недеља, 08. фебруар 2015.

Valentine's day with Teodora-DIY gifts

-Nisam stigla ništa da napravim od silnih obaveza, pa ću zato morati da stavljam slike sa interneta. Mislim da ove nedelje neću uopšte moći da postavljam moje slike.


-Ja, obično, nemam pojma koji je datum dok neko ne spomene. Moj tata je pre 2-3 dana spomenuo koji je datum i ja sam shvatila da je ostalo još samo 6 dana do Dana zaljubljenih. Poklone treba obezbediti na vreme. Svi tražimo nešto jednostavno, lepo, jeftino, a najlepše je ako je to neki DIY projekat, barem meni.


-Za početak na papiriću napišite poruku i uvijte ga. Zavežite  končićem i zakačite malo srce, pa zakačite za poklopac bočice. Samo stavite u bočicu. Ja bih neku posudu napunila vodom i pustila bočicu da pluta.


-Kad smo već kod porukica ovo je veliko iznenađenje. Pre nego naduvate balon napišite porukicu na papirić i umotajte ga. Ubacite kroz otvor i možete da ubacite neke zvezdice ili srculenca. Naduvajte baloni na njega zakačite 'Pop me!' ili to isto napišite na balonu. Stavite u neku kutiju ili samo zavežite za nešto.



-Nema jednostavnijeg poklona od ovoga! Na kori banane markerom ili flomasterom napišite neku lepu porukicu i docrtajte još nešto, to je to!



-Za osobe koje vole da čitaju je savršen obeleživač za strane u obliku srca. Od neke tkanine izrežite dva jednaka srca i zašijte ih tamo gde je ugao od 90 stepeni. Po sredini možete da ukrasite, ali preporučujem neku šarenu tkaninu.


-Ovo je možda malo teži projekata, ali vredi truda. Uzmite žicu i napravite oblik srca. Uzmite lak bilo koje boje i prvo pređite preko jedne polovine srca tako da vam četkica dodiruje obe ivice. Isto uradite i sa drugom polovinom, ali pazite da ne uništite prvu. Možda ćete morati nekoliko puta da pređete. Kada se lepo osuši malo ga napraskajte lakom za kosu i to je to.


Prijavite se za GIVEAWAY ovde.





16 коментара:

  1. Jao ovo prvo je preeeeeeeeeeslatko!! :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ideje su prelepe i slatke za ovaj praznik.Najlepsa mi je prva ideja,a ni to sa balonom nije lose :)

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. aa zanimljive idejice baš :) mada nemam kome da poklanjam ovo sve, hehehe :D bilo bi dobro da su tvoje slike, ali nije problem, ne stavljam ni ja uvek svoje slike :D a i sve si lepo objasnila, tako da slike nisu problem uopšte :D
    poseti moj blog :)
    http://littlethings999.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Hello Dear ! This post is great! :) You have an amazing blog ! :)
    Maybe we can follow each other ? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Prva ideja je mnogo lepa, a zanimljiva je i sa bananama.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Prva i zadnja ideja su prekjut *-*

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Preslatke ideje <333

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. OMG prva ideja najsladja :D Super post :)


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Teodora, veoma bi mi znacilo kad bi pogledala moj blog , meni se tvoj veoma svidja a i odgledala sam sve tvoje klipove na youtube-u
    ako imas vremana molim te poseti moj blog i ako ti se svidja zaprati ga :)
    http://vanja00.blogspot.com/
    puno srece u daljem blogovanju!

    ОдговориИзбриши
  10. Divno,Tea. <3 Ideja sa balonom je mnogo slatka,a i ova prva je divna. Superiska :)

    http://ninasmagicalkingdom.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Sve ideje su zanimljive. :) Ja ću sama sebi da pravim obeleživač za knjigu, baš lepo izgleda. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Svidja mi se druga ideja i planirala sam da napravim ovo, ali ne znam gde da nadjem balone sa helijumom :/

    runa-luna-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Sve je slatko i jednostavno!
    Odlican post!☺♥☺

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Najbolji je balon. Takođe mi se sviđa nova pozadina.

    ОдговориИзбриши
  15. Super idejeee :D Ovo je prvi puta da sam na tvome blogu i sviđa mi se! Nadam se da možeš posjetiti moj te ostaviti koristan savjet, feedback! Tek sam ga nedavno počela pisati :) Hvala :)

    www.itsmissivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!