понедељак, 02. фебруар 2015.

Na kafi kod Teodore- 100 čitalaca, prestanak snimanja, PLL...


-Januar je prošao neverovatno brzo. Praznici o kojima smo pisali mesec dana unapred i pripremali sve kako bi ih proslavili su prošli zajedno sa januarom. Dešavale su se mnoge zanimljive stvari. Nisu to neki veoma veliki događaji, samo sitnice iz svakodnevnog života koje mi mame osmeh na lice.

-Prvo želim da vam se zahvalim na 100 čitalaca!! HVALA PUNO! Kada sam počela da pišem blog nisam ni slutila da ću imati 100 čitalaca. Još više ću se truditi oko bloga kako bih vam se zahvalila, jer je za mene ovo neverovatno. Za nekoliko dana vas očekuje jedno iznenađenje! HVALA VAM!


-Možda ste primetili, možda i ne, da sam obrisala SVE video snimke, drugi put. Ne želim da mislite da sam neka koja želi da joj svaki video bude savršen, pa će svaki put da obriše kada joj se ne sviđa. Odlučila sam da prekinem da snimam videe zato što mi to oduzima puno vremena i mislim da za to sada nije pravo vreme. Najverovatnije ću početi opet da snimam, ali to se neće desiti sutra, već kad stvarno budem bila spremna i zrelija. Sada trenutno hoću da se posvetim samo blogu i zato će postovi biti mnogo češći. 


-Počela sam da gledam seriju 'Pretty little liars' i neverovatna je. Serija je nezamenjljiva. Ukoliko je ne pratite počnite odmah. Gledam je na sajtu kinoteka.ba. Gledam 2-3 epizode dnevno i završila sam prvu sezonu. Kada se god završava serija natera me da kliknem na sledeću epizodu jer me interesuje šta će se desiti. Pomislim da se serija uskoro završava i da se otkrilo ko je '-A', onda se pojavi neko novi i sve ispočetka. Obožavam sve likove, a Toby mi je mnogo sladak (ovde).




-Zaluđena sam pesmom od Jessie J, Burnin' Up. Volim brze pesme, a ova me odmah natera da igram ☺






20 коментара:

  1. Čestitam na 100 čitalaca, zaslužila si. :) Gledala sam tvoje videe i meni su se sviđali, ali možda je bolje da sačekaš i da počneš da snimaš videe kada budeš imala više vremena i kada budeš potpuno spremna za to, u svakom smislu te reči. :)


    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitam na 100 citaoca!Steta sto si obrisala videe,ali dobor,tvoja odluka:).I da posto sam te vec pitala sad znam da je kutija sa sovicama iz Home Centra,da li si je davno kupila,mislim ako si je 2013 kupila,sigurno je vise nece biti,i koliko je bila cena otprilike:)?
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Kupila sam je u Home Centru u novembru 2014. godine. verujem da ih ima još. ne mogu da se setim tačno cene, ali mislim da nije bila više od 600 dinara. ☺

      Избриши
  3. Cestitam na 100 citaoca,i zelim da ih bude jos puuunoo a i bice:)..Bice mi drago kada te oped budem gledala na jutjubu,ali te potpuno razumem,i drago mi je da ce postvi biti cesci.Cula sam da svi pricaju o PLL pa cu mozda i ja da ih odgledam kada budem imala vremena.
    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka cast na 100 citalaca,zelim ti svu srecu u nastavku blogovanja!
    Nemoj da te obeshrabri prestanak snimanja,sigurno ces imati dosta uspeha kada ponovo pocnes sa tim!

    http://doityourselflady23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitam ti na 100 čitalaca! To je veliki uspeh :)
    I ja takođe baš volim seriju PLL, pratim je već godinu i po dana.
    Ova pesma od Jessie J je eeeekstra! Oooobožavam njenu muziku <3


    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitam! Obozavam tvoj blog i stvarno mi je drago!
    Gledam i ja seriju i prava je zaraza :)
    Ako ti nije problem zaprati me, mnogo bi mi znacilo, a i nova sam na blogu :*

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Cestitam na 100 citalaca zasluzila si <3
    Pocni sa snimanjen vedea od leta imaces puuuno vremena da se posvetis <3 ;-)
    Posetite moj blog: http://jananikolic.blogspot.com/
    ;-)

    ОдговориИзбриши
  8. PLL ♥♥ Super postić. Takođe mnogo volim pesmu Jessie J i zarazna je dosta. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Pa nije da nisi zaslužila 100 čitalaca,vemo dobro vodiš blog i jako mi se sviđa tvoj način pisanja :)
    Da li gledaš Vampirkse dnevnike?A tu seriju ću početi baš uskoro da gledam.

    Poseti moj,ja baš danas naišla na 50 čitalaca :)
    lickaidary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Cestitam na 1oo citalaca,zasluzila si i mnogo vise.Sto se tice videa meni su oni bili super,ali neznam...tvoja odluka.Radujem se sto ce postovi cesce izlazitii.

    ОдговориИзбриши
  11. Svaka ti cast na 100 citalaca, Teiic♥ Obozavam tvoj blog i uclanjena sam. :)
    I ja gledam PLL ali na Popcorn Time-u. Pogledala sam sve dosadasnje epizode, odnosno, stigla sam do 5. sezone, 17. epizode. Nemoj prestajati da je gledas, kasnije je sve zanimljivije. Snimace se 7 sezona, ali ce se ranije saznati ko je -A (I think, rekli su tako...) ♥♥♥

    http://bartalove.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Cestitam na 100 citalaca! Jao ja sam ovo rekla vec milion puta, i uvek pisem o PLL u mojim Bits of my week postovima, ali opsednuta sam serijom! Gledam je od 2013. godine i idalje mi je zanimljiva kao sto je bila kada sam pocela da je gledam! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Cestitam na 100 sljedbenika:-)
    I,takoder gledam PLL,na 5 sezoni sam,i kako ti je zanimljivo u 1 sezoni,biti ce ti tri puta vise bolje u 4-5 sezoni. Serija je presavrsena,stvara ovisnost haha. Samo stiscem 'next episode' :P
    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Zasluzila si 100 citalaca.♥ Svaka cast! Slazem se sa tobom, da trenutno ne trebas da snimas videe ako ti nemas vremena, i zelje.☺

    ОдговориИзбриши
  15. Čestitam na 100 čitalaca.Veoma mi je zao što si prestala,ali kadapokušaš drugi put već si upoznata sa tim pa ćetti biti mnogo lakše.Puno sreće u nastavku rada.

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post, inače i ja obožavam tu seriju, pratim je već neko vreme, divna je. :))
    Čestitam na 100 čitalaca♥

    http://mmooccaa.blogspot.com/ - pogledajte i moj blog :)

    ОдговориИзбриши
  17. Čestitam na 100 čitalaca!!! :**
    Ja PLL pratim od 2011 , oduševićeš se kad dođeš do 5 sezz, nažalost tek se u 7. Saznaje ko je -A . :) :)

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...