketa će poslužiti, naravno prvo neka se opuste. Prvo u posudu stavi kokice, pa jagode, a onda prelij otopljenom čokoladom. Čokoladu sipaj ravnomerno, nemoj sve na jednom mestu. Najbolje je da mešate spatulom kako biste izbegli lomljenje kokica i da se jagode zgnječe. Kada lepo promešaš stavi ih u frižider ili neka malo odstoje.



-Kada je sve gotovo možeš da ih serviraš u nekim dekorativnim čašama ili tanjirićima i možeš da, kao dekorativni detalj, na čačkalicu zalepiš srculence i zabodeš.

-Pretpostavljam da je ovo zadnji post pre Dana zaljubljenih, nove postove očekujte vrlo skoro. 

Prijavite se za giveaway ovde.

Napišite o čemu biste voleli da pišem!






16 коментара:

  1. Savrseno!
    Ako ne za dan zaljubjenih probacu za koji dan <3

    ОдговориИзбриши
  2. Jao,divno ! Ja nesto ne volim smrznute jagode,previse su mi gnjecave i jedino ih koristim za neke vocne mikseve. <3

    ninasmagicalkingdom.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna i ukusna ideja! Svaka cast!

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Njamii.. Odlična ideja. O svega mi je najlepše ovo sa srculencetom i čačkalicom! ♥

    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideja! ♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  6. Mikseve sa kokicama i perecama stalno vidjam na youtube-u i pinterestu, ali se ne usudjujem da probam jer nisam veliki ljubitelj slatko-slanih kombinacija. Kakav je ukus? :D

    runa-luna-blog,blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam navikla, pa mi je bilo malo čudno, ali je lepa kombinacija. ☺

      Избриши
  7. Odlican post! Svidja mi se ideja :)

    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Pokušaću dan apravim..
    Lepa ideja

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Mmmmm ovo deluje preslatko :)))!

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Lepo je s jagodama i čokoladom, ali zar nisu kokice slane?Nemoj te da me mrzite. Samo pitam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U tome i jeste poenta. Pogledaj malo neki video na YouTube-u i videćeš da skoro svi prave razne mixeve sa kokicama. :)

      Избриши
  11. Izgleda ukusnooo, mada realno nije da ja baš ima sa kim da slavim dan zaljubljenih haha :D

    GIVEAWAY JE NA MOM BLOGU!
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Odlična i jako ukusna ideja. :D Post kao i blog su super !

    P.S. novi post na mom blogu,očekujem mišljenje. ♥

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!