субота, 28. фебруар 2015.

Don't be bored at weekend!

-Malo kraće vreme nisam pisala zbog toga što sam imala takozvani kreativni prekid, nisam imala prikladne ideje za pisanje (da vidite moj planer pomislili biste da lupam gluposti, ali te ideje čuvam za kasnije). Napišite u komentar i neke vaše predloge.
-Svakog petka kada dođem kući sednem za komp i ne dozvoljavam da se pomene reč 'škola'. Obično se samo izležavam ili gledam u zid (moja životna priča ☺). Većinom  se tokom svakog vikenda dosađujem, ali ima izuzetaka, a možda vi želite da promenite to.


-Možete da pozovete drugarice i da organizujete neku make up žurku. Zvuči malo glupo, ali zabava je zagarantovana. Možete da šminkate jedna drugu vezanih očiju, ukoliko volite izazove. Ima tu dosta vremena i za tračarenje.


-Everywhere, anywhere! Svi smo bar jednom zvali potpunog stranca, koga smo pronašli u imeniku, ili zvali ljude koje poznajemo, sa skrivenog broja, radi zafrkavanja. Drugarice bi sjajno došle. Ukoliko ste sigurni da želite da pozovete nekog nasumično, samo napred, ali  je sigurnije da zovete nekog koga poznajete. Pazite da ukucate #31#!


-Oprobaj se u kuvanju. Ukoliko već jesi, napravi neke kolače za sebe i svoju porodicu. Ukoliko ti nije pošlo za rukom, probaj opet, trud se isplati, naučićeš već jednom.


-Izađi napolje! Možeš da se igraš sa svojim psom ili da voziš rolere, bicikl, šta god... Nije sve u sedenju u kući.

-Gledanje filmova ili serija je neizbežno za vikend. Seriju koju vam svakako preporučujem da počnete da pratite, ukoliko niste, je 'Pretty little liars'. 
Preporuke za filmove:






-Koji je vaš način da vam ne bude dosadno tokom vikenda?

-Sutra očekujte novi post. Giveaway se završava danas, tako da, ukoliko se niste prijavili uradite to sada ovde. Uskoro očekujte post sa Tijanom. ☺










14 коментара:

  1. Uglavnom sa drugaricama izađem u shopping,i ubijem jedan ceo dan :) XD

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Super preporuke šta bismo mogli raditi. Ja obično izlazim napolje sa društvom, šopingujem, sedim za laptopom i tako. :)♥

    NA MOM BLOGU JE GIVEAWAY :
    - http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post. Ja obično kada mi je dosadno gledam seriju ili vozim rolere. Zapravo kada mi je dosadno onda mi je stvarno dosadno i tako prođe jedan sat dok smislim šta da radim. Baš mi se sviđaju ideje. Inače,moja ideja za neki od narednih postova je priča. Znaš,izmisliš neku priču.

    PS. Sviđa mi se novi izgled bloga. Divan je. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Oldican post.Slican slucaj je i kod mene.
    Kad dodjem u petak odmah uradim zadacu i onda bacim ranac gdje ga ne
    vidim xd.

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! Dobre preporuke! :)

    Kada će biti objavljeni rezultati tj. pobednici giveaway?

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prelep post i odlične ideje. Svidja mi se i odabir slika i nacin na koji pises.
      http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

      Избриши
  6. Ja vikend najčešće provodim na laptopu, pokušavajući da nadoknadim ono što nisam uspela da završim tokom nedelje, obavezno čitam knjige i na taj način se opuštam, često idem kod drugarice, predveče prošetamo do poslastičarnice, slušam muziku i uglavnom je to to. Ma kako ponekad bio dosadan, ništa bez vikenda. :D ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Ja nejcesce idem kod drugarica ili ih zovem da dodju kod mene. Tvoje ideje su super
    http://mynewblogqueenoffashion.blogspot.com/
    Pogledajte moj post i ZAPRATITE ME

    ОдговориИзбриши
  8. Super ideje za zabavan vikend! Ja obozavam da napravim svoj filmski maraton uz kokice, yummyy :**
    Poseti moj blog i uclani se ako ti nije problem, mnogo bi mi znacilo :*

    sonjastojiljkovic123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicne ideje kako da se zabavim preko vikenda. A super je sto mi je vikend produzen haha <3

    NA MOME BLOGU JE Q&A!
    http://amyfashion18.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Wild child je prejak

    http://tinejdzerskidnevnik.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Hahaha uvek kad mi je dosadno zovem nekog sa skrivenog. ☺☺ A Igre Gladiii..♥♥

    ОдговориИзбриши
  12. Što se mene tiče, tokom vikenda, jako volim da idem u duge šetnje i da fotografišem svet oko sebe. Neka dobra knjiga je takođe jedno od rešenja :) Ideja za rolere i bajs ti je super, mnogi zaborave da budu aktivni već se samo izležavaju.

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!