уторак, 17. фебруар 2015.

#MojStav o dijetama

-Od sada ćemo imati i jednu novu 'rubriku' u kojoj ću pisati svoje stav o nečemu, zato se i zove #MojStav. Vi možete da dajete predloge o čemu biste želeli da pišem u nekom sledećem postu iz ove 'rubrike'. Ovakvi postove će većinom biti malo kraći nego obično.


          -Dijete su SUVIŠNA stvar na ovom svetu. Ja nemam problema sa viškom kilograma, ali dijete   su jedne od najgorih stvari na svetu. Nekome se ne sviđa što ima viška kilograma, ali trebalo bi da volite svoje telo kakvo god da je. Mnogima smeta kada vide neku drugu devojku koja je mršava kada obuče neki odevni komad koji oni ne mogu, ali pustite to i budite ono što jeste. Ne očekujte od drugih da vole vaše telo i vas ukoliko vi ne volite sebe. Mnogo njih sada osmisli svoju dijeti i uopšte se ne posavetuje sa doktorom ili uzimaju neke pilule za mršavljenje i šta ja znam već... Sve to može da ima užasne posledice po vaše zdravlje, a po kilažu još više. Kada završite dijetu videćete rezultate, ali  posle nekog vremena će vam se sve duplo vratiti.
   Zašto bi se odricala omiljene hrane? Ukoliko već odlučite da gubite kilograme zaboravite na dijete i izbegavanje  hrane. Jedite šta god volite i svakog dana radite vežbe i budite fizički aktivne. To je najbolji način za gubljenje kilograma. Moj savet vam je da VOLITE SVOJE TELO i ZABORAVITE NA DIJETE I OSTALE NAČINE ZA GUBLJENJE KILOGRAMA.


18 коментара:

  1. Super je što imamo isto mišljenje oko dijeta.I baš mi se dopada što si uvela jednu ovakvu rubriku

    ОдговориИзбриши
  2. Dijete su čista glupost. Sviđa mi se nova rubrika,Teodora. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Sviđa mi se ideja za novu rubriku!

    P.S. Poseti moj blog, pa ako ti se svidi, učlani se, ja sam kod tebe učlanjena! :)
    http://milicinkutak123.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Rubrika mi se mnogo svidja :). I ja mislim da su dijete totalna glupost i da ih treba izbegavati jer mogu da budu veoma opasne :(.

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicno sto iznosis svoje misljenje. Ja imam slican post i zove se uputstvo za upotrebu. :) Jos nemam neku ideju za z. post, ali cim se necega sjetim javljam ti :)

    ivasspecialsection.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se svidja ideja o ovoj rubrici.Super post

    ОдговориИзбриши
  7. Rubrika je jako dobra,a post odličan :)


    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. slažem se x
    Ako budeš imala vremena poseti i moj blog:
    milicinsvet.com

    ОдговориИзбриши
  9. Potpuno delim tvoje misljenje. Mislim bespotrebno izgladnjivanje moze samo pogorsati situaciju.
    onmywaybyivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Dobra ideja za ove rubrike. Sledeći put bi mogla da pišeš o transformaciji Majli Sajrus iz dobre devojke u jednu... Pa, blago rečeno - lošu devojku :)
    Odličan post, sviđa mi se :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  11. Slažem se sa tim da su dijete nepotrebne i mogu da budu jako opasne, ali smatram da svi treba da vode računa o svom telu, svojoj težini i svojoj ishrani. Niko ne treba da pokreće dijete, već samo da vodi računa o tome šta jede. Neke namirnice su jednostavno nepotrebne. Svi treba da jedemo i slatko i masno, ali sve dok je to u granicama normale. Čim preteramo, onda to više nije to. A fizička aktivnost je nešto što prosto ide uz zdravu ishranu. :)
    Delim tvoje mišljenje. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Sviđa mi se ideja za ove postove,i slažem se sa tobom,dijete jesu loše,ali ipak nisu potpuno suvišne.Ako je osoba gojazna i ako lekar prepiše dobru i proverenu dijetu,onda je to ipak korisna stvar.

    ОдговориИзбриши
  13. Takodje mislim da su dijete nepotrebne a cesto mogu biti i jako opasnee.Slazem se sa tim sto je rekla Anja.
    Inace super je ideja za ove rubrike. <3
    Pogledaj novi post.
    ksenijalukic79.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. I ja mrzim dijete. Stvarno su bespotrebne i cesto nikome ne donesu dobro. Najbolje je biti umeren u hrani i picu i na taj nacin necemo imati nikakvih problema<3
    marsylylife.blogspot.com -ako zelis pogledaj moj blog,nova sam<3

    ОдговориИзбриши
  15. Slazem se sa tim da svoje telo treba da se voli, ali do neke granice, jer ne trebamo imati toliko savršenu sliku o sebi, da dođemo u situaciju da se zapustimo. :)

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  16. Postoje dijete koje ne izgladnjuju, ali pomazu organizmu da se procisti i da se uspostavi normalna i zdrava tezina :-)

    ОдговориИзбриши
  17. Nekada ljudi ne žele gubiti kilograme radi izgleda, višak kilograma zna dovesti do puno bolesti. Ja sam na "dijeti" Svaki dan pijem zeleni čaj i ne jedem ništa slatko. Sako dan vježbam barem 30 min. Tako da se nadam da ću uskoro vidjeti rezultate :)

    ОдговориИзбриши
  18. Ja mislim da ima dobrih djeta na koje bi trebali svi da idu barem 1 godisnje jer jko prociscava organizam i poboljsava njegov rad. A sto se tice ljudi koji hoce da izgube kilograme, najbolje je da prekinu da jedu velike kolicine i da jedu slatkise.☺

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!