недеља, 22. фебруар 2015.

Pinterest inspired DIY room decor

-Puno vremena provodim na Pinterestu i može se svašta videti. Ja najviše pinujem DIY dekoracije za sobe, jer sam opsednuta time. Ovaj post pišem na brzinu, slike sam slikala juče, jer mi za nekoliko sati počinje  takmičenje i moraću malo da obnavljam ☺.

DIY 1.

Potrebno ti je:
-ram za slike
-isečci iz magazina


-Postupak je jednostavan. Poređaj isečke kako ti odgovara, ne dozvoli da ostane praznih mesta, i zatvori ram. Nikad nisam mislila da izgleda ovako kul.


DIY 2.

Potrebno ti je:
-veliki papir
-časopis
-okvir većeg rama za slike
-makaze
-lepak
-jedan manji trouglić


-Pomoću tog jednog trouglića iseci još puno istih trouglića iz časopisa. Biraj stranice sa nekim svetlucavim ili jednobojnim detaljima. Posle poređaj na papir u obliku dijamanta, a onda tako počni i da lepiš na papir. Kasnije zalepi na okvir rama, ja sam svoj ram obojila u belo. Ta da!

DIY 3.

Potrebno ti je:
-kanap
-časopis
-selotejp


-Prvo iz časopisa iseci srca, a onda ih zalepi na kanap, koji je dužine mesta na koje ih kačiš. Na kraju ih zakači ili zalepi, šta god.

DIY 4.

Potrebno ti je:
-stalak od selotejpa (ja sam ga imenovala ☺)
-uksrasni papir
-lepak


-Kada sam rekla ideje sa Pinteresta, ova nije. Ova je iz mog mozga. Oblepi stalak od selotejpa ukrasnim papirom. Stavi šta god možeš. Ja sam u onoj rupi stavila jedno labelo. Opteretite ga sa svih strana da ne bi padalo.

-Nadam se da su vam se ove DIY ideje svidele. Sada se bacam na učenje, a vi odgovorite na pitanje:

Koji DIY vam se najviše sviđa?

Ukoliko pokušate nešto od ovoga, pošaljite mi sliku na mejl: onajesve@gmail.com ili postavite na vaš twitter ili instagram uz #DIYwithTea

Za giveaway možete da se prijavite ovde.







13 коментара:

  1. Preslatke ideje! Sigurno cu probati neku, mozda ovu prvu :)

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. OMG (zarazila sam se s tim ,,OMG'' hhaha),preslatke i prelake idejice!Sigurno ću napraviti drugi DIY.. ☺

    http://elyandyou.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideje. Meni se najviše prva sviđa, a ni druga ne zaostaje. :)

    Novi post na mom blogu!!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Druga ideja je predivna. Planiram ram-kolaz u svojoj sobi pa cu da napravim ovo za jedan ram. :)

    runa-luna-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Degfinitivno prva. Sigurno ću je probati. Slične smo što se tiče pinteresta. Odličan post.

    ОдговориИзбриши
  6. Ideje su preslatke.Za prvi DIY sam odavno znala i vec ga jako dugo planiram raditi.Ako uradim poslacu ti sliku :)

    ОдговориИзбриши
  7. Prve dve ideje sa slikama su jako lepe i dobre. Prvu ideju sam i ranije vidjala ali nikako da uradim, a uvek kao nece biti lepo. Ali kod tebe na slici izgleda jako slatko.♥
    Poseti moj blog, imam novi post i reci mi tvoje misljenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super ideje Tea! Posebno mi se svidela ova druga i uradiću obavezno tako nešto i šaljem sliku. :)♥

    Volela bih kada bi posetila moj blog.
    Poljupci,
    Katarina ♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  9. Odlične ideje, napraviću nešto od ovoga kada budem imala malo više vremena. :D Najviše mi se sviđaju prva i treća ideja, stvarno kreativno. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Druga ideja mi se najvise dopada, mada su sve bas super :D

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  11. Super ideje Tea! Ovu drugu i treću ideju sam probala. Evo pored glave mi vise ova srca! Odlični postovi i sjajan blog!

    Novi post je na blogu! -------→ justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ideja sa dijamantom je predivna! Celokupan post je odličan. ♥

    NOVI POST JE NA BLOGU ---> http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...